Skocz do zawartości
raver32

2.0 TDI - 85.000km czy już czas na wymianę rozrządu?

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś wymieniał pasek klinowy ?

Tak myślę o jego wymianie wraz z rozrządem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze w książce serwisowej do 2.0TDI wymiana paska rozrządu przewidywana jest dopiero przy 180 tys.

150.000 pompowtryskiwacze

180.000 TDI Common Rail

rozrząd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydaje mi się, ze w książce serwisowej do 2.0TDI wymiana paska rozrządu przewidywana jest dopiero przy 180 tys.

150.000 pompowtryskiwacze

180.000 TDI Common Rail

[ATTACH=CONFIG]79882[/ATTACH]

 

Lepiej wymienic przy 120 tkm to też zależy ile czasu zajmuje zrobienie tych 120 tkm jeżeli 5-6 lat to nieczekaj dłużej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto ma 3 lata i prawie 120 tys. Ciekawi mnie co zaproponuje serwis :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Matthew90

Też się dołączę do tematu

B6 2.0 TDI 170KM 2007

auto serwisowane w niemczech - polskie ASO przewiduje 120tkm; niemieckie ASO 150tkm

pierwsza wymiana przy 142.300, nastepna przy 290,

koszta około 270 euro po odliczeniu taxu,

dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też się dołączę do tematu

B6 2.0 TDI 170KM 2007

auto serwisowane w niemczech - polskie ASO przewiduje 120tkm; niemieckie ASO 150tkm

pierwsza wymiana przy 142.300, nastepna przy 290,

koszta około 270 euro po odliczeniu taxu,

dziękuje :)

 

tyle to chyba za samą robociznę ;)

mi za taki sam samochód (tylko manual) przy 150tyś km zaproponowali w DE 292,95EUR za robociznę plus 364,11EUR za materiał (netto) :kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzis wymienailem rozrzad (komplet),olej,filtry,swiece, pasek wielorowkowy z rolka, razem ze wszystkim 1600 zl?! Chyba nie ma tragedii???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pieczarolis

sdas

 

---------- Dodano o 07:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:49 ----------

 

A nie lepiej jest zaopatrzyć się we własnym zakresie w rozrząd? Na internecie znalazłem taki zestaw - rozrząd Passat. I chcąc wymienić rozrząd w warsztacie będę musiał wydać 3x tyle za robociznę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś robił sam wymianę rozrządu w silniku CBAB . Wg książki i serwisów co 180 000 km . Czy trzeba odkręcić filtr paliwa i przewody od góry. Jak jest z dojściem do paska ? Jakiej firmy kupić pasek i pompę wody ? Jęśli ktoś robił to proszę o informacje na co zwrócić szczególną uwagę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens oszczędzać 300-500zł na robociźnie?Szczególnie jeśli się nie ma zbyt dużego pojęcia o przedsięwzięciu.

Edytowane przez azrael

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

azrael w zasadzie masz racje jeśli przyjąć , że koszty sa na podanym poziomie , choć ja lubię sobie niektóre rzeczy sam zrobić. Robiłem to już w b5 i było ok. a mam możliwość kupić w dobrej cenie części i dlatego pytałem. Inna sprawa to wydłużony przebieg w silnikach CBAB bo 180000 to dosyć dużo , dlatego ciekawy jestem jak wygląda taki wyjęty rozrząd chociaż paska nie da się wzrokowo ocenić ale pozostałe części : rolki , pompa . Myślę jednak , że skoro w instrukcji podany jest taki przebieg to chyba jest wszystko obliczone z rezerwą. Czytałem w instrukcjach continental conti , że w nowych silnikach vw CBDB pierwszą wymianę rozrządu wykonuje się po 210000 km . Prosze o Wasze opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli instrukcja mówi o 180tys.km to ja bym się tego trzymał,choć rzeczywiście to dość spory interwał.A w b6 rozrząd zmienia się o niebo szybciej i łatwiej niż w b5 tdi.Tak twierdzi mój specjalista.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek1:

 

popatrz sobie na youtubie na filmiki, poszukaj tylko 2.0 TDi z CR... jak znasz angielski to warto posłuchać co gadają... wyszukiwać też najlepiej po angielsku, czyli "timing belt 2.0 tdi CR"

 

przykład:

 

BTW. Jak silnik jest na stole jest idealnie czyściutki i nowy to się zmienia bez problemu, oczywiście z zamontowanym silnikiem jest więcej zabawy ;) Ja mam co prawda PD i powinienem wymieniać co 120 tyś, ale teraz wymienię nieco prędzej... jakoś przy 90-100 tyś. - zobaczę jak będę miał czas. Wymiana na pewno mnie czeka i następny rozrząd w moim pasacie będzie już pewnie robić inny właściciel, więc nie czekam an ostatnia chwilę bo i tak nic nie zyskam (zyska jedynie nowy właściciel, co mnie za bardzo nie interesuje). U Ciebie pewnie będzie podobna sytuacja.

Co do wymiany pompy i rolek to tak jak mówi instrukcja... nie będę niczego kombinował.

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ru-dy. Dziękuje za filmik jest super do wykorzystania. Jak zdejmie się osprzęt paliwowy np filtr paliwa , przewody to może będzie dostęp łatwiejszy. Mam najechane 145000 to myślę , że jeszcze z 15 tys i trzeba będzie to zrobić . Nie będę czekał do 180 000 bo po co mam się stresować zresztą dobrze napisałeś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym już wymienić swój rozrząd. Przebieg 110 000km. Silnik BKP. Jakiej firmy polecacie? Byłem w ASO, koszt : rozrząd 800zł plus pompa wody 200zł przy zwrocie starej. Pewnie netto, ale nie powiedział cwaniaczek jeden.

Najbardziej odpowiada mi to:

http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-golf-v-passat-b6-audi-a4-2-0tdi-i2755310153.html

Czy coś takiego

http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-b6-golf-v-2-0tdi-03g198119-i2769333568.html

http://moto.allegro.pl/rozrzad-vw-passat-b6-2-0-tdi-bve-komplet-sklep-pn-i2778042608.html

Co o tym sadzicie?

Edytowane przez Kimi01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RUVILLE jest ok. Też niedawno taki założyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już po wymianie przy 158000. Założyłem wzmocniony pasek conitech conti a resztę ruville. Jest ok. Tylko części trochę drogie bo po upuście z pompą wody ok. 900 zł. Ale da się wytrzmać , Poczytajcie http://www.intercars.com.pl/pliki/File/INTERCARS/wsparcie_sprzedazy/Biuletyny_Informacyjne/11_Special_01_pl.pdf

Edytowane przez Marek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem przed wymianą rozrządu. W ASO krzyknęli 1800zł - w tym roku części podrożały i dlatego taka cena - cały rozrząd + pasek wielorowkowy + jakaś modyfikacja szpilki pod napinacz ( ponoć szpilki się urywają i robią większe na 10mm - rozwiercenie i nagwintowanie ). Pierwszy raz o tym słyszę ale poczytałem po różnych forach i faktycznie były takie przypadki. Termin mam na poniedziałek więc potem napiszę jak to wyszło.

 

Obecnie mam 108000km przebiegu i rocznik 11.2006 więc pora na wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 146 tyś i jeszcze nie wymieniałem. Wg krakowskiego ASO wymiana w BMR dopiero przy 150 000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności