rakud29 Zgłoś #21 Napisano 26 Stycznia 2019 czyli 5 pod 15 a 6 pod 16 i to mamy zapalanie a zaplon pod ktore piny bo ja zrobie sobie tak zeby miec wlaczenie zaplonu zapalanie i wylaczenie z przycisku ktos napisze jakie piny do zaplonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #22 Napisano 26 Stycznia 2019 Co da komuś uruchomienie rozrusznika bez rozblokowania Immo? Z drugiej strony jak ktoś ma sposoby na rozblokowanie IMMO to kluczyk, a raczej jego brak, jest najmniejszym problemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2019 Przypuszczałem, że piszemy o opcji: wkładam oryginalny kluczyk i wtedy wciskam przycisk. Opcja jak opisujesz to czysta głupota. Ale od samego początku chyba właśnie chodzi o: a) wiejski tjuning, b) zaproszenie dla złodzieja i uniemożliwienie wypłaty odszkodowania na własne życzenie (o ile ktoś ma AC). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2019 ktos pomoze w temacie czy bedzie gdybal co i jak potrzebuje piny do wlaczenia zaplonu rozruch juz podany najlepiej piny wyjscia i w przycisku no i tez w przycisku piny do podswietlenia a to jak ja sobie to zabezpiecze to moja sprawa powiem wam ze da sie to zrobic lepiej jak fabryka bo jak wiecie fabryczne zabezpieczenia sa najgorsze i jak ktos chce wasze auto wziasc to czy jest mozliwosc odpalic go bez imo czy z imo to nie problem kolega jeszcze mowil ze piny od imo trzeba po co jak imo jest w sterowniku kolego tu na forum ktos pokazywal ze robil takie cos tylko nie opisal jak to zrobil z czy to wiejski tjuuuing to twoje zdanie pewnie bledne ale nie mi ciebie oceniac mozna zrobic ze bedzie dzialal przycisk jak orginalny i bedzie zabezpieczenie przed kradzieza a jak ty myslisz ze immobiliajzer to dobre zabezpieczenie ?to pamietaj ze dla zlodzieja fabryczne zabezpieczenia sa najlatwiejsze do zlamania teraz moze sie wypowie ktos kto chce pomoc bo ANDRIUBIKER pisze caly czas ale nie na temat moze ktos wie pod jakie piny podlaczyc przycisk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #25 Napisano 28 Stycznia 2019 @rakud29 Przypomnij mi się później jeśli do wieczora nie wrzucę schematów z ELSA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #26 Napisano 28 Stycznia 2019 mozesz wrzucic schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #27 Napisano 28 Stycznia 2019 wieczora już mamy - noc nawet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #28 Napisano 29 Stycznia 2019 Nie zdążyłem wczoraj tego ogarnąć więc spokojniej Panowie Forum to nie jedyne zajęcie Moderatorów i Forumowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #29 Napisano 29 Stycznia 2019 ok dzieki poczekamy mam nadzieje ze ANDRIUBIKER juz nie bedzie tu pisal bo tylko balagan robi ze on mysli inaczej to niech sobie tam mysli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #30 Napisano 29 Stycznia 2019 Schemat dla B7 w załączniku. Jeśli coś jeszcze będzie potrzebne pisz. KESSY-B7.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #31 Napisano 13 Maja 2019 (edytowane) @rakud29 jak Ci to pomoże to dzisiaj bawiłem się troszkę właśnie odpalaniem z przycisku i wniosek jest taki gdy Podepnę y piny że stacyjki 5 i 6 do 15 i 16 to zapalanie działa, ale gdy Podepnę się podświetlenie przycisku 17 i 18 pin to wtedy gdy włączy się zapłon i nacisne przycisk to zapłon znika, z uwagi na to że na pinie 17 mamy masę diody która jest na płytce przycisków połączona z pinami od zapalania, czyli jednym słowem ****, albo zapalanie albo podświetlenie, ale jak już tak bawiłem się pinami to zamieniłem 17 masę z pinem 18 potencjał plus podświetlenia przycisków i co się okazało gdy trzymałem nacisniety przycisk to wtedy zapłon miałem załączony bez kluczyka, ale jak puściłem zapłonu brak, nie pamiętam czy wtedy miałem podświetlenie włączone ale taka sytuacja mi się przytrafiła i oczywiście jak załączyłem zalpon z przycisku to odrazu na sterowniku imo wyswietlił się błąd. Co do wiejskiego tuningu to każdy robi co chce ze swoim samochodem nie zależnie czy komuś się to podoba czy nie bo właściciel tym będzie jeździł a nie inni ? A ja pewnie zrobię sobie tak że załączam zapłon normalnie wkładając kluczyk i będę miał dwie opcje odpalać dalej z kluczyka lub z przycisku. Fajna opcja w zimie bo nie trzeba będzie znów sięgać do kluczyka tylko chwilę poczekam aż się świece zagrzeja i z przycisku odpalenie. Edytowane 13 Maja 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #32 Napisano 14 Maja 2019 Ot bajer, tym bardziej że nie działa prawidłowo - lepiej już KESSY montować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #33 Napisano 14 Maja 2019 10 minut temu, radekrp90 napisał: Ot bajer, tym bardziej że nie działa prawidłowo - lepiej już KESSY montować Myślałem nad kessy ale drogi wydatek i też nie mało pracy przy tym ? Heh żona już mi chyba na to nie pozwoli bo i tak narzeka że za dużo czasu przy samochodzie spędzam hahahahhaha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #34 Napisano 16 Maja 2019 Dnia 13.05.2019 o 20:31, Matiz4 napisał: @rakud29 jak Ci to pomoże to dzisiaj bawiłem się troszkę właśnie odpalaniem z przycisku i wniosek jest taki gdy Podepnę y piny że stacyjki 5 i 6 do 15 i 16 to zapalanie działa, ale gdy Podepnę się podświetlenie przycisku 17 i 18 pin to wtedy gdy włączy się zapłon i nacisne przycisk to zapłon znika, z uwagi na to że na pinie 17 mamy masę diody która jest na płytce przycisków połączona z pinami od zapalania, czyli jednym słowem ****, albo zapalanie albo podświetlenie, ale jak już tak bawiłem się pinami to zamieniłem 17 masę z pinem 18 potencjał plus podświetlenia przycisków i co się okazało gdy trzymałem nacisniety przycisk to wtedy zapłon miałem załączony bez kluczyka, ale jak puściłem zapłonu brak, nie pamiętam czy wtedy miałem podświetlenie włączone ale taka sytuacja mi się przytrafiła i oczywiście jak załączyłem zalpon z przycisku to odrazu na sterowniku imo wyswietlił się błąd. Co do wiejskiego tuningu to każdy robi co chce ze swoim samochodem nie zależnie czy komuś się to podoba czy nie bo właściciel tym będzie jeździł a nie inni ? A ja pewnie zrobię sobie tak że załączam zapłon normalnie wkładając kluczyk i będę miał dwie opcje odpalać dalej z kluczyka lub z przycisku. Fajna opcja w zimie bo nie trzeba będzie znów sięgać do kluczyka tylko chwilę poczekam aż się świece zagrzeja i z przycisku odpalenie. Fajnie by było jak by można było tylko z przycisku odpalić A co do podświetlenia to ciekawe jak dział to w oryginale że jest podświetlany przycisk i zapłon działa z przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #35 Napisano 16 Maja 2019 5 minut temu, rakud29 napisał: Fajnie by było jak by można było tylko z przycisku odpalić A co do podświetlenia to ciekawe jak dział to w oryginale że jest podświetlany przycisk i zapłon działa z przycisku Teraz działa tak że przycisk zwiera piny 15 i 16, a tak jak widać w schemacie do tegych styków idzie jeszcze pin 8 z masą, reszta steruję komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #36 Napisano 16 Maja 2019 Czyli masz teraz podświetlenie przycisku no i zapłon po przycisku i start Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #37 Napisano 16 Maja 2019 5 godzin temu, rakud29 napisał: Czyli masz teraz podświetlenie przycisku no i zapłon po przycisku i start Teraz zrobiłem podświetlenie i z uwagi że pin 15 i 16 jest zwierany z pinem 17 i 8 Masa dołożyłem przekaźnik gdzie cewke podpiolem na stałe 12V a drugi koniec do pinu 15 a może być też 16 bez różnicy. W styk NO przekaznika wpiolem przewody dolutowanie z pinu 5 i 6 stacyjki i mam odpalanie Wiadomo trzeba włożyć kluczyk i włączyć zapłon a odpaleniu można z kluczyka i można z przycisku, a gaszenia to poprostu wyciągnięcie kluczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #38 Napisano 17 Maja 2019 Dobre by to było jak by zapłon był jeszcze z przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #39 Napisano 17 Maja 2019 Ale jak wtedy rozwiążesz "problem" immobilizera? Oczywiście zawsze można założyć pastylkę na stałe w aucie ale to przecież nie o to chodzi, żeby każdy "jełop" wszedł do auta i sobie nim odjechał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #40 Napisano 17 Maja 2019 Coś się wymyśli można zrobić jakieś zabezpieczenie ważne żeby jak jest przycisk to i zapłon można było by włączyć i odpalić z przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach