Skocz do zawartości
Gość tomas

Grzanie się silnika? Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adam666777
Witam koledzy. Mam podobny problem jak wyzej. Poczatkowo czasami ubywalo mi plynu, przewaznie przy wyzszych predkosciach. Potem ze 2 razy mi sie zagrzal, ale po ochlodzeniu mu przechodzilo... teraz auto ciagle sie grzeje... gorny waz jest goracy, a dolny zimny, brak ogrzewania w kabinie, nie patrzylem czy ida babelki przy gazowaniu, ale jak odkrecilem korek i tak jechalem to sie nie grzal ale za to wciagal wode w blyskawicznym tempie. Na co bardziej to wyglada? zaciety termostat, pompa wody czy uszczelka pod glowica? co do ostatniej mozliwosci to zadnych innych objawow (tj olej w zbiorniczku lub woda w silniku) nie ma.
witam! ja mam ten sam problem co opisany powyżej,tylko że u mnie termostat i pompa wody są wymienione. co mam dalej robić? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaopserwowalm ostatnio ze moj silnik sie bardzo szybko nagrzewa nawet nieprzejedzie 2km i juz jest 90 stopni o co moze chodzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaopserwowalm ostatnio ze moj silnik sie bardzo szybko nagrzewa nawet nieprzejedzie 2km i juz jest 90 stopni o co moze chodzic?
termostat

 

---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 19:28 ----------

 

a po wymianie tego termostatu jak odpowietrzyc uklad chlodzenia?
zalać płynem i odpalić zostawić do nagrzania (załączenia wiatraka) i powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli sie nie przegrzewa jest ok zobacz tylko czy po osiagnieciu 90 stopni masz cieple weze na dole i gorze i czy wlacza sie wentylator jesli tak to znaczy ze wszystko pracuje ok i nie przejmuj sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jeden waz ten na gorze jes bardzo goracy a ten na dole chlodny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie jeden waz ten na gorze jes bardzo goracy a ten na dole chlodny
czyli termostat nie otwiera/zacięty lub przycięty w pozycji zamkniętej przed włożeniem nowego zrób próbę w garnku z wodą czy dobrze działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podlacze sie do tematu.

u mnie troche inaczej sie dzieje a mianowicie temperatura caly czas stoi na 90 st . jednak jak sprawdzalem na dolnym wezu od chlodnicy jest caly czas chlodny, a gorny goracy :/ wisko sprawne jednak sie nie zalacza, chlodnica czyszczona robi sie ciepla jednak jak odkrece korek od zbiorniczka, wypuszcze cisnienie to to wtedy robi sie goraca, i co jakis czas wywali troche plynu przez odpowietrznik od spodu :/ dalem auto do mechanika.. wszystkie przewody posciagal, przy nagrzewnicy tez , bylo ok tzn nie wywalalo plynu ale waz od termostatu caly czas chlodny, wisko sie nie zalacza :/ przy predkosci 110 km/h jest ok, jak pogonie troche szybciej przez dluzszy kawalek to wywali troche plynu od spodu :/ co to moze byc ?? uszczelka a dokladnie spaliny w ukladzie ?? dodam ze mam tak juz od roku i nie robi sie gorzej , caly czas tak samo a chyba uszczelke by juz dawno wydmuchalo ?? spotkal sie ktos z czyms takim ?? cholery powoli dostaje :/ aha korek od zbiorniczka wymienilem na nowy. termostat na oryginalny wymieniony , pompa wody sprawna, brak mazi na korku od oleju, olej jednolity czarny, napiszcie co o tym myslicie . pozdro

Edytowane przez lysy225

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podlacze sie do tematu.

u mnie troche inaczej sie dzieje a mianowicie temperatura caly czas stoi na 90 st . jednak jak sprawdzalem na dolnym wezu od chlodnicy jest caly czas chlodny, a gorny goracy :/ wisko sprawne jednak sie nie zalacza, chlodnica czyszczona robi sie ciepla jednak jak odkrece korek od zbiorniczka, wypuszcze cisnienie to to wtedy robi sie goraca, i co jakis czas wywali troche plynu przez odpowietrznik od spodu :/ dalem auto do mechanika.. wszystkie przewody posciagal, przy nagrzewnicy tez , bylo ok tzn nie wywalalo plynu ale waz od termostatu caly czas chlodny, wisko sie nie zalacza :/ przy predkosci 110 km/h jest ok, jak pogonie troche szybciej przez dluzszy kawalek to wywali troche plynu od spodu :/ co to moze byc ?? uszczelka a dokladnie spaliny w ukladzie ?? dodam ze mam tak juz od roku i nie robi sie gorzej , caly czas tak samo a chyba uszczelke by juz dawno wydmuchalo ?? spotkal sie ktos z czyms takim ?? cholery powoli dostaje :/ aha korek od zbiorniczka wymienilem na nowy. termostat na oryginalny wymieniony , pompa wody sprawna, brak mazi na korku od oleju, olej jednolity czarny, napiszcie co o tym myslicie . pozdro

a robiłeś test termostatu przed montażem bo to że ori to nie znaczy że sprawny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak byl robiony, bo wczesniej kupilem 2 waltery i sie nie otwieraly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak byl robiony, bo wczesniej kupilem 2 waltery i sie nie otwieraly
a jaką temp pokazuje VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio czyli jakies 4 mies temu, jak mi wywalil caly plyn podczas testu pokazal okolo 105 st o ile dobrze pamietam, jeszcze jedno jest dziwne ze plyn w zbiorniczku nie jest goracy a jedynie cieply lekko, kiedys u kumpla w fordzie z ciekawosci sprawdzilem to mial goracy .... jeszcze jedno jak bedzie zapchany katalizator to moze auto wywaqlac plyn chlodniczy czy raczej nie ?

 

i nie ma zadnych objawow uszczelki, nie kopci na bialo po rozgrzaniu , nie jest mulowaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio czyli jakies 4 mies temu, jak mi wywalil caly plyn podczas testu pokazal okolo 105 st o ile dobrze pamietam, jeszcze jedno jest dziwne ze plyn w zbiorniczku nie jest goracy a jedynie cieply lekko, kiedys u kumpla w fordzie z ciekawosci sprawdzilem to mial goracy .... jeszcze jedno jak bedzie zapchany katalizator to moze auto wywaqlac plyn chlodniczy czy raczej nie ?

 

i nie ma zadnych objawow uszczelki, nie kopci na bialo po rozgrzaniu , nie jest mulowaty

ten termostat mi podpada ale jak działa ogrzewanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogrzewanie dziala bez zarzutow, myslalem czy czasem te auta nie maja tak ze w zimie normalne jest ze termostat sie nie otworzy przy minusowych temp. jednak troche odbiornikow ciepla to on ma ale zeby w lato ??? mam climatronik jest to moze w czyms pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ogrzewanie dziala bez zarzutow, myslalem czy czasem te auta nie maja tak ze w zimie normalne jest ze termostat sie nie otworzy przy minusowych temp. jednak troche odbiornikow ciepla to on ma ale zeby w lato ??? mam climatronik jest to moze w czyms pomoc
jakieś błędy na silniku klimie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadnych bledow, jedyny blad to air bag kierowcy, i blad na turbo bo przewody mam do wymiany a moze i czyszczenie ale najbardziej to mnie martwi wlasnie to gubienie plynu , oleju w plynie nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zadnych bledow, jedyny blad to air bag kierowcy, i blad na turbo bo przewody mam do wymiany a moze i czyszczenie ale najbardziej to mnie martwi wlasnie to gubienie plynu , oleju w plynie nie ma .
a próbowałeś śmigać bez termostatu jeśli będzie ok bez to znaczy że to jego wina lub czujnik temp szaleje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

może opiszę swoja historię związaną z gotowaniem wody. Mianowicie po odpaleniu nagrzeje się do 90 stopni, podczas jazdy grzeje się do 130 stopni. Wymieniłem wczoraj termostat - dalej to samo. Przy okazji wymieniłem też czujnik położenia wału - g28 bo czasem długo kręcił i wywalał EPC. Pompę wody mam już kupioną włoskiej firmy SKF. W piątek będę wymieniać rozrząd to założę pompę. U mnie górny wąż gorący, dolny letni, chłodnica też letnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

resi tylko ze u mnie nie wskakuje na 130 st , a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony :P wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest :DD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
resi tylko ze u mnie nie wskakuje na 130 st , a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony :P wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest :DD
może foto zrób będzie łatwiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wie moze ktos co to jest : znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym laczy sie z wezem od niego tzn drugi waz wchodzi , ma wezyk od podcisnienia i takie ciegno cos jak w gruszce od turbo , waz na ktorym to jest wchodzi gdzies do bloku chyba, nie wiem bo nie sciagnalem jeszcze oslony wiem ze brzmi jak zagadka za ktora dam nagrode ale opisuje bo nie wiem co to dokladnie jest

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51106&highlight=zaw%F3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności