arsen Zgłoś #61 Napisano 6 Lipca 2011 Jak zerkniesz na to foto, to w dolnym prawym rogu masz takie mniejsze literki "AR" to jest końcówka oznaczenia. Skoro masz ATJ szukaj z koncówkami F,L T, X. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldegar Zgłoś #62 Napisano 6 Lipca 2011 Dzięki kolego bardzo. Czy coś wiesz na temat,że powinno się wymieniać wszystkie 4 czy wystarczy tylko uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #63 Napisano 6 Lipca 2011 Powinno się 4ry , bo nigdy nie wiesz w jakim stanie są pozostałe 3... Swoją drogą jeśli masz łebskiego mechanika w okolicy, to może warto pomyśleć nad pompkami o oznaczeniu AL albo BG są dużo wydajniejsze i co ważne o kilka lat nowsze Ale jak mówię mechanik musi mieć łeb na karku, żeby to wsadzić i zgrać z kompem życzę powodzenia bo wiem jak trudno znaleźć pompki do AJM /ATJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #64 Napisano 29 Sierpnia 2011 Witam. W moim Pasku padły pompowtryski. Mam pompki z oznaczeniem 038 130 073 AA. Znalazłem gościa który ma do sprzedania pompki, tylko jeszcze ich nie wyjął z auta bo dopiero co zjechało do Polski. Jutro ma mi je wyjąć. Moje pytanie jest takie jakie inne pompki z jakimi oznaczeniami będą pasowały do mojego silnika bez żadnych tam przeróbek, zmian softu? Żeby po zamontowaniu wszystko od razu chodziło ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #65 Napisano 29 Sierpnia 2011 Jeszcze jedno w moim pasku pompki mają trochę inną budowę, tzn ten sześciokatny element jest dużo szerszy. W niektórych pompkach o takim samy oznaczeniu jest on dużo cieńszy. Ja mam tę wersję szeroką. Czy jeśli miałbym pompki z tym cieńszym elementem, to wtyczka też bez problemu pasuje czy są jakieś zmiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #66 Napisano 17 Września 2011 (edytowane) A czy w serii do silnika AVF montowano BA czy raczej zawsze były to AL-ki? Bo u mnie siedzą BA a kod sterownika silnika to 038 906 019 KD. Pytam bo "po mechaniku" mam wrażenie że jakoś z tym moim autem nie tak. Więcej pali i delikatnie (bardzo delikatnie) wibruje przy obrotach 1800-2200. Nie wykluczam że mogę mieć podmienione PD... Edytowane 17 Września 2011 przez u76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #67 Napisano 17 Września 2011 A czy w serii do silnika AVF montowano BA czy raczej zawsze były to AL-ki? AL-ki były montowane do 2002-go roku, od 2002-go były pompki BA, jeśli masz 2004 rocznik to wszystko jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #68 Napisano 18 Września 2011 (edytowane) AL-ki były montowane do 2002-go roku, od 2002-go były pompki BA, jeśli masz 2004 rocznik to wszystko jest . Dzieki GURAL. Na Ciebie zawsze można liczyć. Skąd moje obawy. Otóż jestem po dłuższej trasie (Włochy) i niepokoją mnie korekcje. Mianowicie przed trasą było tak: http://vaglog.rtnet.pl/u76_57648.htmla po powrocie tak: http://vaglog.rtnet.pl/u76_57649.html Do tego delikatne wibracje (o czym pisałem wyżej). Poza tym trudno go rozpędzić do 200 km/h a jeszcze rok temu 220... Ale progres (in minus) w kanale 013 jest znaczny. Zdejmowałem pokrywę sądząc że może przewody, lub coś poluzowanego w mocowaniu pompek...ale wszystko wydaję się ok. Zwróćcie uwagę że to trzeci gar niedomaga na tyle że trzy pozostałe "zrzucają się" żeby wyrównać jego niedomagania. Jakiś pomysł? Aha jeszcze BIP`y z tego samego logowania po trasie: http://vaglog.rtnet.pl/u76_57650.html. Edytowane 18 Września 2011 przez u76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #69 Napisano 20 Września 2011 Można prosić o jakikolwiek sensowny komentarz...Panowie pogłówkujcie trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #70 Napisano 22 Września 2011 AL-ki były montowane do 2002-go roku, od 2002-go były pompki BA, jeśli masz 2004 rocznik to wszystko jest mi ETKA pokazuje w roczniku 2003 AL-ki. . Jeżeli się okaże , że jakiś siedzi to chyba najpierw zdemontuję, bo jak czytam to są rozbieżności, a wolałbym założyć taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #71 Napisano 22 Września 2011 mi ETKA pokazuje w roczniku 2003 AL-ki. Sprawdzane w 2 różnych wersjach ETKA, pompki AL montowane były do numeru nadwozia XXXXXX3BX2X290300, gdzie X oznacza jakikolwiek znak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #72 Napisano 23 Września 2011 u76 ja w takim wypadku chyba pojechałbym na spaliny, sprawdzić czy ten jeden Ci nie leje bo dawka się moooocno różni od pozostałych, trochę strach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kazanostra Zgłoś #73 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) czytając powyższy wątek wynika ze w moim pasku z '03 roku AWX są wsadzone pompki BA? bo mam koncówke VIN: 3BZ2E095953 zgadza się? A jeśli tak to z ciekawości AL'ki są dużo bardziej wydajne od BA ? Czy to też kwestia względna w zależności od przebiegu (czyt. zużycia)? Edytowane 23 Września 2011 przez Kazanostra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasektdi Zgłoś #74 Napisano 23 Września 2011 (edytowane) Sprawdzane w 2 różnych wersjach ETKA, pompki AL montowane były do numeru nadwozia XXXXXX3BX2X290300, gdzie X oznacza jakikolwiek znak. Masz całkowitą rację. Źle kliknąłem. Wpisałem typ handlowy i kliknąłem do maja, a tam były AL Po maju 2002 038 130 73 BA i FX sorry za pomyłkę. Edytowane 23 Września 2011 przez pasektdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #75 Napisano 15 Października 2011 widzę że wcześniej kolega prosił w takim samym temacie ale jest brak odpowiedzi koledzy proszę o pomoc w doborze pompek - Passat 2001r AVF - siedzę pompki (( 038 130 073 AA )) jakie inne mogę zamontować bez przeróbki oprogramowania, muszę pomóc siostrze w zakupie a widzę że AA są w cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szneider Zgłoś #76 Napisano 16 Października 2011 Przerabiałem ten sam problem wymiany pompek. Siedziały pompki AA. Z tego co się dowiedziałem bez zmiany softu bedą pasowały z końcówką AL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beldo Zgłoś #77 Napisano 16 Października 2011 Koledzy a podpowiedz do posta #65. Mam takie sama pompki i interesuje mnie ten bolec na szczycie pompki, czy nie bedzie problemu z montażem nowszych pompek? Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kool123 Zgłoś #78 Napisano 30 Grudnia 2011 Pewnie że tak,bo zmienione są dawki paliwa.Podjedz do jakiegos tunera to zajmuje chwilkę. witam mam pytanie odnośnie zmiany softu , zamieniłem pompki AL na AR i musze zrobić korektę tylko niech ktoś mi pomoże gdzie zrobić coś takiego i i le to kosztuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jochn Zgłoś #79 Napisano 12 Sierpnia 2013 Mam problem w moim pasku były z końcówka bx a dowiedziałem się że powinny być z końcówką ba. NO i takie wstawiłem. Teraz auto więcej pali i mam problemy z odpaleniem czasem. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brat Zgłoś #80 Napisano 2 Kwietnia 2014 a ja mam takie pytanie , tablica.pl i allegro.pl czy gdzieś jeszcze można znaleźć pompki bo szukam BA ale gdzie nie zadzwonię to nie ma, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach