Skocz do zawartości
rainman777

Passek furka pakowna i na wieki

Rekomendowane odpowiedzi

dobry kolo :rotfl:

 

i jeszcze ma czerwone i jedzie :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i powiedzcie na co komu Star albo Jelcz :rotfl::rotfl:

No ale ziom chyba rekord pobił !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry jest :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ooo widze nie tylko ja czytam vortex :D nom kolega dopakowal ladnie passacika :P Wejdzie tu sporo ladnych passacikow VORTEX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy przekroczył dopuszczalne obciążenie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy orze jak może :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oj sie smiejecie to taki rosyjski sposob na obnizenie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ooo widze nie tylko ja czytam vortex :D

 

lubię tam poszperać

 

a tu macie naszego rosyjskiego forumowego odpowiednika

 

http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=1347201&Main=1338722

 

P.S. 1.dawałem to już na forum ale nie wiem czy widzieliście

P.S.2. apropo wołgi widziałem kolizję około 40km/h wołga na corollke. Wynik wołga wykrzywiony zderzak ku dołowi corollka nokaut bez przodu.

 

SERWUS :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.S.2. apropo wołgi widziałem kolizję około 40km/h wołga na corollke. Wynik wołga wykrzywiony zderzak ku dołowi corollka nokaut bez przodu.

 

ostatnio ogladalem program w National... i mowili im bardziej sie zgniata to tym lepiej dla pasazera bo przejmuje sile uderzenia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś (może w Top Gear) był test zderzenia czołowego 2 czywiście Renault (nie rozróżniam tych marek :wstyd: ) Espace nowego i takiego z 1992 roku. W tym nowym, dzięki odpowiednim sterfom zgniotu nawet nie otworzyły się poduszki powietrzne. Wg opinii ekspertów kierowca wyszedłby bez szwanku. W starym natomiast odpaliły poduszki, a mimo to kierowca odniósłby poważne obrażenia. Zawsze w takich sytuacjach trzeba sprawdzić, jak wygląda wnętrze kabiny. Jeśli jest całe to znaczy, że jest dobrze.

Z tego wynika, że za bezpieczeństwo trzeba płacić (kasacja samochodu).

 

Gdzieś w Polsce jakiś gość opracował magiczne zderzaki, które rozwiązują problem zderzeń.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzieś (może w Top Gear) był test zderzenia czołowego 2 Citroenów Espace nowego i takiego z 1992 roku

 

tak to było w top gear, widziałem to...

 

 

Gdzieś w Polsce jakiś gość opracował magiczne zderzaki, które rozwiązują problem zderzeń

 

swego czasu było o tym głośno... teraz sprawa ucichła... pewnie koleś dostał troche kasy zeby cicho siedział. Koncerny straciły by fortunę jak ktoś z konkurencji by to wprowadził do produkcji, i co by robili mechanicy blacharze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czeee

 

swego czasu było o tym głośno... teraz sprawa ucichła... pewnie koleś dostał troche kasy zeby cicho siedział. Koncerny straciły by fortunę jak ktoś z konkurencji by to wprowadził do produkcji, i co by robili mechanicy blacharze...

 

 

Taaa

Zderzak Lagiewki sie to nazywało .Pomijając fakt ze urządzenie takie zdolne zatrzymac samochod bez strat miało by wielkość połowy owego samochodu to eksperymenty ( i pokazy) Lagiewki byly troche naciągane

1. przeszacowywano predkość

2. testowym autem był maluch ... masa 600kg gdzie obecne samochody miejskie wazą 900kg

3. zasada dzialania prosta .. gorzej z praktyczną realizacją - ustrojstwo musialo by wystawac znacznie przed auto aby zachowac odpowiednią "drogę zwalniania "

4. działało toto tylko na uderzenia czołowe

 

A najlepsze jest to że Lagiewka w swojej pracy niejako wyjaśniającej teoretyczne podwaliny cudownego wynalazku postulował łamanie praw Newtona :D min zasady zachowania pędu .

 

Jakos nie wierze w spiskową teorię dziejów w tym wypadku :zawstydzony:

 

 

Herflik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slowik
test zderzenia czołowego 2 Citroenów Espace nowego i takiego z 1992 roku
Raczej Renault ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
misepwa napisał/a:

test zderzenia czołowego 2 Citroenów Espace nowego i takiego z 1992 roku

Raczej Renault

 

misepwa miał chyba na myśli że oprócz 2 citroenów były jeszcze Espasy (stare i nowe)

:]

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś myślałem nad takim znaczkiem, ale w nie ma co robić merca z VW LD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności