Skocz do zawartości
Gość dayv

chlapacze

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dayv

nom a czy moze mi ktos powiedziec do czego jezeli uzyje blachowkretow je wkrece?

 

czy do blachy jakiejs czy tylko do nadkola? bo paru osob sie juz pytalem niektorzy to na patefixie kleja... inni jakies coda z plaskownikami.... a orginalne sa chyba na spinkach jakis...

 

Prosze o odpowiedz !! (najlepiej z paroma punktami jak sie do tego zabrac:)[faq przejrzalem ale jest tam troche niejasnosci z tym zwiazanych...])

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasiasty

Jeżeli chodzi o orginały to trzymają sie one na 2 spinkach do błotnika i trzyma to

naprawde bardzo solidnie,dodotkowo na dole dwoma śrubkami którymi jest orginalnie przykręcone plastikowe nadkole.Nie trzeba wiercić niczego,pasuje idealnie.

Przerabiałem to nie dawno,montaż bezproblemowy,bez ściągania kół wystarczy przekręcić.Mnie chodziło przedewszystkim o to żeby kamienie nie obijały się o

drzwi i lusterka i w tej kwesti chlapacze sie sprawdzają doskonale,samochód

brudzi sie tak samo jak bez tych chlapaczy,no może troszke mniej.Ogólnie

jestem zadowolony z ich posiadania,co orginał to orginał.Na płaskownik to sie montowało w maluchu i dużym fiacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dayv

nom wielkie dzieki wkoncu rzeczowa odpowiedz:) Thx !

 

Dostajesz punkcika odemnie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwaly moga wyznaczac tylko autorzy watkow, a ten wykrzyknik sluzy do zglaszania postow niezgodnych z regulaminem, netykieta badz ogolnoprzyjeta kultura.

Taki maly OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kzo

cześć ja u siebie założyłem z przodu uniwersalne za 16 zł, komplet, a na tył od skody octavi, podeszły tylko musiałem w jednym miejscu podciąć i podłożyć kawałek gumy o grubości 1,5 cm , bo były za płytkie do pasata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chcialem zakladac nowego tematu gdyz spodziewam sie gromow ze strony starszych userow iz nie korzystam z szukajki. ;) Lecz niestety informacji jaka szukalem nie znalazlem.

 

Czy ktos sie orientuje czy do passata b5 z 99 roku, beda pasowac jakies inne orginalne chlapacze z rodziny VW. Np z golfa IV lub innych. Z gory dziekuje za wszelkie porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile kosztują takie oryginalne chlapacze do B5??? na allegro jest jeden sprzedający który oferuje je za 330zł:eek: toż to masakra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam na zbyciu dwa ori z mojego paska (1998 sedan b5). Jak coś to PW.

 

Pozdrawiam - sorki za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ile kosztują takie oryginalne chlapacze do B5??? na allegro jest jeden sprzedający który oferuje je za 330zł toż to masakra...

 

Czyli sprzedaje po normalnej cenie ASO, komplet przód lub tył to ok. 166zł. Chlapacze do B5 i B5FL troche się różnią (inny sposób mocowania), czy pasują tego nie wiem. Nie ma natomiast różnic między sedanem, a kombi. Mimo wysokiej ceny myśle że warto zakupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a będą pasować do B5FL???? proszę o fotki na maila : [email protected] oraz cenę

 

Witam

Posłałem ci na pocztę. Sprawdź spam bo nie raz tam moja poczta trafia nie wiem czemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za fotki, ale jak kolega dtambor wyżej napisał - chlapacze do B5 różnią się trochę od tych do B5 FL... pomyślę i popytam jeszcze i jeśli się zdecyduję to się do Ciebie odezwę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zdecydowalem na orginalne chlapacze. Moze ze wzgledu na to ze ladniej wygladaja, choc cena jest porazajaca, mianowicie 295zl za komplet przod tyl.

 

No ale jak chce sie wygladac to trzeba slono zaplacic. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moge zapytac kolege czy ma na sprzedaz, bo z tego co pamietam wywalil od swojej b5....u mnie naszczescie nie bylo, bo tez bym je wywalil :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dam wam jedna rade .Ja kupilem passata juz z chlapaczami i po roku kiedy auto poszlo na glebe chlapacze zaczely mi przeszkadzac wiec jes usunalem i wtedy zobaczylem ze na przednim blotniczku pod chlapaczem rdza bierze moje auto wie jesli nie musicie zakladac to nie radze bo lepiej jest umyc pare razy auto niez kupowac blotnik i zaweozic do malowania

 

tu zobaczycie jak to wlasnie wyglada!!!

 

http://img84.imageshack.us/i/dsc00467p.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coz wg mnie jest to spowodowane tym ze chlapacze byly zbyt blisko blach zamontowane. Swoja droga podobny efekt mialem w poprzednim aucie (r.i.p.) na obrzezach drzwi gdy mialem zalozone odblaski pionowe.

 

Ale teraz to sie zaczynam zastanawiac czy faktycznie jest sens zakladac chlapacze, biorac jeszcze pod uwage to ze krawezniki w miastach sa niekiedy dosc wysokie. Natomiast miejsca do parkowania malo przez co trzeba sie nakrecic kolem i czasem dobijac kolem zeby sie zmiescic gdzies.

 

Wiec drodzy forumowicze, kupic te chlapacze czy nie kupic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam zastanawiam się również nad założeniem chlapaczy w moim pasku, mam już serdecznie dość zachlapanych progów i błotników przez najmniejszą wilgoć podnoszoną z nawierzchni przez opony. To co pokazał Omni81 nie napawa optymizmem, sądzę że taki efekt może wywołać niewłaściwe założenie chlapaczy. Z autopsji wiem ze źle założone chlapacze zwłaszcza z przodu mogą przetrzeć lakier do gołej blachy, efekt taki miałem w Artrze II (choć były zakładane w ASO).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznych chlapaczy nie da się niewłaściwie zamontować. Przed zabrudzeniem auta specjalnie nie chronią - jedynie przed niewielkimi kałużami. Świetnie natomiast chronią obszar "od listwy do listwy" na drzwiach i tylny zderzak - przed osadzaniem się smoły w lecie oraz przed piaskowaniem i odpryskami w zimie. Wadą jest to że są bardzo niskie przez co trzeba uważać przy zjeżdżaniu z krawężników bo można przytrzeć chlapaczami, o dojeżdżaniu do krawężników tyłem nie wspomne, ale to raczej specjalność kobiet. Korozji specjalnie się nie obawiam (taki sam syf zbiera się i siedzi pod plastikową listwą), ale co rok lub dwa przy zmianie kół po zimie zdejme chlapacze przednie i skontroluje - napewno cenna uwaga.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego kupiłem te przeznaczone do Skody Superb (w ASO kosztują ok. 60zł za komplet, a wyglądają o niebo lepiej niż te, które proponuje VW- przynajmniej nie mają takiego znaczka, kóry mi się nie podoba...):)

2f331385.jpg01fbfcce.jpgdcaac225.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności