Skocz do zawartości

pziolo88

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pziolo88

  • Urodziny 25.11.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    głogów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. a jaikieś kabelki od przełącznika gdzie mogą powodować zwarcie do masy?
  2. to i ja wiem że najlepiej to zapłacić ale nie tedy droga
  3. Mam pytanie posiadam passata b5 99r. 2.8l tiptronic 5 biegów i jeden błąd w skrzynii 18112 Przełącznik kickdown zwarcie do masy (auto szarpie przy redukcji i w miejscu po włączenie na d z postoju i wstecznego.Gdzie znajduję się kickdow i czy miał ktoś podobny problem .Wcześniej auto jeździło bez problemu .
  4. Witam problem ze skrzynią .Skrzynia chodziła płynnie bez problemów i nagle zaczeła szarpać przy wbiciu z R,P,N na pozycję D,najpierw w miejscu poza tym jeździło płynnie a nagle i w jeździe przy zmianie na niższy bieg jedno mocne szarpnięcie.Wszystko z dnia na dzień kod błędu ze skrzyni to 18112-Przełącznik kickdown zwarcie do masy nieciągły ,18265 -sygnał obciązenia błedny komunikat -Stały.Pomożecie? Dzięki
  5. Witam wywalił mi błąd 16711 czujnik spalania stukowego autko na niskich obrotach czasami delikatnie się dławi ,jest to jedyny błąd.Pytanie gdzie ten czujnik sie znajduje w Passat b5 2.8 AQD?
  6. Mam pytanie występują u mnie takie oto błędy skrzynia tiptronic 5biegów -Zasilanie zaworu elektromagnetycznego (18153) -Zawór nr 2 regulacji ciśnienia (18228) -Zawór regulacji ciśnienia 3 (18233) -Zawór regulacji ciśnienia 4 (18237) -Zawór regulacji ciśnienia 5 (18242) Auto odpala ale nie rusza w tył i przód prawdopodobnie gubi prąd pomiędzy komputerm i płytą sterującą skrzynii biegów 5hp19FL ,passat b5 ,99r ,2.8 v6 syncro. ECB. Pytanie brzmi czy owe błędy w/w mogą powodować że auto nie ruszy z miejsca i czy ewentualnie uszkodził się komputer w aucie odpowiadający za skrzynie tj.pod nogami pasażera . Dodam że zawory i zasilanie elektromagnetyczne działa po podpięciu na krótko (podpięcie pod piny wtyczki wchodzącej do płyty sterującej) więc jest według mnie sprawne. Czekam na info i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  7. Mam pytanie występują u mnie takie oto błędy -Zasilanie zaworu elektromagnetycznego (18153) -Zawór nr 2 regulacji ciśnienia (18228) -Zawór regulacji ciśnienia 3 (18233) -Zawór regulacji ciśnienia 4 (18237) -Zawór regulacji ciśnienia 5 (18242) Auto odpala ale nie rusza w tył i przód prawdopodobnie gubi prąd pomiędzy komputerm i płytą sterującą skrzynii biegów 5hp19FL ,passat b5 ,99r ,2.8 v6 syncro. ECB. Pytanie brzmi czy owe błędy w/w mogą powodować że auto nie ruszy z miejsca i czy ewentualnie uszkodził się komputer w aucie odpowiadający za skrzynie tj.pod nogami pasażera . Dodam że zawory i zasilanie elektromagnetyczne działa po podpięciu na krótko (podpięcie pod piny wtyczki wchodzącej do płyty sterującej) więc jest według mnie sprawne. Czekam na info i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
  8. Ja miałem podobny problem jak instalacja LPG się rozszczelniła
  9. Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej automatycznej skrzynii biegów tiptronic 5 biegów passat 2.8 99r syncro ECB
  10. Zbieram się i myśle jak się do tego zabrać
  11. Zawory podczas testu vagiem nie odpowiadają (nie cykają oprócz 1szego) i pojawiają się błędy jakie wymieniłem po wypięciu kostek i podpięciu na krótko pod prostownik zaczynają cykać jak reszta sprawnych elementów. Wtyczki sprawdzałem wyglądają ok a główna wchodząca do sterownika ta okrągła też chyba ok poza tym jak ją można sprawdzić czy daję napięcie z każdego krócca który ma w środku jest ich kilkanaście???
  12. Sprawdzałem podpięcie zaworów na krótko i działają a normalnie już nie
  13. W dalszym ciągu mam problem sprawdziłem poziom oleju jest ok ,sprzęgło ok po przeprowadzeniu testów vag nie działają zawory regulacji ciśnienia skrzynii 2,3,4,5 (vag 18228,18233,18237,18242) nr 1 działa,i pokazuję ze nie działa również zasilanie zaworu elektromagnetycznego (vag18153) ktoś pomoże?
  14. Mam pytanie podczas jazdy passat b5 2.8 tiptronic po wymianie oleju i regeneracji konwertera sprzęgła po przejechaniu 70km poza 3 małymi szarpnięciami poza tym było wszystko ok) skrzynia weszła w tryb awaryjny po czym po zatrzymaniu pojazdu auto nie chciało już ruszyć ani do tyłu ani do przodu (jakby było na luzie) ja mu w gaz obroty rosną a auto stoi i nic,rano na zimnym tez nic.biegi zmieniają się co widać na vagu ale po przygazowaniu powyzej 3,5tys obrotów znów tryb awaryjny i na wszystkich połozeniach prócz R występuję bieg 4 a auto dalej nic.Pokazuję bład 17114 coś z połozeniem zmiany biegu.Pod autem słychać jak skrzynia zmienia biegi normalnie ale nie rusza....Miał ktoś podobny problem? Skrzynia ZF5HP19 ECB. - - - - - aktualizacja - - - - - I jeszcze jedno pytanie czy w miejsce skrzynii jaką posiadam ZF5HP19 ECB będzie pasował ZF5HP19 DST???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności