PASEK????? Zgłoś #241 Napisano 7 Stycznia 2010 http://jeepekcar.gratka.pl/ogl/11193913.html Witam miał ktoś taki przypadek że, w kodach była pomyłka bo tu jest taki przypadek że, są czarne relingi, a kod 5WO [chromowane relingi].Dzięki pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gullczas Zgłoś #242 Napisano 10 Stycznia 2010 siemka a może ktos sie spotkał z takim - G4A ? bo tylko tego nie moge rozszyfrować z góry dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #243 Napisano 10 Stycznia 2010 A jesteś pewny że to jest G4A a nie przykładowo 4GA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #244 Napisano 17 Stycznia 2010 Witam miał ktoś taki przypadek że, w kodach była pomyłka Owszem, błędy się niestety zdarzają. U mnie np. (według wlepki) fabrycznie były zamontowane felgi aluminiowe polerowane 14' (i takie były), ale opony już miały podobno mieć rozmiar 205/55R15'!!! I co Wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianekld Zgłoś #245 Napisano 4 Lutego 2010 Witam wszystkich, koledzy jaka jest różnica miedzy kodem X2B a X7A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #246 Napisano 4 Lutego 2010 Witam wszystkich, koledzy jaka jest różnica miedzy kodem X2B a X7A? kod (X2B) oznaczający na jaki kraj samochód został wyprodukowany (anglia)X7A krajowy program sprzedaży eksportowej (pseudo) angielski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianekld Zgłoś #247 Napisano 4 Lutego 2010 czyli jeśli wystąpi jakiś z tych obu kodów to kierownica byla po prawej stronie na 100%? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #248 Napisano 4 Lutego 2010 no z tego tak wychodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truchol Zgłoś #249 Napisano 6 Lutego 2010 Może mi ktoś powiedzieć co ten pasek ma? : ) Proszę oto kilka zdjęć, nie wiem skąd to gdzie przepisywać, żeby to rozszyfrować więc byłbym wdzięczny za pomoc i z góry dziękuję http://truchol.picturepush.com/album/86545/2886660/a/DSC-0414---Kopia.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #250 Napisano 6 Lutego 2010 [ATTACH]23090[/ATTACH] prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #251 Napisano 6 Lutego 2010 nie wiem skąd to gdzie przepisywać, żeby to rozszyfrować więc byłbym wdzięczny za pomoc i z góry dziękuję Wpisujesz na tej stronce http://www.audiklub.org/wyposazenie.html i będziesz miał rozkodowane ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:55 ---------- A tutaj mamy specjalny temat do odkodowania numeru VIN. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?goto=newpost&t=13401 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neo216 Zgłoś #252 Napisano 8 Lutego 2010 Witam wszystkich mam takie pytanie czy zdażyło się komuś by ta wlepka z kodami wyposażenia wogóle się nie zgadzała z tym co jest naprawde? Mam passata z 1999r 1.9TDI 115KM kolor srebny i prawie pełne wyposażenie oprócz skóry i xenonów, a według tych kodów mam bardzo okrojone wyposażenie kolor niebieski metalik, silnik 1.8 benzyna i że został wyprodukowany na Anglie(niema żadnego śladu przekładki) numer VIN na wlepce zgadza się z tym co mam w dokumentach i pod maką, teraz druga strona medalu mam też dokumenty z za granicy dokładnie z Holandii między innymi BRIEF i na nich też jest ten sam VIN tylko jest napisane że to diesel rok produkcji itp wszystko się zgadza więc nie wiem co jest zgrane?? spotkał się ktoś z was z podobnym zjawiskiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rough25 Zgłoś #253 Napisano 9 Lutego 2010 Witam a może mi ktoś wytłumaczy co to znaczy (1AJ System ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR) o co chodzi z tym ESD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #254 Napisano 9 Lutego 2010 chba raczej EDS Z Wikipedii EDS (niem. Elektronische Differentialsperre) lub EDL (ang. Electronic Differential Lock) elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. Jeden z typów układów kontroli trakcji pełniący funkcje podobne do mechanizmu blokady układu różnicowego, czyli umożliwienie przeniesienie napędu przez koło o dobrej przyczepności gdy drugie koło utraciło przyczepność, ale bez blokowania mechanizmu różnicowego[1]. Poprawia bezpieczeństwo i pewność prowadzenia auta. System rozpoznaje poślizg kół napędzanych poprzez analizę sygnałów z czujników ABSu. Jeśli obroty kół są różne to wyhamowuje koło obracające się szybciej. Dzięki temu koła napędowe pojazdu nie wpadają w poślizg co umożliwia np. ruszenie z miejsca pojazdem, gdy koła napędowe stoją na nawierzchni o różnym współczynniku przyczepności. System EDS działa przy prędkości mniejszej niż ok. 40 km/h. System EDS nie może być montowany bez systemu ABS ponieważ korzysta z czujników i systemu hamowania ABSu. EDS jest często stosowany w samochodach przeznaczonych do jazdy po drogach asfaltowych ale wykonanych na podobieństwo pojazdów o charakterze terenowym. Stosuje się tam EDS aby auto w terenie radziło sobie tak jak samochód terenowy z blokadą mechaniczną układu różnicowego. Negatywną cechą EDS jest to, że podczas jazdy w trudnym terenie mogą ulec przegrzaniu hamulce. W takim przypadku EDS wykryje nadmierną temperaturę hamulca i wyłączy EDS, aby nie doprowadzić do uszkodzenia hamulców. Przegrzanie hamulców może nastąpić nawet po ok. 200 metrach jazdy terenowej. System EDS jest zazwyczaj elementem elektronicznej kontroli pracy silnika (np. ESP, ASR), który potrafi zmienić moc silnika wykrywając różnice w obrotach kół napędzanych i nienapędzanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kardynalski Zgłoś #255 Napisano 11 Lutego 2010 Według danych z książki powinienem mieć "chyba" bi-xenony - 8BV- a mam tylko xenony, fabrycznie zamontowane, czy ktoś coś grzebał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #256 Napisano 11 Lutego 2010 Według danych z książki powinienem mieć "chyba" bi-xenony - 8BV- a mam tylko xenony, fabrycznie zamontowane, czy ktoś coś grzebał? Kolego w b5 fl nie było lamp xenonowych tylko h7 albo bi-xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość johan Zgłoś #257 Napisano 17 Lutego 2010 W załączeniu dekoder wyposażenia po niemiecku. http://www.nininet.de/pr-nummern/index.php (strona AUDI źle rozpoznaje niektóre numery, może dlatego że jest starsza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jawor^^ Zgłoś #258 Napisano 1 Marca 2010 Witam jestem nowy na forum i od niedawna jestem posiadaczem passata:D mógł by mi ktoś pomóc?? bo tych paru nie moge ogarnąć...? 1LB, T8B, 3FA, 8AC, 8R1, z góry dzieki, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #259 Napisano 1 Marca 2010 Twoje auto to jakaś przekładka? 1LB = Tarcze hamulcowe przód (chyba ) T8B = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 8AC = Radio 8R1 = Dodatkowe światło hamulcowe (chyba ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #260 Napisano 1 Marca 2010 1LB, T8B, 3FA, 8AC, 8R1 1LB = tarcze hamulcowe, przód T8B = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l 3FA = Bez szyberdachu 8AC = Radio "Beta" 8R1 = 3-cie światło stopu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach