luziki Zgłoś #41 Napisano 31 Października 2010 Witojcie Miałem podobny przypadek, okaało się że mam przerwany kabelrk przy czujniku piłączyłem i pomogło. Pozdrawiam: Luziki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #42 Napisano 6 Listopada 2010 Ja połączenia mam OK, tylko co mnie dziwi. Po złożeniu pompy vakum "nie chodzi, " po skręceniu, jak tylko sałożę ją luźno w gnieździe ze zdjętą pokrywą czasami zazębia z wałkiem i sie kręci. Już zgłupiałem co to może być! Acha smarowania dalej nie ma tak jakby nie zazębiała się z płetwą od pompy olejowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillo33 Zgłoś #43 Napisano 6 Listopada 2010 Witam! Koledzy mam taki sam problem jak wy.Pisalem ostatnio o tym na forum ale problem nie zniknal,moze podlacze sie do tego tematu bo juz brak sil....Powyzej 2000obr/min zalacza sie kontrolka cisnienia i pikajacy dzwiek...Wymienilem filtr oleju na Manna, sprawdzone zostaly cisnienia(sa bardzo dobre),wymienilem obydwa czujniki-ten przy glowicy niebieski,oraz ten nad filtrem szary. Mam tylko pewna watpliwosc-czy w silniku 1Z ma byc szary czy bialy czujnik???? Mechanik powiedzial ze to bedzie po stronie elektrycznej,moze cos w liczniku,ale gdzie,co jak???POMOCY ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #44 Napisano 6 Listopada 2010 Mechanik powiedzial ze to bedzie po stronie elektrycznej,moze cos w liczniku,ale gdzie,co jak???POMOCY ! Wpisz w wyszukiwarkę "zimne luty". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur_p85 Zgłoś #45 Napisano 6 Listopada 2010 Mialem kiedys ten sam problem. Wymienilem olej na Castrol High mileage 15W40, nowy filtr i problem ustal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #46 Napisano 7 Listopada 2010 Zdemontuj licznik i popraw lutownicą wszystkie piny od szerokiej wtyczki (głównej). Problem taki miałem, tylko że u mnie nie było istotne prędkość obrotowa ani jazdy - miało kaprycho to sie włączał buzer. Wyłączał się obrotomierz, przestawało wskazywać poziom paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelski Zgłoś #47 Napisano 1 Grudnia 2010 Witam, (1.8 ADZ przebieg 220000 km)w moim przypadku piszczenie buzera występowało w zakresie obrotów 2000-2500 na rozgrzanym silniku, czujniki sprawne, pompa sprawna, zmiana filtra i rodzaju oleju tez nic nie dała, zimnych lutów nie sprawdzałem ale zdjąłem miskę olejowa i wymacałem luzy korbowodów na wale. Wymieniłem wszystkie panewki i już nic nie piszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #48 Napisano 15 Grudnia 2010 Czy jest jakaś metoda, żeby wyczaić który czujnik walnięty (blok/przy filtrze)? Zapala się kontrolka i buzer krzyczy po kilkudziesięciu km - jazda raczej na niskich obrotach (80/90km/h) Zegary już lutowałem (wielozłącze i stabilizator - mikropęknięcia), bo wariowały inne rzeczy (obrotek, dioda płynu chłodniczego) Olej zmieniony (po wymianie uszczelniaczy zaworowych przez mechaniora) z Castrol Magnatec 15w/40 na Mobil 2000 10w/40, filtr Mann'a. (Słyszałem ostatnio niepochlebne opinie nt. Mobil'a) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #49 Napisano 15 Grudnia 2010 Czy jest jakaś metoda, żeby wyczaić który czujnik walnięty (blok/przy filtrze)? Czujnik w bloku działa, gdy ciśnienie spadnie poniżej 0,3 bara, czujnik w podstawie filtra działa, gdy ciśnienie spadnie poniżej 1,8 bara ale przy obrotach powyżej 2150. Ten jest bardziej "nerwowy". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #50 Napisano 17 Grudnia 2010 (edytowane) czujnik w podstawie filtra działa, gdy ciśnienie spadnie poniżej 1,8 bara ale przy obrotach powyżej 2150. Ten jest bardziej "nerwowy". Skąd czujnik "wie" jakie są obroty? (Myślałem, że czujnik to tylko zwieracz do masy) Jak mechanik ma poprawnie sprawdzić ciśnienie oleju (tzn. jakie warunki mają być przy pomiarze (obroty/ temp...))? Edytowane 17 Grudnia 2010 przez robertk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #51 Napisano 17 Grudnia 2010 Czujnik nie nie wie jakie są obroty, to zadanie komputera silnika. To komputer zbiera dane i decyduje o sygnalizacji. Podaj jakiś @ to Ci coś podeślę. Na PM nie da się dopiąć załącznika (albo jeszcze nie potrafię ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertk2 Zgłoś #52 Napisano 17 Grudnia 2010 Wysłałem - z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golfik Zgłoś #53 Napisano 1 Stycznia 2011 a może sprawdzić oring na chłodnicy oleju ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek1979 Zgłoś #54 Napisano 2 Lutego 2011 A ja mam pytanie jeszcze z innej beczki. czy brzeczyk daje znac tez o za wysokim stanie oleju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #55 Napisano 3 Lutego 2011 Nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mana13 Zgłoś #56 Napisano 9 Lipca 2011 witam, ja tez mam problem tyle, ze jest o tyle ciekawie: przy rozgrzanym silniku powyzej 2000tys obrotow wlacza sie kontrolka od oleju i buzzer jednak jesli uderze lekko w obudowe licznika to dzwiek i kontrolka gasna - jednak za pewien czas znowu sie wlaczaja, a czasem kilka godzin jest spokoj - myslicie ze to beda te slynne "zimne luty" czy cos innego? Nie wiem czy wymieniac czujniki czy oddac do elektryka z tymi lutami.. Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #57 Napisano 9 Lipca 2011 witam, ja tez mam problem tyle, ze jest o tyle ciekawie: przy rozgrzanym silniku powyzej 2000tys obrotow wlacza sie kontrolka od oleju i buzzer jednak jesli uderze lekko w obudowe licznika to dzwiek i kontrolka gasna - jednak za pewien czas znowu sie wlaczaja, a czasem kilka godzin jest spokoj - myslicie ze to beda te slynne "zimne luty" czy cos innego? Nie wiem czy wymieniac czujniki czy oddac do elektryka z tymi lutami.. Dzieki za pomoc na 80% zimne luty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach