Skocz do zawartości

tomek_wa

  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomek_wa

  • Urodziny 04.10.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kujawsko-pomorskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. Ja czekam na zbiorowe pozwy Macie racje - można obawiać się spadku mocy, zwłaszcza jeżeli ktoś chiptuningował sobie auto po okresie gwarancji. W takim przypadku konieczna byłaby rekompensata (zwrot różnicy w cenie zakupu auta mocniejszego w stosunku do słabszego), w końcu moc silnika i jego moment obrotowy często jest jednym z głównych argumentów za zakupem. Czy akcja może być 'obowiązkowa' nie wiem jak miałoby to wyglądać.
  2. Hmm, jeden gość proponuję wymianę silników http://gibala.natemat.pl Dziś mam przegląd z wymianą oleju. Oczywiście wyskoczyła akcja serwisowa ale jeszcze nie ma rozwiązania tego problemu.
  3. Ostatnie zmagania. Przebieg 155 tys. Wariant pełny. Wymienione koło dwumasowe. Odmowa zapłaty za wymianę łożyska koła przedniego, osłony przegubu, mocowań tylnych amortyzatorów. Odwołanie odrzucone przez Allianz. Najprawdopodobniej będę walczył o zwrot za łożysko i przegub (w niższych wariantach ubezpieczenia te elementy są jednoznacznie określone jako niepodlegające, natomiast w pełnym już nie). Allianz upiera się, że to zużycie a nie awaria (przy 150 tys. serwis nie zalecił wymiany). Z tego co powiedziano mi w serwisach VW to do 200 tys. bez szemrania wymieniają łożyska w przypadku gwarancji fabrycznej.
  4. Nie sądzę aby można było cokolwiek udowodnić na podstawie filtra oleju
  5. Jeżeli pojawiasz się u nich w wymaganym czasie to mogą... Cały czas nie wiem jak mogliby Ci to udowodnić? Jak chcesz to możesz wymienić olej bez wymiany filtra bo to jest teoretycznie do sprawdzenia ale jeżeli użyjesz oryginalnego filtru to jak? Robią tajemny znak na swoim filtrze? A jeżeli dolewasz w międzyczasie oleju to co? Trochę naciągana teoria
  6. A dlaczego mieliby to zrobić? Filtr jest oryginalny VW. A nawet gdyby coś zauważyli to co? W jaki sposób mogą coś udowodnić i w jakim celu? Jak masz wpisy co 15 to serwis chyba nie LL! Może się różnic jedynie olejem jaki wlano do silnika. Przy trasach autostradowych dziwi mnie, że ktoś pojawiał się w serwisie co 15 tys. Dziwna jest tez wymiana rozrządu już przy 120. W Twoim przypadku pozostań przy wymianach co 15 tys.
  7. Serwis po 120 tys.: olej, olej skrzyni DSG, filtry: oleju, powietrza, filtr skrzyni, paliwa; dolewka płynu chłodzącego, klocki tył, płyn hamulcowy ~1100 zł. Robocizna: wymiana oleju, oleju w skrzyni, płynu hamulcowego, tylnych klocków ~600 zł. Razem serwis po 120 tys. 1725 zł.
  8. 1.Serwis LL musi byc zakodowany z komputera diagnostycznego, a najczęściej resetują go z poziomu komputera samochodu MFD (MFA), więc wyskakuje po 15 tys. 2.Mam LL więc wizyta w ASO co 30 tys. jednakże samodzielnie wymieniam olej na identyczny co w ASO po 15 tys.
  9. W moim przypadku przeglądy mam LL. Czy dla tych kilku stówek, co 30 tys. warto? Może gdybym miał dobry, niezależny serwis, to rozważyłbym taką możliwość. W chwili obecnej wolę lokalne ASO.
  10. Chyba żartujesz 6,22 na takie auto to dużo. Ja mam ze 113 tys. spalenie 6,75 i uważam, że nie ma co narzekać! Najlepszy wynik jaki miałem to suma przejechany dystans+zasięg z komputera=ponad 1500 km Realnie myślę, że 900-950 km. Ale oczywiście to tylko teoria. Natomiast w 99% tankowań, po zatankowaniu zasięg jest ponad 1000 km.
  11. Maćku zobacz moje średnie spalanie z ponad 112 tys. Od momentu zakupu prowadzę zapis wszystkich tankowań w motostat. Zdarzają się i spalania na poziomie 5,5 l ale to rzadkość. Ostatnio 2 wyjazdy do Włoch: pierwszy: 4200 km (z czego ok 3200 po autostradach i ok 400 przejazdów między stacjami narciarskimi)- spalanie: 6.76. Po autostradach w PL i DE 150 na tempomacie, Austria i Włochy wolniej 130-140. drugi:3200 km (2900 po autostradach z podobnymi prędkościami, prawie bez dojazdów na miejscu)- spalanie: 6.50. Mam DSG i 160 KM (fabrycznie 143).
  12. Auto ma 3 lata i prawie 120 tys. Ciekawi mnie co zaproponuje serwis
  13. Nie pomyślałem o tego typu rozwiązaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności