Sadek_ Zgłoś #1 Napisano 20 Listopada 2022 W tym roku stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Passat B6 1.8 TSI 2010 r - i wczoraj pojawił się pierwsze problemy - mianowicie: nierówna praca silnika tak jak gdyby nie pracowały wszystkie cylindry i spadek mocy- świecenie kontrolki EPS i pomarańczowej silnika. Dzisiaj rano odpalił i świeci tylko pomarańczowa kontrolka silnika, delikatnie poszarpuje silnikiem a kontrolka silnika zgasła po jakimś czasie- mam jednak wrażenie że nie chodzi jak powinien. Chciałby prosić o pomoc w tym temacie - namiary na sprawdzony serwis w okolicach Katowic. Nagrałem też filmik z pracą silnika i z dźwiękami po jego wyłączeniu. Mam nadzieję że ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2022 Nie dzien dobry pod kompa i bledy sprawdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michawar Zgłoś #3 Napisano 6 Grudnia 2022 Jak długo posiadasz auto, czy była potrzeba dolania oleju silnikowego? Czy rura wydechowa od wewnątrz ma czarną tłustą maź ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #4 Napisano 17 Grudnia 2022 Panowie dzięki za pomoc po problemie świeca była wypalona - wymiana na nowe i śmiga Olej dolewam o,5 l na 1000 km. Rura czarna bez mazi. Na kompie błędy skasowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #5 Napisano 19 Grudnia 2022 @Sadek_ to juz zaczyna brac...jaki przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2023 No to już wiemy -stało się Przebieg 138 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #7 Napisano 8 Stycznia 2023 co to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2023 wypalony zawór dolotowy w głowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #9 Napisano 14 Stycznia 2023 NOooo to się dzieje ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2023 ile taka przyjemność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2023 Jak skończę postaram się zrobić podsumowanie. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2023 Podsumowanie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2023 chyba taniej by wyszło poszukać jakiegoś słupka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #14 Napisano 19 Stycznia 2023 Nigdy kolejny R-Line - wraca do obiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #15 Napisano 20 Stycznia 2023 Cena części i naprawy w sumie normalna jeżeli chce sie mieć porządnie zrobione oby chodził jak najdłużej, powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisula1 Zgłoś #16 Napisano 20 Stycznia 2023 Przy okazji remontu fajny avatar wpadł koledze. 😉 Bezawaryjności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravenpoz Zgłoś #17 Napisano 21 Stycznia 2023 cześć, części oryginalne? Tłoki od VW czy jak to się odbywa? Wiesz może tak na oko ile roboczogodzin to zajęło? Pytam, bo moje auto od nowości jest robione w ASO i jak przyjdzie co do czego to też w ASO pewnie bym robił jak parę lat temu rozrząd. ASO liczy wg serwisówki ilość roboczogodzin x stawka za godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #18 Napisano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Zestaw wszystkich części oryginalnych - to koszt 12990 zł - zatem zamienniki ale tylko mniej newralgiczne jak uszczelki etc. Koszt robocizny to 3 dniówki Myślę że w ASO to koszt sięgnie około 20000 zł Nowy silnik to koszt 32000 zł Edytowane 21 Stycznia 2023 przez Sadek_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #19 Napisano 22 Stycznia 2023 @Sadek_ pozycja rozrząd 620zł? Coś mało jak na ori VW... łańcuchy, slizgi... dolna obudowa rozrządu w ASO 460zł a Ty masz 350zł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadek_ Zgłoś #20 Napisano 23 Stycznia 2023 plus napinacz osobno mam nadzieję że wytrzyma kolejne 100 tyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach