Skocz do zawartości
Gość tomas

Grzanie się silnika? Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

gural czyli jest to zawor ogrzewania paliwa tak ?? czyli on dziala na podcisnienie ? a moze miec jakis zwiazek z wywalaniem g12 ? tak jak pisalem ponizej ?? tzn czy jesli bedzie zapieczony moze wytwarzac za duze cisnienie?

 

 

dziwi mnie to ze jezdze tak od roku, gdyby uszczelka to czy by nie bylo gorzej a nie tak samo ??

Edytowane przez lysy225

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienilem termostat i dalej dolny waz jest zimny! Chlodnica ma byc zimna czy goraca?

Ele samochod sie nie przegrzewa caly czas trzyma 90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje wymontować termostat i zobaczyć jak autko będzie jeździło gdy dalej będzie zimny któryś wąż uszczelka pod głowicą do wymiany . Takie moje zdanie . A wcześniej bym sprawdził czujnik temperatury czy nie szwankuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymeinilem znow na nowy termostat i teraz gorny waz jest gorozy chlodnica i dolny waz cieple tak ma byc? silnik sie nie przegrzewa 90stopni nawet po lekkim wycisku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

tak ma być, lecz jeśli znowu wywali Ci G12 - zamiast brać się odrazu za uszczelkę pod głowicą - daj chłodnice do czyszczenia z syfu wewnątrz.

 

---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

 

a ten wcześniejszy termostat wrzuć do wrzącej wody (garnek) i zobacz czy się otworzy. Najprostszy test.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po ilu km powienien sie zagrzac silnik do 90 stopni ja np temp. wynosi ok 20 stopni? i czay walniety kat moze byc przyczyna szybszego nagrzwania sie silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

Zapchany katalizator może być przyczyną szybszego nagrzewania się silnika z prostej przyczyny. Gazy nie są odprowadzane tak jak być powinny, a one posiadają odpowiednio wysoką temperaturę aby zagrzać silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez teraz jest waz gorny goracy (ale nie ze parzy) dolny cieply , chlodnica ciepla, plyn w zbiorniczku cieply, wszystko ok, wczesniej mialem czyszczona chlodnice, mechanik mowil ze te auto ma duzo odbiornikow ciepla i termostat moze otwierac sie dopiero jak na zewnatrz jest wyzsza temp. oby wszystko w pasztetach bylo ok . pozdrawiam i mniej nerwow zycze :))

 

---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

 

Bartek, kolego inowroclaw pozdrawia :) czy czasem nie mieszkasz gdzies na ul. sklodowskiej ?? pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój nagrzewa się dość szybko, tzn jakieś 3-4 kilometry i jest 90 stopni.Miałem uwalony termostat, bo przy szybszej jeździe temperatura znacznie spadała,a teraz jest cały czas na 90.

W B4 żony natomiast silnik ADZ nagrzewa się faktycznie bardzo szybko ale też trzyma cały czas troszkę ponad 90 i nic się w związku z tym nie dzieje;) Wentylatory uruchamiają się normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności