wojtasemaj Zgłoś #221 Napisano 8 Listopada 2012 dtambor dzięki za konkretną odpowiedź. Wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #222 Napisano 24 Czerwca 2013 Ma ktoś zdjęcie jak to wygląda ( zaślepione ) na silniku atj/ ajm ? http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-)?p=125069&viewfull=1#post125069 Uprzedzając ewentualne pytania o błędy, to nie będziesz ich mieć w tym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omaral Zgłoś #223 Napisano 25 Czerwca 2013 Ja trochę w temacie a trochę poza - czy ktoś może mi powiedzieć czy odłączenie wężyka podciśnienia od EGR i zatkanie go śrubką może mieć coś wspólnego z przeładowaniem turbiny i błędem 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Zrobiłem to wczoraj a dzisiaj mknąc sobie około 100km/h przeszło mi auto w tryb awaryjny i szybciej jechać nie chciało, muliło strasznie - no i nie było słychać pracującej turbiny przy przyspieszaniu. Po zgaszeniu i odpaleniu było już OK. Po zaglądnięciu komputerem zobaczyłem powyższy błąd. Przyznam dodatkowo że tak na prawdę był to drugi raz. Pierwszy raz zdarzyło się to na autostradzie ze 2 miechy temu - ten sam błąd. Po tym zdarzeniu wymieniłem elastyczne wężyki podciśnienia bo były poprzycierane i miękkie miejscami i myślałem że któryś się zassał pod wpływem podciśnienia. A Wężyk od EGR zatkałem bo po wymianie wężyków podciśnienia strasznie mi "kwakał" EGR przy przygazowaniu - irytowało mnie to już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #224 Napisano 25 Czerwca 2013 raczej zbieg okoliczności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #225 Napisano 26 Czerwca 2013 ok wrzuci ktos zdjecie gdzie najłatwiej zaślepić egr? w 1.8t silnik aeb benzyna 150km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #226 Napisano 26 Czerwca 2013 Jak już chcesz zaślepiać to między zaworem a głowicą czyli nowa Ustrzelka z blachy aluminium bez otworu. Tylko pompę sai odłącz zęby się nie męczyła . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pziolo88 Zgłoś #227 Napisano 27 Czerwca 2013 która pompe???chodzi ci zeby zaslepic przy samej głowicy jak wchodzi wezyk od egr??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #228 Napisano 31 Października 2013 Mam chłopaki pytanie, wyczytałem w tym wątku, że właśnie zaślepienie pomaga, po skąbinowaniu sobie tej blaszki i zaślepieni nie zauwazyłem dużej zmiany w mocy, jedynie co to co jakiś czas błąd, paląca się kontrolka silnika i sygnał doprowadzający mnie do szału!!! Stwierdziłem, aby tozdemontowaći wtedy zauwazyłem MUŁAAAAAAAAAAAAAAA Jak to obejść, aby nie było tego problemu, gdzieś coś czytałem że można zmniejszyćlub zwiększyć wartość egr na Vagu i to może pomóc, też niby w tych silnikach pomaga wkręt w wężyk wkręcić. Mógłby ktoś się wypowiedzieć kto ma zaślepionego EGR-a i moda z tym żeby błędu nie wyrzucało Chciałbym wrócić do zaślepionego, ale bez tego sygnału i palącej się kontrolki silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #229 Napisano 31 Października 2013 ratuje Cie jedynie delikatna modyfikacja softu w ecu. Nic innego nie wymyślisz, vagiem też nic nie zdziałasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #230 Napisano 1 Listopada 2013 Ahaaaa, a gdzie mógłbym tą modyfikacje softa zrobić albo na czym to polega? Bo ogólnie mam tego taniego czipa wstawionego, autko ogółnie mniej pali niż palił i lepiej się zbiera, ale słyszałem że prawdziwy wirus to coś porządnego, no a jesli ktoś miałby mi grzebać przy ecu to odrazu bym mu wytłumaczył o tym, żeby to tak zrobił, żebym mógł egr-a zaślepić Masz u siebie może to zrobione? DTAMBOR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #231 Napisano 1 Listopada 2013 (edytowane) mam, robiłem to sam - w zasadzie nic trudnego, nie chce mi się tego opisywać ponownie po raz kolejny , sporo opisywania krok po kroku, jest to wyłożone jak na tacy na forum, łącznie z tym co jest do tego potrzebne. Jak planujesz chiptuning to zrób to wtedy. Edytowane 1 Listopada 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #232 Napisano 1 Listopada 2013 Ahaaa A mógłbyś podać jakieś namiary na tą modyfikacje softa? Jak tego szukać lub wstawić link do tego, bo samemu dobrze pamiętasz gdzie to się znajduje ---------- Dodano o 13:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:43 ---------- Byłbym bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #233 Napisano 1 Listopada 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/78112-Gdzie-zaslepic-EGR-i-co-to-za-czesc?p=1957641&viewfull=1#post1957641 Jak będziesz mieć interfejs do zgrywania/wgrywania zawartości ecu i program który go obsługuje (ja korzystałem z galletto) oraz darmowy program do edycji zgranego softu (link) to: zgrywasz zawartość ecu do pliku (warto zachować sobie kopie oryginału zanim zaczniesz grzebać), edytujesz mapę egr, wgrywasz do ecu. Edycja mapy egr polega jedynie na wypełnieniu całej mapy wartością powodującą że egr jest zamknięty cały czas (pewnie "850") - żadna filozofia i po kilku minutach pracy z programem pewnie to zrobisz, program EDC15P jest bardzo intuicyjny. Mi się najzwyczajniej nie chce go ściągać, instalować i robić zrzutów ekranu z każdego kroku w programie. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik Zgłoś #234 Napisano 1 Listopada 2013 Witam czyntoze moj pasek kopci na czarno przy przyspieszeniu to wina egr ??? Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #235 Napisano 1 Listopada 2013 Witam czyntoze moj pasek kopci na czarno przy przyspieszeniu to wina egr ??? Prosze o pomoc To nie EGR lecz dziura w dolocie i stąd ten dym:lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad95 Zgłoś #236 Napisano 1 Listopada 2013 witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #237 Napisano 1 Listopada 2013 (edytowane) witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedyTrzy posty wyżej.... http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-)?p=1992090&viewfull=1#post1992090 Edytowane 1 Listopada 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #238 Napisano 1 Listopada 2013 (edytowane) witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy Nie napisałeś nawet rocznika, jeżeli to 2000-2002 to nie powinno być żadnych problemow, od 2003 mogą być już problemy w postaci upierdliwego błędu na desce (jak to obejść wskazał Ci Tomek). Aby sprawdzić czy błąd będzie występował wystarczy odłączyć sterowanie zaworu - wężyk podciśnienia, jest to równoznaczne z zamknięciem zaworu, należy też pamiętać o zaślepieniu wężyka bo uciekające podciśnienie będzie negatywnie wpływało na sterowanie innych podzespołów, w tym też hamulców! Ps. Takich tematów jest kilka, tylko w tym masz ponad 200 postów, więc chyba można się nieco wysilić... Edytowane 2 Listopada 2013 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #239 Napisano 1 Listopada 2013 witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy Lenistwo, zacznij czytać od początku temat to będziesz wszystko wiedział a nie tylko z tytułu i powielał zadane pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #240 Napisano 7 Listopada 2013 A jak chłopaki to jest z tymi uszczelkami pomiędzy, bo u mnie wgl ich niema Może to wina mojego muła? ;P Ciśnienie lub powietrze uciekało, same śruby dociągając nie uszczelniły układu powietrza i to przyczyna co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach