manki Zgłoś #241 Napisano 7 Listopada 2013 uszczelki mozesz wyciać z bloku technicznego albo z puszki po browarku,połaczysz przyjemne z pożytecznym swoją droga u mnie też niema chyba uszczelek ale w mercedesie 2.5TD zakładałem sam i lepiej ciągnie z niższych obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #242 Napisano 7 Listopada 2013 przecież bez oringa na łączeniu z kolektorem dolotowym to musi Ci się nieźle pocić olejem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik Zgłoś #243 Napisano 8 Listopada 2013 Prawdopodobnie dymienie to przyczyna dziury w zlaczce miedzy kolektorem a rira plastikowa dolotu byla od dolu dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phaeton89 Zgłoś #244 Napisano 10 Listopada 2013 a w moim b5 fl 130 km też sięzaślepia ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #245 Napisano 11 Listopada 2013 a w moim b5 fl 130 km też sięzaślepia ?? też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #246 Napisano 30 Stycznia 2014 Chłopaki brat ma golfa 4 90 konnego przy tamtym silniku też można go zaślepić, żeby lepsze kopyto na początku uzyskać nie? Bedę musiał potem mu jakiś przewód albo coś odłączyć, żeby nie siadało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #247 Napisano 30 Stycznia 2014 to nieprawda. Przy pełnym gazie egr jest zamknięty, więc jego usunięcie nie wpłynie na "kopyto" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #248 Napisano 30 Stycznia 2014 Ja przy sprawnie działającym zaworze EGR nie jestem w stanie podczas jazdy zauważyć różnicy pomiędzy zaślepionym (wyłączonym) a działającym. Na biegu jałowym różnica w pracy silnika jak najbardziej jest wyczuwalna na słuch, na korzyść działającego zaworu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wp4pl Zgłoś #249 Napisano 2 Lutego 2014 (edytowane) Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ? i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ? http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ? prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie Edytowane 2 Lutego 2014 przez wp4pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alig Zgłoś #250 Napisano 2 Lutego 2014 to nieprawda. Przy pełnym gazie egr jest zamknięty, więc jego usunięcie nie wpłynie na "kopyto" w swoim afn zaślepiłem i ku mojemu zdziwieniu różnica była wielka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #251 Napisano 2 Lutego 2014 Panowie to mówicie że w 1.9 TDI 101 koni 2004 rok lepiej ZAŚLEPIĆ EGR CZY Nie zaślepiać ? Ja swój miałem zaślepiony, i wyskakiwał błąd silnika, odślepiłem go dziś, przejadę się jutro i zobacze czy dalej będzie błąd... Czy zaślepienie może mieć jakiś niekorzystny wpływ ? np na wyłączanie się turbiny ? Zaślepić najlepiej po przez wsadzenie do węża który steruje membraną w EGR np śrubkę i wypiąć go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #252 Napisano 2 Lutego 2014 Panowie to mówicie że w 1.9 TDI 101 koni 2004 rok lepiej ZAŚLEPIĆ EGR CZY Nie zaślepiać ?Ja swój miałem zaślepiony, i wyskakiwał błąd silnika, odślepiłem go dziś, przejadę się jutro i zobacze czy dalej będzie błąd... Czy zaślepienie może mieć jakiś niekorzystny wpływ ? np na wyłączanie się turbiny ? Zaślepić najlepiej po przez wsadzenie do węża który steruje membraną w EGR np śrubkę i wypiąć go ? bez ruszenia softu błąd będzie Ci wyskakiwał przy zaślepionym egr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wp4pl Zgłoś #253 Napisano 2 Lutego 2014 Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ? i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ? http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ? prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie ktoś doradzi, bo musze to jeszcze dzisiaj zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #254 Napisano 2 Lutego 2014 Poczytaj uważnie wcześniejsze posty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #255 Napisano 2 Lutego 2014 bez ruszenia softu błąd będzie Ci wyskakiwał przy zaślepionym egr... no dobrze to zaślepię, czyli lepiej wsadzić w wąż śróbkę i go wogole wypiąć z grusszki EGR-A, czy zastosować blaszkę, która już w sumie była tam w pewnym miejscu założona.. Czy VCDS-em mogę sobie zmienić softa aby błąd od EGR-a nie wyświetlał się? ma ktoś jakiś opis jak to zmienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #256 Napisano 2 Lutego 2014 nie ma to większego znaczenia w jaki sposób to zrobisz, czy zaślepisz dopływ spalin, czy odetniesz sterowanie to efekt jest ten sam - zawór nie dopuszcza spalin i tyle . Vcds'em nic nie zdziałasz, musisz mieć interfejs którym zgrasz/wgrasz zawartość ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wp4pl Zgłoś #257 Napisano 2 Lutego 2014 (edytowane) jeszcze jedno pytanie odnosnie zaslepiania przewodow od podcisnienia, zaślepic tylko ten wężyk ktory idzie do tej aluminiowej puszki na gorze egru, czy ten od silniczka egru tez? i co z tymi wlotami w ktore wchodzą te wężyki, zostwic je tak bez niczego? Edytowane 2 Lutego 2014 przez wp4pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #258 Napisano 2 Lutego 2014 jeśli już to jest tam siłownik a nie silniczek i jest on od klapy gaszącej odpowiedzialnej za łagodne gaszenie silnika. Nie ma to związku z EGR poza tym że jest w jednej obudowie. Możesz zostawić luzem, tak bez niczego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #259 Napisano 3 Lutego 2014 Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ? i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ? http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ? prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie najlepiej zaślepić w obu miejscach, jak ci turbo czy odma puszcza olej a zaślepisz na kolektorze to przy pracującym egr ( nie ściągnięty wężyk z niego , czy komputerowo wycięty) może się zbierać olej jak zaślepisz na dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wp4pl Zgłoś #260 Napisano 3 Lutego 2014 ok czyli ten zaznaczony wężyk wyciągnąć i zaślepić, a ten od siłownika zostawić ? przepraszam za glupie pytania, ale w ramach wdzięczności przygotuje dokladny plik pdf z tym jak to wszystko robiłem dla innych uzytkowników i nie będą musieli zadawać takich pytań jak ja ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach