lysy225 Zgłoś #41 Napisano 1 Maja 2011 (edytowane) gural czyli jest to zawor ogrzewania paliwa tak ?? czyli on dziala na podcisnienie ? a moze miec jakis zwiazek z wywalaniem g12 ? tak jak pisalem ponizej ?? tzn czy jesli bedzie zapieczony moze wytwarzac za duze cisnienie? dziwi mnie to ze jezdze tak od roku, gdyby uszczelka to czy by nie bylo gorzej a nie tak samo ?? Edytowane 1 Maja 2011 przez lysy225 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #42 Napisano 8 Maja 2011 wymienilem termostat i dalej dolny waz jest zimny! Chlodnica ma byc zimna czy goraca? Ele samochod sie nie przegrzewa caly czas trzyma 90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #43 Napisano 8 Maja 2011 Ja proponuje wymontować termostat i zobaczyć jak autko będzie jeździło gdy dalej będzie zimny któryś wąż uszczelka pod głowicą do wymiany . Takie moje zdanie . A wcześniej bym sprawdził czujnik temperatury czy nie szwankuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #44 Napisano 9 Maja 2011 Wymeinilem znow na nowy termostat i teraz gorny waz jest gorozy chlodnica i dolny waz cieple tak ma byc? silnik sie nie przegrzewa 90stopni nawet po lekkim wycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #45 Napisano 9 Maja 2011 tak ma być, lecz jeśli znowu wywali Ci G12 - zamiast brać się odrazu za uszczelkę pod głowicą - daj chłodnice do czyszczenia z syfu wewnątrz. ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:16 ---------- a ten wcześniejszy termostat wrzuć do wrzącej wody (garnek) i zobacz czy się otworzy. Najprostszy test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiu2006 Zgłoś #46 Napisano 9 Maja 2011 a po ilu km powienien sie zagrzac silnik do 90 stopni ja np temp. wynosi ok 20 stopni? i czay walniety kat moze byc przyczyna szybszego nagrzwania sie silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #47 Napisano 9 Maja 2011 Zapchany katalizator może być przyczyną szybszego nagrzewania się silnika z prostej przyczyny. Gazy nie są odprowadzane tak jak być powinny, a one posiadają odpowiednio wysoką temperaturę aby zagrzać silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #48 Napisano 14 Maja 2011 u mnie tez teraz jest waz gorny goracy (ale nie ze parzy) dolny cieply , chlodnica ciepla, plyn w zbiorniczku cieply, wszystko ok, wczesniej mialem czyszczona chlodnice, mechanik mowil ze te auto ma duzo odbiornikow ciepla i termostat moze otwierac sie dopiero jak na zewnatrz jest wyzsza temp. oby wszystko w pasztetach bylo ok . pozdrawiam i mniej nerwow zycze ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ---------- Bartek, kolego inowroclaw pozdrawia czy czasem nie mieszkasz gdzies na ul. sklodowskiej ?? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #49 Napisano 14 Maja 2011 poszło PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #50 Napisano 25 Maja 2011 Mój nagrzewa się dość szybko, tzn jakieś 3-4 kilometry i jest 90 stopni.Miałem uwalony termostat, bo przy szybszej jeździe temperatura znacznie spadała,a teraz jest cały czas na 90. W B4 żony natomiast silnik ADZ nagrzewa się faktycznie bardzo szybko ale też trzyma cały czas troszkę ponad 90 i nic się w związku z tym nie dzieje;) Wentylatory uruchamiają się normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach