Skocz do zawartości
Zibo

Zaślepiony EGR :-)

Rekomendowane odpowiedzi

uszczelki mozesz wyciać z bloku technicznego albo z puszki po browarku,połaczysz przyjemne z pożytecznym ;) swoją droga u mnie też niema chyba uszczelek ale w mercedesie 2.5TD zakładałem sam i lepiej ciągnie z niższych obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież bez oringa na łączeniu z kolektorem dolotowym to musi Ci się nieźle pocić olejem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie dymienie to przyczyna dziury w zlaczce miedzy kolektorem a rira plastikowa dolotu byla od dolu dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w moim b5 fl 130 km też sięzaślepia ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w moim b5 fl 130 km też sięzaślepia ??

też:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki brat ma golfa 4 90 konnego przy tamtym silniku też można go zaślepić, żeby lepsze kopyto na początku uzyskać nie? Bedę musiał potem mu jakiś przewód albo coś odłączyć, żeby nie siadało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nieprawda. Przy pełnym gazie egr jest zamknięty, więc jego usunięcie nie wpłynie na "kopyto"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy sprawnie działającym zaworze EGR nie jestem w stanie podczas jazdy zauważyć różnicy pomiędzy zaślepionym (wyłączonym) a działającym. Na biegu jałowym różnica w pracy silnika jak najbardziej jest wyczuwalna na słuch, na korzyść działającego zaworu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ?

 

i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ?

 

http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg

 

wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ?

 

prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie :)

Edytowane przez wp4pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nieprawda. Przy pełnym gazie egr jest zamknięty, więc jego usunięcie nie wpłynie na "kopyto"

 

w swoim afn zaślepiłem i ku mojemu zdziwieniu różnica była wielka.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to mówicie że w 1.9 TDI 101 koni 2004 rok lepiej ZAŚLEPIĆ EGR CZY Nie zaślepiać ?

Ja swój miałem zaślepiony, i wyskakiwał błąd silnika, odślepiłem go dziś, przejadę się jutro i zobacze czy dalej będzie błąd... Czy zaślepienie może mieć jakiś niekorzystny wpływ ? np na wyłączanie się turbiny ? Zaślepić najlepiej po przez wsadzenie do węża który steruje membraną w EGR np śrubkę i wypiąć go ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie to mówicie że w 1.9 TDI 101 koni 2004 rok lepiej ZAŚLEPIĆ EGR CZY Nie zaślepiać ?

Ja swój miałem zaślepiony, i wyskakiwał błąd silnika, odślepiłem go dziś, przejadę się jutro i zobacze czy dalej będzie błąd... Czy zaślepienie może mieć jakiś niekorzystny wpływ ? np na wyłączanie się turbiny ? Zaślepić najlepiej po przez wsadzenie do węża który steruje membraną w EGR np śrubkę i wypiąć go ?

 

bez ruszenia softu błąd będzie Ci wyskakiwał przy zaślepionym egr...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ?

 

i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ?

 

http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg

 

wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ?

 

prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie :)

 

 

ktoś doradzi, bo musze to jeszcze dzisiaj zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj uważnie wcześniejsze posty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bez ruszenia softu błąd będzie Ci wyskakiwał przy zaślepionym egr...

 

no dobrze to zaślepię, czyli lepiej wsadzić w wąż śróbkę i go wogole wypiąć z grusszki EGR-A, czy zastosować blaszkę, która już w sumie była tam w pewnym miejscu założona.. Czy VCDS-em mogę sobie zmienić softa aby błąd od EGR-a nie wyświetlał się? ma ktoś jakiś opis jak to zmienić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma to większego znaczenia w jaki sposób to zrobisz, czy zaślepisz dopływ spalin, czy odetniesz sterowanie to efekt jest ten sam - zawór nie dopuszcza spalin i tyle :). Vcds'em nic nie zdziałasz, musisz mieć interfejs którym zgrasz/wgrasz zawartość ecu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie odnosnie zaslepiania przewodow od podcisnienia, zaślepic tylko ten wężyk ktory idzie do tej aluminiowej puszki na gorze egru, czy ten od silniczka egru tez? i co z tymi wlotami w ktore wchodzą te wężyki, zostwic je tak bez niczego?

Edytowane przez wp4pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli już to jest tam siłownik a nie silniczek :) i jest on od klapy gaszącej odpowiedzialnej za łagodne gaszenie silnika. Nie ma to związku z EGR poza tym że jest w jednej obudowie. Możesz zostawić luzem, tak bez niczego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, kupiłem zaślepke z allegro i zaślepiłem zawór EGR z dółu między zaworem a tą rurką, ale nie dałem starej uszczelki i czuje dym w aucie, i tu moje pytanie, z ktorej strony powinna być ta uszczelka, z góry zaślepki przylegając do egr, czy z dołu zaślepki przylegając do tej rurki ?

 

i czy wkońcu zaślepka powinna być prze egr czy przy kolektorze ?

 

http://img444.imageshack.us/img444/4495/zaslepienieegrueh2.jpg

 

wyczytalem też ze warto zaślepić jakiś wężyk, chodzi o ten co do tej aluminiowej puchy u gory EGRU, czy ten z boku egru, ktory daje powietrze do tego ślicznika pneumatycznego ?

 

prosze o w miare szybką odpowiedz, bym przy dłuższej trasie nie udusił sie w samochodzie :)

najlepiej zaślepić w obu miejscach, jak ci turbo czy odma puszcza olej a zaślepisz na kolektorze to przy pracującym egr ( nie ściągnięty wężyk z niego , czy komputerowo wycięty) może się zbierać olej jak zaślepisz na dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tuzaslepichs9.jpg ok czyli ten zaznaczony wężyk wyciągnąć i zaślepić, a ten od siłownika zostawić ?

 

przepraszam za glupie pytania, ale w ramach wdzięczności przygotuje dokladny plik pdf z tym jak to wszystko robiłem dla innych uzytkowników i nie będą musieli zadawać takich pytań jak ja ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności