Skocz do zawartości
Gość bastkowiak

[B5] Rozstaw śrub i rozmiar piasty!

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko zależy jeszcze od szerokości felgi.

Zapewne szersze niż 7.5 pod te 205 nie będą, więc spokojnie takie wejdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szerokość: 7J x 16H2 ET35.

a np 7,5Jx16H2 ET35 z tym profilem 205/60 będą też bez problemu pasować??

Edytowane przez seba1988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy są takie dystanse żeby zmienić rozstaw śrub z 5x112 na 4x100? chce na zime wsadzić alusy 15' z Golfa 3....czy jest taka możliwość?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. CZy passat b5 ma otwór centrujący 57mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST

Mam za darmo alu z A6 C5.

Rozmiar 7Jx16 H2 ET45 (opony 205/55) i chcę je założyć do B5 i jak to będzie wyglądało? Powinno spasować bez problemu tak? Tylko będzie efekt "węższego" auta (koła bardziej wklęśnięte), teraz mam stalówki 15 :) i nie wiem jakie ET.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam za darmo alu z A6 C5.

Rozmiar 7Jx16 H2 ET45 (opony 205/55) i chcę je założyć do B5 i jak to będzie wyglądało?

Jeśli to jest B5 3B, to będzie wyglądać jak fabrycznie (było 7x16 ET45), jeśli 3BG, to będzie węższy po 7mm na stronie (7x16 ET37).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to jest B5 3B, to będzie wyglądać jak fabrycznie (było 7x16 ET45), jeśli 3BG, to będzie węższy po 7mm na stronie (7x16 ET37)

 

8mm... :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8mm...

Oj tam o 1mm będziemy się spierać :rotfl:

Dobrze, że w sklepie nie pracuję, bo taka pomyłka byłaby źle widziana ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na budowie to nawet o 1cm nie chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie bo szukam już dwie godziny na ten temat i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi,pytanie brzmi czy felgi o rozmiarze 16/7'' et 37 5x112 będą pasować do passata b5 przed liftem ale chodzi mi o to czy nie będą obcierać o nadkole bo to że pasują to wyczytałem

Dodam tylko że często jeżdżę mocno załadowany i boje się że będzie o rant nadkola trzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdzie spokojnie i nie będzie ocierać...Wąska felga a i ET nie jest za niskie-schowają się spokojnie w nadkolach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale pewności nie masz wnioskuje?,wolałbym żeby wypowiedział się ktoś kto ma takie na aucie,w nie których wypowiedziach dodatkowo pisze że nadkole z tyłu w 3b jest szersze wiec przód będzie węższy a te et 37 trochę odbiega od orginału,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jepie :wmorde a co CI napisałem...Jak bym nie był pewny to bym nie marnował paluchów na drukowanie :lol

Dla przykładu-mam 17" 7.5" 225/45 ET 35 na gwincie i też nie ociera-czyli wywnioskuj sam...

Możesz spokojnie na tym jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam zawieszenie serie a nie gwint już sam nie wiem co o tym myśleć w innych postach czytałem że przy et 35 może trzeć o rant a to tylko 2mm różnicy od et 37,powiedz mi jeszcze kolego Patryk czy szerokość opony ma w moim przypadku też wpływ na to bo na tych felgach są gumy 205/55/16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie,nawet przy ET 35 mi się chowają z przodu w nadkole,a na tył można śmiało dystans dołożyć :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapytam inaczej bo chyba jestem odporny na twoja wiedzę w tym samym temacie ale chyba na 20 stronie pisałeś że "do 3b et 35to z przodu równo z nadkolem" więc ja interpretuję to w ten sposób że skoro ja mam et 37 w 3b to 2mm mniej niż przy et 35 o którym pisałeś ,więc jak przy et 35 jest równo z rantem to et 37 tez zachodzi lekko na rant przyjmijmy że na połowę nadkola mówię tu o przodzie tak więc przy gwałtownym hamowaniu wiadomo że buda się obniża tak samo jak wpadnie się w dziurę i tu dla mnie jest ta zagwozdka bo według mnie może przytrzeć opona albo o plastikowe nadkole albo o rant,jeżeli żle coś interpretuje to proszę o sprostowanie i wyrozumiałość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle to rozumiesz ;) Tak czy siak przy tym ET koło się chowa.Mi ociera o plastikowe nadkole-ale mam sporo niżej a pójdzie jeszcze na dół.Jakoś się tym nie przejmuję bo nic się nie dzieje.Tobie spokojnie podejdzie taki zestaw.

 

Niech jeszcze kto inny się wypowie to może się zdecydujesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już sam nie wiem,ale skoro przy et 35 czy et37 jest na równo z nadkolem to jak na pokład z tyłu załadują mi się 3 osoby np po 90kg to nie ma siły żeby błotnik nie otarł o oponę.Może ktoś mi to wytłumaczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności