riccardoa Zgłoś #321 Napisano 25 Marca 2014 Przeczytałem kilka postów.Testowałem vcds-lite 1,2 vcds 10.06.Lite czyta tylko silnik, 10.06 nie chce wykryć kabla. I nigdzie tam nie jest napisane,że do B6 potrzebujesz interfejs VCDS,a KKLem którego masz nic nie zrobisz?. Do 10.6 dedykowany kabel,na pewno nie KKL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yam1530 Zgłoś #322 Napisano 25 Marca 2014 Tak wywnioskowałem ale nie wiedziałem że interfejs/kabel który mam nie jest właściwy. Rozumiem że po załączanym zdjęciu go rozpoznałeś że jest to KKL. Czy możesz mi polecić kabel/interfejs do B6 Znalazłem coś takiego. http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki-pin-immo-off-kluczyki-full-diag-i4031872164.html http://allegro.pl/vag-k-can-3-6-passat-b6-touareg-golf-v-audi-c6-q7-i4013818039.html?utm_source=archiwum_allegro&utm_medium=Offers&utm_campaign=Product&utm_term=Motoryzacja-3_Narz%C4%99dzia+i+sprz%C4%99t+warsztatowy-18554_Diagnostyka+silnika+i+elektroniki-28410_Interfejsy+diagnostyczne-28413 Widze różnicę w cenie. ps. Początkuję z VAG ale szybko się uczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #323 Napisano 25 Marca 2014 Tak wywnioskowałem ale nie wiedziałem że interfejs/kabel który mam nie jest właściwy. Rozumiem że po załączanym zdjęciu go rozpoznałeś że jest to KKL. Czy możesz mi polecić kabel/interfejs do B6 Znalazłem coś takiego.http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki-pin-immo-off-kluczyki-full-diag-i4031872164.html http://allegro.pl/vag-k-can-3-6-passat-b6-touareg-golf-v-audi-c6-q7-i4013818039.html?utm_source=archiwum_allegro&utm_medium=Offers&utm_campaign=Product&utm_term=Motoryzacja-3_Narz%C4%99dzia+i+sprz%C4%99t+warsztatowy-18554_Diagnostyka+silnika+i+elektroniki-28410_Interfejsy+diagnostyczne-28413 Widze różnicę w cenie. ps. Początkuję z VAG ale szybko się uczę Po 1 nie ten temat do tego pytania Po 2 tymi kablami nie wiele zdziałasz bo to commandery Po 3 poczytaj odpowiedni temat o kablach (klika ostatnich str ) i bedziesz wiedział wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #324 Napisano 25 Marca 2014 Czy możesz mi polecić kabel/interfejs do B6 http://www.vcds.pl Znalazłem coś takiego.http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki...031872164.html http://allegro.pl/vag-k-can-3-6-pass...ostyczne-28413 To kable przede wszystkim do liczników, a nie diagnostyki. O czym już było wielokrotnie pisane nawet "czerwonymi kulfonami". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #325 Napisano 25 Marca 2014 O czym już było wielokrotnie pisane nawet "czerwonymi kulfonami". Ale nie w tym wątku I nie którym ciężko znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bepięc Zgłoś #326 Napisano 14 Maja 2014 Jak to jest z przekazywaniem ortów w wirtualnym xp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #327 Napisano 14 Maja 2014 To w ustawieniach maszyny wirtualnej ustawiasz Co i jak to zależy od maszyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Screamer Zgłoś #328 Napisano 23 Lipca 2014 Podeslalby mi ktos sterowniki do usb zeby moj kabel wreszcie zaczal chulac bo mam coraz wiekszy z nim problem juz mi nie tworzy wirtualnego portu com. Mam wina XP i kabel do ktorego jak zwykle mnie dodali sterownikow. Moja maila [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dandek88 Zgłoś #329 Napisano 30 Lipca 2014 Witam, Tez mam problem z kablem. Kabel KKL. Port com ustawiony na COM4 latency probowalem na 10 na 7 - bez roznicy. Laptop z windowsem XP. Problem: Nie laczy z engine a dokladniej laczy tylko z ABS/ESP kontrolki migaja pokazuje ze nie ma bledow. z Airbag sie proboje laczyc bo kontrolka miga ale niestety pisze too many connections. Z modulem komfortu proboje ale niestety w tych napisach co jakies krzaki, niby sie polaczy ale jak dam fault codes to wypluwa taki komunikat jak w airbag. EDIT: program VCDS lite - sprawdzalem VWtool to samo. Wtyczki po prawej i po lewej przy progu cale. Mam dolozone odciecie zaplonu oraz niefabryczny alarm - czy to moze byc przyczyna ? To odciecie jest wylaczone i nie mma pojecia nawet jak to wlaczyc - samochod tak kupilem niecaly rok temu. Pisal ktos o odpieciu klemy - czy nie zresetuje mi to czegos ze bede musial na nowo ustawiac ? Odpale normalnie auto ? Jak odepne keleme to alarm nie zacznie wyc ? Z gory dzieki za porady!!!! Czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
astronaut Zgłoś #330 Napisano 16 Września 2014 Witam, przy próbie wejścia lub zmiany niektórych wartości (np engine sprawdzenie synchronizacji rozrządu) program wywala błąd "too many communication errors". Co radzicie zrobić w takim przypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekuser Zgłoś #331 Napisano 25 Października 2014 U mnie z kolei przy teście połączenia jest błąd: " Port status: OK Interface: Not Found! " PrintScreen i ustawieania: http://goo.gl/eJhO59 Mam taki kabel: http://goo.gl/T845f6 Łączę się przez XP Mode (tam zainstalowałem oprogramowanie). W menedżerze urządzeń widać połączenie. Konfigurację starałem się ustawiać w taki sposób, jak jest opisane w pierwszym poście w tym temacie. Test uruchamiałem z przekręconym kluczykiem w stacyjce (silnik nie odpalony). W czym jeszcze może być problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
willi22 Zgłoś #332 Napisano 22 Listopada 2014 Podbijam temat, ktoś wie jak rozwiązać powyższy problem, chętnie bym na tym skorzystał bo mam taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
petrek.p Zgłoś #333 Napisano 22 Listopada 2014 problem z komunikacja programu vagcom 4.9 z laptopem system windows8 nie widzi comportu. czy ktoś pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #334 Napisano 22 Listopada 2014 Na 8 żeby poszły stery musisz wyłączyć opcję wymuszania podpisów sterowników, a kabel po podpięciu normalnie powinno widzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_czechy Zgłoś #335 Napisano 28 Listopada 2014 Uruchomilem dzis VCDS Lite oraz kabelek na porcie Com pod windows 7, ale mam dziwne wskazania w blokach pomiarowych http://vaglog.pl/log_194833.html. Co może być przyczyną? Że temperatura -20 i brak obrotów silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szaki Zgłoś #336 Napisano 2 Czerwca 2015 Witajcie, potrzebuje pomocy z vagcom 311.2 albo z interfejsem vag kkl (sam nie wiem co jest problemem tak naprawdę). Rzeczy tyczy się konkretnego egzemplarza Passata B5 FL 2.0 8V, z którym mogę się połączyć tylko gdy kluczyk znajduje się w pozycji na zapłon. Kiedy odpalę auto momentalnie traci komunikacje ze sterownikiem, a jak włączam program raz jeszcze i próbuje wejść w silnik, abs czy cokolwiek innego wyskakuje mi komunikat "Interface status = 2 (czasem 3), Interface not ready". Próbowałem zmniejszyć latencje na 10 ,zaktualizowałem sterowniki z poziomu menedżera urządzeń, zmieniałem porty na com 2 i niestety nic nie przyniosło skutku. Program jest zainstalowany na windows 7 Profesional jeżeli ma to jakieś znaczenie. Do tej pory z żadnym autem nie miałem problemu, tylko ten jeden sprawia problem, choć wydaje mi się że nie jest to wina sterownika silnika tylko kabla/ustawień, bo z samym autem na zapłonie się połączę. Ktoś ma jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szaki Zgłoś #337 Napisano 12 Czerwca 2015 Nikomu nic nie przychodzi do głowy, nikt nie jest w stanie pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #338 Napisano 12 Czerwca 2015 Radio masz ori?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szaki Zgłoś #339 Napisano 14 Czerwca 2015 Nie, radio nie jest oryginalne a to może mieć jakiś związek? Łączyłem się z paroma autami które miały nieoryginalne radio i podczas odpalonego silnika nie było problemu z komunikacją, nie zrywało połączenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #340 Napisano 14 Czerwca 2015 To spróbuj odłączyć kostkę od radia i wtedy sprawdź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach