Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2018 (edytowane) Edytowane z powodu pomyłki przy diagnozie wycieku oleju. Edytowane 22 Września 2018 przez Pestek92 inna usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2018 (edytowane) półosie, obie poduszki skrzyni biegów, wybierak, wysprzeglik, osłony termiczne półosi, wtyczki od czujnika wstecznego, rozrusznik. Kup sobie od razu łożysko igielkowe wałka sprzeglowego bo koszt żaden a na 90procent będziesz miał je uszkodzone. Nie masz przypadkiem ajm? nie było chyba atj z 6 skrzyniami. Edytowane 4 Września 2018 przez masterunio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2018 Mam na wlepce bagażnika ATJ napisane i skrzynia 6 chyba, że ktoś coś kiedyś tam wymieniał na inne tego pewny nie jestem Aha czyli sanek nie trzeba ruszać ? Co z wydechem trzeba odkręcać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2018 Sanek nie zrzucaj, jak nie będziesz miał dostępu do śrub na dole skrzyni to podnieś silnik razem ze skrzynią do góry( trzeba odkręcić od dołu śruby poduszek olejowych silnika i mocowanie przedniej poduszki) Wydechu nigdy nie ruszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #5 Napisano 4 Września 2018 Aha a da rade to zrobić w garażu na kobyłkach ? Robił to ktoś w warunkach garażowych bez kanału ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2018 Może i by dało radę ale ściągnąć skrzynię ale potem nasadzić spowrotem na silnik w taki sposób żeby nie zniszczyć łożyska nie jest możliwe. Najlepsza opcja to auto na podnośnik i specjalny podnośnik pod skrzynię. Jak cieknie uszczelniacz to wszystko będzie urzygane w oleju, wszystko trzeba porządnie umyć, śruby od dwumasy też łatwo nie będa się chciały poddać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #7 Napisano 4 Września 2018 12 godzin temu, Pestek92 napisał: Mam na wlepce bagażnika ATJ napisane i skrzynia 6 chyba, że ktoś coś kiedyś tam wymieniał na inne tego pewny nie jestem Wszystko jest OK. To ATJ właśnie miały skrzynię 6 i sprzęgło 240. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2018 Hehe chyba dam sobie spokój sam z wymianą bo w Polo 6N wymieniałem sprzęgło na kobyłkach ale tam sam dałem rade skrzynie zdjąć i wrzucić ale z wrzuceniem trochę się siłowałem żeby śruby załapać a skrzynia była lekka a tutaj skrzynia dwa razy taka to na pewno nie dam rady sam jej wrzucić tak jak mówisz. Będę musiał trochę poczekać z wymianą bo w warsztacie wołają 400zł za robocizne + części także pewnie z 700zł wyjdzie jakbym miał wymienić uszczelniacz i łożysko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2018 Z dołu umyłem skrzynie i z góry tyle ile mogłem tam dojść myjką. Jest świeży olej z tyłu silnika i teraz sam nie wiem czy to uszczelniacz czy po prostu olej spływa po skrzyni albo chlapie gdzieś. Skąd tam może z tyłu olej lecieć ? Wcześniej miałem zapoconą pokrywe zaworów to wymieniłem uszczelke i z przodu oraz lewa i prawa strona sucha ale tył zawalony olejem. Prosze o rady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2018 (edytowane) Z pompy tandemowej może lecieć olej 23 godziny temu, jihad napisał: Wszystko jest OK. To ATJ właśnie miały skrzynię 6 i sprzęgło 240. Ja mam ATJ i skrzynia 5 sprzęgło 228. Edytowane 5 Września 2018 przez masterunio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #12 Napisano 5 Września 2018 (edytowane) Wg moich informacji ATJ był standardowo łączony ze skrzynią 6. Podobnie jest chyba w przypadku poliftowych AWX i AVF. We wlepce z wyposażeniem masz ATJ i symbol skrzyni5-biegowej? Edytowane 5 Września 2018 przez jihad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #13 Napisano 5 Września 2018 4 godziny temu, jihad napisał: Podobnie jest chyba w przypadku poliftowych AWX i AVF. AWX - skrzynia 5 AVF - skrzynia 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jihad Zgłoś #14 Napisano 6 Września 2018 8 godzin temu, marcin_pesel napisał: AWX - skrzynia 5 AVF - skrzynia 6 No tak, analogicznie jak AJM i ATJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #15 Napisano 6 Września 2018 parę tygodni temu wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów bo ciekło na około i nie zwróciłem uwagi dokładnie na nią bo z prawej strony i z przodu sucho ale cieknie jednak z tyłu i z lewej strony pryska na skrzynie i wszystko tam w około całe szczęście, że nie nie z uszczelniacza wału hehe ściągnę jeszcze raz pokrywę wszystko dokładnie odtłuszczę i zastosuje dodatkowo pastę dirko do pokryw zaworów z Erlinga i wtedy zobaczę czy nie będzie ciekło temat można zamknąć dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #16 Napisano 22 Września 2018 Witam. Ostatnio wyciągałem turbine i zauważyłem jak po przetarciu szmatą ścieka olej na łape silnika i na poduszke silnika wszystko jest tam zaolejone i wyglądało to jakby olej ściekał z uszczelki pod głowicą bo pokrywa zaworów jest sucha uszczelniałem już nową uszczelką i pastą dirko z pompy vacum też nie cieknie. Ściekało z lewej strony od turbiny. Czy to może być uszkodzona uszczelka ? miał ktoś tak kiedyś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #17 Napisano 22 Września 2018 Kurde mam to samo. Poducha od góry cała w oleju. Niedługo będę się orientował co to dokładnie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #18 Napisano 22 Września 2018 ile dolewasz oleju i co ile ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #19 Napisano 22 Września 2018 Ja dolewam olej tylko raz między wymianami. Zmieniam co 10 tysięcy. Przy około 8 tysiącach robię dolewkę bo mam już poniżej połowy na miarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #20 Napisano 22 Września 2018 3 minuty temu, StreamHD napisał: Ja dolewam olej tylko raz między wymianami. Zmieniam co 10 tysięcy. Przy około 8 tysiącach robię dolewkę bo mam już poniżej połowy na miarce. aha ja dolewam ze dwie nakrętki co 3 tygodnie bo zawsze po jeździe jak stane to mam małe plamy oleju ale nie mam 100% pewności skąd to leci ale już mnie to denerwuje bo nie mam osłony pod silnik stara była połamana to wyrzuciłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach