Jump to content

Recommended Posts

Rozrząd 1.8 tsi BZB - gdzie najlepiej kupić i jakiej firmy polecacie?

Korzystając z okazji ile płaciliście za wymianę? u mnie cena od 800 zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

a cena gra role czy nie? 

Jak nie to zestaw oryginalny poza ASO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dość dobre zestawy robił zwykle FEBI (czasami nawet były to elementy fabryczne z zatartymi oznaczeniami, tak jest np z nastawnikami i napinaczami). Dobre opinie są również o FAI ale nie wiem czy to bardziej przez pryzmat ceny ;)

Ogólnie jednak, jak wyżej - jeśli nie masz parcia na minimalne koszty, to kup zestaw w ASO (wraz z nowymi śrubami i uszczelkami) i zakładaj w zaufanym warsztacie, który ma doświadczenie z EA888 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do firm każdy powie co innego..... Gates, INA, SKF, Conti, oryginał z ASO lub z normalnego sklepu :) ..........

wybór należy do kupującego :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

INA, SKF czy Gates nie robią rozrządów łańcuchowych (tzn, nie oni je wykonują). FEBI i FAI są producentami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dla mnie to nie ma znaczenia :) W całym tym burdelu motoryzacyjnym co kto z kim i za ile i tak nikt nie ogarnia ;)

co wybierzesz i tak będzie na podobnym poziomie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę wchodzi w polemikę, bo to nie o to chodzi. Zwyczajnie zwróciłem uwagę na to, że nie wielu jest producentów części związanych z rozrządem łańcuchowym. Producentów łańcuchów jest chyba trzech, a reszta to głębokie Chiny (oczywiście ci trzej też od Chin nie stronią).

W przypadku VW czy wybierze się ASO czy FEBI nie ma znaczenia. Pozostaje kwestia dobrego warsztatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie i tak leci zestaw z pierwszego montazu, gwarancja 5 letnia na wymiane, koszt 800zł + czyszczenie nagaru z dolotu (ok. 300zl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dam znac jutro, bo na rano mam termin u mechanika, a nastepnie w przyszlym tygodniu lece na czipsa zobaczymy co z tego varianta wyciagne mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, zna ktoś jakiegoś pewnego fachowca do wymiany rozrządu na Śląsku? Najlepiej z okolic Bielska ale niekoniecznie. Do ASO w Bielsku boje się oddać a i cena pewnie zwala z nóg, póki co nie ma objawów, ale mam już ok 125 tyś. na liczniku i przymierzam się do wymiany (1.8 TSI BZB)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gozi a stan rozrządu jaki? sprawdziłeś VCDSem? samochód masz od nowości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rosol Dzięki za zainteresowanie,
Samochód kupiłem używany, rozrząd nie był wcześniej wymieniany. Auto jest krajowe, jeśli chodzi o przebieg to sprawdziłem gdzie się da i nic nie wskazywało, że nie jest oryginalny ale pewności nigdy nie ma. 
Nie sprawdzałem stanu rozrządu, nastawiłem się że przy tym przebiegu to i tak będzie do wymiany, ale w sumie to masz rację. Tylko zamiast odwiedzać mechanika chciałbym zainwestować OBDeleven. Myślisz że to dobry pomysł?

I sprawdzić jak na tym filmie:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie miałem do czynienia z OBDeleven.... używam VCDSa

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @rosol W końcu ogarnąłem zakup OBDeleven, niestety w moim przypadku na kanale 093 nie zmienia się podczas pomiaru wartość 3, czyli cały czas jest pokazane 0.00°

Orientujesz się co mogę robić nie tak? Sprawdzałem też kanały od 090-098 ale tam nie parametrów wyświetlanych w °(stopniach)

Czy jest szansa, że ten parametr jest do odczytania na innym banku? (na wcześniej dołączonym filmiku sprawdzany jest 2.0 TSI, ja mam 1.8 TSI BZB)

Pomiar dokonywałem na postoju na zimnym jaki rozgrzanym silniku, czas pomiaru to ponad 5 min.


Screenshot_20190821-163820.thumb.png.2379234eaa58fff842d24df1146da5ce.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

podłącz się i poczekaj dłużej... u mnie też to chwilę trwa.... możesz np. rano jadąc do roboty podłączyć się i po kilku minutach powinien dać odczyt....bądź cierpliwy heh (nawet 10min)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pokazuje odrazu jak odpale , korzystam z VCDS ale pokazuje -3,74 i skacze czasami do -4, także nadszedł czas na wymianę.

Wybrałem firmę BGA, nie inwestuję jakoś ostro samochód ma nalatane 190kkm przy 70kkm wymieniłem tylko napinacz na ten zmodyfikowany.

Nie ma żadnych stuków czy dziwnych dźwięków przy uruchamianiu ale zaczyna troszkę chodzić jak diesel więc trzeba wymieniać.

Ja to robię sam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pompeusz666 CDAA fakt pokazuje po sekundzie.... BZB jakoś potrzebuje więcej czasu na niektórych VCDSach heh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Póki co nie mam wyniku, jeździłem kilka razy ponad 10 min i raz ponad 15 min i nic, spróbuję jeszcze jak wybiorę się w dłuższą trasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy