vwiater Zgłoś #21 Napisano 16 Kwietnia 2007 bor0wy, co do Borata - to jest specyficzny klimat i nie wszystkim sie podoba, ja tak jak ty obejzalem tylk odo polowy chociaz lubie Sache Barona Cohena, pomysł na film to trzeba przyznac ze koles mial, najlepszy moment jak spiewal chymn Kazachstanu na nute hymnu USA to akurat mnie rozbawilo, ale mycie twarzy wodą z sedesu albo ganianie sie na golasa z jakims grubasem to juz przeginka. Wczoraj ogladalem Deja Vu z Denzelem Washingtonem no i powiem wam ze film godny polecenia nie jestem zadnym wielkim krytykiem ale dosc duzo folmow ogladam i jak dla mnie film 6,5 w porywach do 7 na 10. Taka sensacja z nuta sci-fi, no i oczywiscie rola Denzela kto go lubi to musi obejzec ten film. Denzel wciela sie w filmie w Agenta Specjalnego - Douga Carlina z biura ATF "Alcohol, Tobacco, Firearms and Explosives". Na poczatku filmu wylatuje w powietrze prom w wyniku czego ginie ponad 500 osob, no i oczywiscie nasz agent musi złapac sprawce zamachu i rozwiklac kilka innych spraw. Film wciaga i pomimo ze trwa dobre 2 godziny to da sie go ogladnac w jednym ciagu, co mi sie ostatnio zadko zdazalo nawet przy 300 mialem chyba ze 3 podejscia. Goraco polacam film tym ktorym przypadl do gustu serial CSI; Kryminalne zagadki Nowego Jorku Las Vegas czy czego tam chcecie bo bylo i jest kilka wersji, a z tego wzgledu ze producent CSI i Deja Vu jest ten sam: Jerry Bruckheimer. Wspomne tylko jeszcze na koniec o dosc dobrych rolach Vala Kilmera u jak zawsze dobrego w graniu złych gości Jima Caviezela. Polecam film i zapraszam do ogladania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #22 Napisano 16 Kwietnia 2007 Co do Deja Vu zgadzam sie kawal fajnego kina, no i ten motyw fantastyczny. Fajny filmik fajnie sie oglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #23 Napisano 16 Kwietnia 2007 kuczlaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skrzypek Zgłoś #24 Napisano 16 Kwietnia 2007 obejrzane i godne polecenia: 9 kompania - rosyjski wojenny o działaniach w afganistanie Nocna straż (Nocznoj Dozor) i Dzienna straż (czyli Nocna straż 2 ) - rosyjska fantastyka, rewelacyjnie przedstawiony konflikt dobra i zła na ziemi i walka o rząd dusz. To z najciekawszych ostatnio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #25 Napisano 16 Kwietnia 2007 Nocna straż Mi nie za bardzo podszedł ten film Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saseta Zgłoś #26 Napisano 18 Maja 2007 ostatnio byłam na : Taxi 4 i Wakacje Jasia fasoli Oba filmy polecam jest się z czego pośmiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #27 Napisano 18 Maja 2007 no ja też oglądałem "wakacje jasia fasoli" dla mnie film dno!!! może kilka akcji było fajnych ale ogólnie film padaka JOB - dobry polski film - jest trochę fajnych akcji i tekstów... spiderman (ten nowy) - jak dla mnie wielki nie wypał teraz ściągam shreka 3 - zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saseta Zgłoś #28 Napisano 18 Maja 2007 Mi się podobał lubi filmu z "jasiem" Moje jeszcze ze starszych filmów polecić - "Obłęd" - "Haniball" - "Milczenie owiec" - "Efekt motyla" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dudek Zgłoś #29 Napisano 19 Maja 2007 godny polecenia to holenderski ''Black Book''. Opowiada losy kobiety - szpiega na II wojnie swiatowej. Naprawde oglada sie jednym tchem, ciekawa akcja, milosc, nienawisc - dobre kino. polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ramon34 Zgłoś #30 Napisano 19 Maja 2007 Kto ogladal we czwartek na 1 dwa pierwsze odcinki nowego serialu .Dla mnie bomba.Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #31 Napisano 19 Maja 2007 Oglądałem dzisiaj "Iluzjonistę" naprawdę polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #32 Napisano 22 Sierpnia 2007 Troszke odkurze temat "Życie za życie" ("The Life of David Gale")-swietna gra Kevina Spacey'a, ciekawa fabula, POLECAM "American Beauty"-patrz jak wyzej... Film wysmiewa Amerykanow, ciekawy Jak sobie cos jeszcze przypomne, bo mam skleroze do tytulow, to napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikador Zgłoś #33 Napisano 22 Sierpnia 2007 Witam.W sobotę byłem w kinie na filmie pt."Słaby punkt".Jeśli ktoś lubi aktorstwo Hopkinsa to gorąco polecam.Jest zbrodnia,zagadka i nieoczekiwane zakończenie.Nie będziecie się nudzić.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #34 Napisano 22 Sierpnia 2007 Witam.W sobotę byłem w kinie na filmie pt."Słaby punkt" Hmmm, ja dzisiaj sciagnalem ten film w DVDrip Polecam Mr. Brooks (Kevin Costner) - thriller 2007 http://mr.brooks.filmweb.pl/ Liczba 23 (Jim Carrey) - thriller, gorszy od ww, ale ciekawy http://liczba.23.filmweb.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek Zgłoś #35 Napisano 26 Sierpnia 2007 A ja dzisiaj w telewizji oglądałem (po raz setny) "Goście, goście". Film niesamowity. Polecam jeżeli ktoś nie oglądał. Ubaw po pachy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #36 Napisano 26 Sierpnia 2007 "I think I love my wife" - bardzo dobry film, szczegolnie dla par (hetero oczywiscie) z kilkuletnim stazem. Niby komedia, ale jakze zyciowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #37 Napisano 26 Sierpnia 2007 polecam filmy Lookout, Fracture i Disturbia (Niepokój) i Mr. Brooks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #38 Napisano 26 Sierpnia 2007 Disturbia (Niepokój) i Mr. Brooks no dobre dobre, ale "Niepokoj" troche ciezki. Albo ja bylem niehalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #39 Napisano 27 Sierpnia 2007 Ciężki to dla mnie był film Deja Vu z Denzelem Washingtonem, nie skumałem nic a nic, a może lepiej nie pić piwa podczas seansu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość nikador Zgłoś #40 Napisano 27 Sierpnia 2007 Witam.Film "Man on fire" z Denzelem,super kino.Jeśli ktoś jeszcze nie widział to polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach