Skocz do zawartości
Zibo

Zaślepiony EGR :-)

Rekomendowane odpowiedzi

dtambor dzięki za konkretną odpowiedź. Wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś zdjęcie jak to wygląda ( zaślepione ) na silniku atj/ ajm ?

http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-)?p=125069&viewfull=1#post125069

Uprzedzając ewentualne pytania o błędy, to nie będziesz ich mieć w tym silniku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja trochę w temacie a trochę poza - czy ktoś może mi powiedzieć czy odłączenie wężyka podciśnienia od EGR i zatkanie go śrubką może mieć coś wspólnego z przeładowaniem turbiny i błędem

1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
       P1557 - 35-00 - -

Zrobiłem to wczoraj a dzisiaj mknąc sobie około 100km/h przeszło mi auto w tryb awaryjny i szybciej jechać nie chciało, muliło strasznie - no i nie było słychać pracującej turbiny przy przyspieszaniu.

Po zgaszeniu i odpaleniu było już OK.

 

Po zaglądnięciu komputerem zobaczyłem powyższy błąd.

 

Przyznam dodatkowo że tak na prawdę był to drugi raz.

Pierwszy raz zdarzyło się to na autostradzie ze 2 miechy temu - ten sam błąd.

Po tym zdarzeniu wymieniłem elastyczne wężyki podciśnienia bo były poprzycierane i miękkie miejscami i myślałem że któryś się zassał pod wpływem podciśnienia.

 

 

A Wężyk od EGR zatkałem bo po wymianie wężyków podciśnienia strasznie mi "kwakał" EGR przy przygazowaniu - irytowało mnie to już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej zbieg okoliczności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok wrzuci ktos zdjecie gdzie najłatwiej zaślepić egr? w 1.8t silnik aeb benzyna 150km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz zaślepiać to między zaworem a głowicą czyli nowa Ustrzelka z blachy aluminium bez otworu. Tylko pompę sai odłącz zęby się nie męczyła .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

która pompe???chodzi ci zeby zaslepic przy samej głowicy jak wchodzi wezyk od egr???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam chłopaki pytanie, wyczytałem w tym wątku, że właśnie zaślepienie pomaga,

po skąbinowaniu sobie tej blaszki i zaślepieni nie zauwazyłem dużej zmiany w mocy, jedynie co to co jakiś czas błąd, paląca się kontrolka silnika i sygnał doprowadzający mnie do szału!!!

Stwierdziłem, aby tozdemontowaći wtedy zauwazyłem MUŁAAAAAAAAAAAAAAA :)

Jak to obejść, aby nie było tego problemu, gdzieś coś czytałem że można zmniejszyćlub zwiększyć wartość egr na Vagu i to może pomóc, też niby w tych silnikach pomaga wkręt w wężyk wkręcić.

Mógłby ktoś się wypowiedzieć kto ma zaślepionego EGR-a i moda z tym żeby błędu nie wyrzucało

Chciałbym wrócić do zaślepionego, ale bez tego sygnału i palącej się kontrolki silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ratuje Cie jedynie delikatna modyfikacja softu w ecu. Nic innego nie wymyślisz, vagiem też nic nie zdziałasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahaaaa, a gdzie mógłbym tą modyfikacje softa zrobić albo na czym to polega?

Bo ogólnie mam tego taniego czipa wstawionego, autko ogółnie mniej pali niż palił i lepiej się zbiera, ale słyszałem że prawdziwy wirus to coś porządnego, no a jesli ktoś miałby mi grzebać przy ecu to odrazu bym mu wytłumaczył o tym, żeby to tak zrobił, żebym mógł egr-a zaślepić

:)

Masz u siebie może to zrobione? DTAMBOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam, robiłem to sam - w zasadzie nic trudnego, nie chce mi się tego opisywać ponownie po raz kolejny :), sporo opisywania krok po kroku, jest to wyłożone jak na tacy na forum, łącznie z tym co jest do tego potrzebne. Jak planujesz chiptuning to zrób to wtedy.

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahaaa :)

A mógłbyś podać jakieś namiary na tą modyfikacje softa?

Jak tego szukać lub wstawić link do tego, bo samemu dobrze pamiętasz gdzie to się znajduje :)

 

---------- Dodano o 13:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:43 ----------

 

Byłbym bardzo wdzięczny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forum.vw-passat.pl/threads/78112-Gdzie-zaslepic-EGR-i-co-to-za-czesc?p=1957641&viewfull=1#post1957641

 

Jak będziesz mieć interfejs do zgrywania/wgrywania zawartości ecu i program który go obsługuje (ja korzystałem z galletto) oraz darmowy program do edycji zgranego softu (link) to:

zgrywasz zawartość ecu do pliku (warto zachować sobie kopie oryginału zanim zaczniesz grzebać), edytujesz mapę egr, wgrywasz do ecu.

Edycja mapy egr polega jedynie na wypełnieniu całej mapy wartością powodującą że egr jest zamknięty cały czas (pewnie "850") - żadna filozofia i po kilku minutach pracy z programem pewnie to zrobisz, program EDC15P jest bardzo intuicyjny. Mi się najzwyczajniej nie chce go ściągać, instalować i robić zrzutów ekranu z każdego kroku w programie.

 

Powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czyntoze moj pasek kopci na czarno przy przyspieszeniu to wina egr ??? Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czyntoze moj pasek kopci na czarno przy przyspieszeniu to wina egr ??? Prosze o pomoc

 

To nie EGR lecz dziura w dolocie i stąd ten dym:lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy
Trzy posty wyżej.... http://forum.vw-passat.pl/threads/8886-Zaslepiony-EGR-)?p=1992090&viewfull=1#post1992090

:kwasny

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy

Nie napisałeś nawet rocznika, jeżeli to 2000-2002 to nie powinno być żadnych problemow, od 2003 mogą być już problemy w postaci upierdliwego błędu na desce (jak to obejść wskazał Ci Tomek). Aby sprawdzić czy błąd będzie występował wystarczy odłączyć sterowanie zaworu - wężyk podciśnienia, jest to równoznaczne z zamknięciem zaworu, należy też pamiętać o zaślepieniu wężyka bo uciekające podciśnienie będzie negatywnie wpływało na sterowanie innych podzespołów, w tym też hamulców!

 

Ps. Takich tematów jest kilka, tylko w tym masz ponad 200 postów, więc chyba można się nieco wysilić...

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy można a jak tak to jak zaślepic egr w b5fl 1.9 tdi 131km avf i czy mogą pokazac sie błedy

Lenistwo, zacznij czytać od początku temat to będziesz wszystko wiedział a nie tylko z tytułu i powielał zadane pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak chłopaki to jest z tymi uszczelkami pomiędzy, bo u mnie wgl ich niema ;)

Może to wina mojego muła? ;P Ciśnienie lub powietrze uciekało, same śruby dociągając nie uszczelniły układu powietrza i to przyczyna co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności