Gość dayv Zgłoś #21 Napisano 25 Marca 2006 nom a czy moze mi ktos powiedziec do czego jezeli uzyje blachowkretow je wkrece? czy do blachy jakiejs czy tylko do nadkola? bo paru osob sie juz pytalem niektorzy to na patefixie kleja... inni jakies coda z plaskownikami.... a orginalne sa chyba na spinkach jakis... Prosze o odpowiedz !! (najlepiej z paroma punktami jak sie do tego zabrac:)[faq przejrzalem ale jest tam troche niejasnosci z tym zwiazanych...]) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lukasiasty Zgłoś #22 Napisano 25 Marca 2006 Jeżeli chodzi o orginały to trzymają sie one na 2 spinkach do błotnika i trzyma to naprawde bardzo solidnie,dodotkowo na dole dwoma śrubkami którymi jest orginalnie przykręcone plastikowe nadkole.Nie trzeba wiercić niczego,pasuje idealnie. Przerabiałem to nie dawno,montaż bezproblemowy,bez ściągania kół wystarczy przekręcić.Mnie chodziło przedewszystkim o to żeby kamienie nie obijały się o drzwi i lusterka i w tej kwesti chlapacze sie sprawdzają doskonale,samochód brudzi sie tak samo jak bez tych chlapaczy,no może troszke mniej.Ogólnie jestem zadowolony z ich posiadania,co orginał to orginał.Na płaskownik to sie montowało w maluchu i dużym fiacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #23 Napisano 25 Marca 2006 nom wielkie dzieki wkoncu rzeczowa odpowiedz:) Thx ! Dostajesz punkcika odemnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #24 Napisano 25 Marca 2006 Pochwaly moga wyznaczac tylko autorzy watkow, a ten wykrzyknik sluzy do zglaszania postow niezgodnych z regulaminem, netykieta badz ogolnoprzyjeta kultura. Taki maly OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #25 Napisano 25 Marca 2006 wow....pardą... :640: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kzo Zgłoś #26 Napisano 23 Grudnia 2007 cześć ja u siebie założyłem z przodu uniwersalne za 16 zł, komplet, a na tył od skody octavi, podeszły tylko musiałem w jednym miejscu podciąć i podłożyć kawałek gumy o grubości 1,5 cm , bo były za płytkie do pasata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #27 Napisano 17 Czerwca 2009 Witam, nie chcialem zakladac nowego tematu gdyz spodziewam sie gromow ze strony starszych userow iz nie korzystam z szukajki. Lecz niestety informacji jaka szukalem nie znalazlem. Czy ktos sie orientuje czy do passata b5 z 99 roku, beda pasowac jakies inne orginalne chlapacze z rodziny VW. Np z golfa IV lub innych. Z gory dziekuje za wszelkie porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #28 Napisano 2 Sierpnia 2009 a ile kosztują takie oryginalne chlapacze do B5??? na allegro jest jeden sprzedający który oferuje je za 330zł toż to masakra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #29 Napisano 2 Sierpnia 2009 Witam Mam na zbyciu dwa ori z mojego paska (1998 sedan b5). Jak coś to PW. Pozdrawiam - sorki za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #30 Napisano 4 Sierpnia 2009 a będą pasować do B5FL???? proszę o fotki na maila : [email protected] oraz cenę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #31 Napisano 4 Sierpnia 2009 a ile kosztują takie oryginalne chlapacze do B5??? na allegro jest jeden sprzedający który oferuje je za 330zł toż to masakra... Czyli sprzedaje po normalnej cenie ASO, komplet przód lub tył to ok. 166zł. Chlapacze do B5 i B5FL troche się różnią (inny sposób mocowania), czy pasują tego nie wiem. Nie ma natomiast różnic między sedanem, a kombi. Mimo wysokiej ceny myśle że warto zakupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #32 Napisano 4 Sierpnia 2009 a będą pasować do B5FL???? proszę o fotki na maila : [email protected] oraz cenę Witam Posłałem ci na pocztę. Sprawdź spam bo nie raz tam moja poczta trafia nie wiem czemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #33 Napisano 5 Sierpnia 2009 dzięki za fotki, ale jak kolega dtambor wyżej napisał - chlapacze do B5 różnią się trochę od tych do B5 FL... pomyślę i popytam jeszcze i jeśli się zdecyduję to się do Ciebie odezwę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #34 Napisano 31 Sierpnia 2009 Ja sie zdecydowalem na orginalne chlapacze. Moze ze wzgledu na to ze ladniej wygladaja, choc cena jest porazajaca, mianowicie 295zl za komplet przod tyl. No ale jak chce sie wygladac to trzeba slono zaplacic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #35 Napisano 1 Września 2009 moge zapytac kolege czy ma na sprzedaz, bo z tego co pamietam wywalil od swojej b5....u mnie naszczescie nie bylo, bo tez bym je wywalil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #36 Napisano 1 Września 2009 Panowie dam wam jedna rade .Ja kupilem passata juz z chlapaczami i po roku kiedy auto poszlo na glebe chlapacze zaczely mi przeszkadzac wiec jes usunalem i wtedy zobaczylem ze na przednim blotniczku pod chlapaczem rdza bierze moje auto wie jesli nie musicie zakladac to nie radze bo lepiej jest umyc pare razy auto niez kupowac blotnik i zaweozic do malowania tu zobaczycie jak to wlasnie wyglada!!! http://img84.imageshack.us/i/dsc00467p.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #37 Napisano 1 Września 2009 Coz wg mnie jest to spowodowane tym ze chlapacze byly zbyt blisko blach zamontowane. Swoja droga podobny efekt mialem w poprzednim aucie (r.i.p.) na obrzezach drzwi gdy mialem zalozone odblaski pionowe. Ale teraz to sie zaczynam zastanawiac czy faktycznie jest sens zakladac chlapacze, biorac jeszcze pod uwage to ze krawezniki w miastach sa niekiedy dosc wysokie. Natomiast miejsca do parkowania malo przez co trzeba sie nakrecic kolem i czasem dobijac kolem zeby sie zmiescic gdzies. Wiec drodzy forumowicze, kupic te chlapacze czy nie kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #38 Napisano 1 Września 2009 Sam zastanawiam się również nad założeniem chlapaczy w moim pasku, mam już serdecznie dość zachlapanych progów i błotników przez najmniejszą wilgoć podnoszoną z nawierzchni przez opony. To co pokazał Omni81 nie napawa optymizmem, sądzę że taki efekt może wywołać niewłaściwe założenie chlapaczy. Z autopsji wiem ze źle założone chlapacze zwłaszcza z przodu mogą przetrzeć lakier do gołej blachy, efekt taki miałem w Artrze II (choć były zakładane w ASO). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #39 Napisano 1 Września 2009 Fabrycznych chlapaczy nie da się niewłaściwie zamontować. Przed zabrudzeniem auta specjalnie nie chronią - jedynie przed niewielkimi kałużami. Świetnie natomiast chronią obszar "od listwy do listwy" na drzwiach i tylny zderzak - przed osadzaniem się smoły w lecie oraz przed piaskowaniem i odpryskami w zimie. Wadą jest to że są bardzo niskie przez co trzeba uważać przy zjeżdżaniu z krawężników bo można przytrzeć chlapaczami, o dojeżdżaniu do krawężników tyłem nie wspomne, ale to raczej specjalność kobiet. Korozji specjalnie się nie obawiam (taki sam syf zbiera się i siedzi pod plastikową listwą), ale co rok lub dwa przy zmianie kół po zimie zdejme chlapacze przednie i skontroluje - napewno cenna uwaga. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atyan Zgłoś #40 Napisano 12 Lutego 2010 Ja do swojego kupiłem te przeznaczone do Skody Superb (w ASO kosztują ok. 60zł za komplet, a wyglądają o niebo lepiej niż te, które proponuje VW- przynajmniej nie mają takiego znaczka, kóry mi się nie podoba...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach