Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

bezpiecznik jest dobry a gdzie znaleźć tą kostkę możesz jakoś podpowiedzieć bo ja na mechanice troche się nie znam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdzie znaleźć tą kostkę
jak wyciągniesz sterownik z deski to z tyłu za nim :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dobra to dzisiaj się pobawie tym może mi się uda :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpiecznik dobry kable powpinane prąd dochodzi a climatronic nie chodzi co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to może być
sterownik padł lub sam panel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wypinałem kable za panelem tym gdzie się ustawia temperatura itd. a sterownik gdzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tam z tyłu kable były powpinane i sprawdzałem czy prąd dochodzi i jest. Więc pewnie czeka mnie wymiana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc pewnie czeka mnie wymiana
toż właśnie o tym pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dik24

mam problem właczam zapłon i wentylator klimy chodzi na maxa i nadmuch tez na maxa zero reakcji z panelu klimatronika sterowania kody błedów 1273 silnik dmuchawy -v2 i czujnik zasysanego powietrza g89 co tam sie zepsuło ktos pomoze passat 1.9 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a jest taka możliwość, że w przypadku braku czynnika chłodzącego w klimie w B5 (climatronic) może się nie załączać nawiew na przednią szybę?

dobrałem się ostatnio do tych wszystkich silniczków za schowkiem i powiem szczerze że jak widzę te cięgna czerwone, niebieskie i białe to wszystko niby chodzi tak jak powinno, tzn widać jak się przesuwają kiedy przełączę odpowiednie guziki. Jednak nawiew na szybę dalej nie działa. Można regulować temp i szybkość bez problemu. Nie działa mi tylko nawiew na przednią szybę i nogi. Czy może to być spowodowane brakiem czynnika? nie chce go nabijać jeśli usterka spowodowana jest czymś innym. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy może to być spowodowane brakiem czynnika?
nie, klapy powinny chodzić normalnie.

test klimy robiłeś ?? Odczyt błędów ?

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem. Jedyny błąd to 318 i nic więcej. To jest trochę dziwne bo jak naciśniesz odpowiednią strefę tzn na szybę czy nawiew środkowy, czy na nogi to słychać jakby coś się tam przesuwało i w trakcie tego przesuwania nawiew jakby maleje a po chwili znów wieje na środku, chociaż słychać już jakby inny odgłos wiania (tak jakby inną rurą już leciało) choć leci dalej z tego samego - środkowego nawiewu. Już kurde nie mam pomysłu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłem. Jedyny błąd to 318 i nic więcej. To jest trochę dziwne bo jak naciśniesz odpowiednią strefę tzn na szybę czy nawiew środkowy, czy na nogi to słychać jakby coś się tam przesuwało i w trakcie tego przesuwania nawiew jakby maleje a po chwili znów wieje na środku, chociaż słychać już jakby inny odgłos wiania (tak jakby inną rurą już leciało) choć leci dalej z tego samego - środkowego nawiewu. Już kurde nie mam pomysłu...

 

Macie Panowie jeszcze jakieś pomysły? Bo mi już ręce opadają... idzie zima i bez tego nawiewu to jest koszmar...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie Panowie jeszcze jakieś pomysły? Bo mi już ręce opadają... idzie zima i bez tego nawiewu to jest koszmar...

 

Dzisiaj nabiłem klimę i dalej lipa... Nikt nie miał takiego przypadku? Kurde opadam już z sił, nie mam już więcej pomysłów.

Aha Zapomniałem jeszcze dodać, że dwa razy udało się włączyć nawiew na nogi i na szybę ale było to chwilowe i po przełączeniu na środek znów to samo...

Edytowane przez yahoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj nabiłem klimę i dalej lipa... Nikt nie miał takiego przypadku? Kurde opadam już z sił, nie mam już więcej pomysłów.

Aha Zapomniałem jeszcze dodać, że dwa razy udało się włączyć nawiew na nogi i na szybę ale było to chwilowe i po przełączeniu na środek znów to samo...

A co na to magik który nabijał,nie zajmuje się diagnostyką czy naprawą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co na to magik który nabijał,nie zajmuje się diagnostyką czy naprawą?

powiedział że to problem ze sterowaniem, a tyle to ja też wiem. Wczoraj rozebrałem schowek i tą maskownice pod kierownicą. Dostałem się do tych wszystkich silniczków i jak naciskałem guziki na panelu to te wszystkie cięgna (niebieskie, czerwone i biało czarne)

img78455ed.th.jpg

 

18409323oc2.th.jpg

 

się ruszały więc wygląda na to że jest ok a w dalszym ciągu nie idzie nawiew na szybę i na nogi.

(Te obrazki są zapożyczone z naszego forum)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczki mogą pracować i cięgno może się przesuwać. Ale skoro ci nie wieje, to może trzeba sprawdzic, czy wraz z przesuwaniem się cięgien - obracają się klapki sterujące nawiewami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Silniczki mogą pracować i cięgno może się przesuwać. Ale skoro ci nie wieje, to może trzeba sprawdzic, czy wraz z przesuwaniem się cięgien - obracają się klapki sterujące nawiewami.

 

Panowie sprawa już załatwiona:) W czwartek rozebrałem pół kokpitu ale jakoś dostałem się do tej klapy. w piątek udało mi się ją wyciągnąć i wyglądała dokładnie tak: [ATTACH=CONFIG]68305[/ATTACH]

 

Mój sposób naprawy był następujący:

1. W miejscach tych małych trójkącików wypaliłem otwory ok fi 3 mm,

2. Podobnie w samej klapie, starając się aby wypalone były w tych zagłębieniach skośnych,

3. Obydwie krawędzie nasmarowałem kropelką,

4. Po czym spiąłem obie części takimi taśmami: [ATTACH=CONFIG]68306[/ATTACH].

5. Uważałem jedynie aby miejsce spięcia taśmy schować do tych skośnych miejsc na klapie:

6. Później pozostaje tylko montaż klapy i wielkie zadowolenie, że nie trzeba było oddawać do żadnego magika, który na dzień dobry krzyknął ok 650 zł za całość. Udało mi się to zrobić w sumie bez ściągania deski. wszystko zrobiłem przez ten otwór na radio i panel climatronika. Najgorzej było dostać się do tej klapy ponieważ znajduje się ona za takim plastikowym dolotem powietrza którego nie idzie wyciągnąć bez rozbierania kokpitu, ale można go troszkę przesunąć i ręką w środku jakoś się dostać. Przepraszam za brak fotek z demontażu, ale było strasznie zimno bo do 23.00 pod blokiem to rozbierałem i na następny dzień skręcałem i tylko myślałem żeby jak najszybciej to skończyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności