Skocz do zawartości
maystero

Wymiana silnika V158

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po sprawdzeniu błędów na wyświetlaczu climatronica pojawia się z lewej strony zapis "2 cc". Na forum udało mi się znaleźć, że to problem związany z silnikiem V113. Pytanie który to silnik - gdzie jest umieszczony? 20140917_132537.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, robil ktos z Was moze podmianke v71 z v159? (mi babol od v71 wyskakuje;/ - 01274 - Air Flow Flap Positioning silnika (V71)) i wiecei czy ta instrukcja bedzie pasowala do b6stki? Czy podmianka cos da?

 

https://www.dropbox.com/s/vjmovmffnng96jk/Klimatronik%20silniczki.docx?dl=0

Edytowane przez maxblink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Mnie problem z prawej strony, błąd v159. Lewa strona grzeje i chłodzi tak jak trzeba, a z prawej po wielokrotnym kombinowaniu raz grzeje a raz nie. W serwisie Bosch'a krzyczą 470zł za nowy:/ Mało tego, na magazynach w Poznaniu i rzekomo w Niemczech brak dostępności. Na allegro dostępne w cenie ok 100zl za używki tylko czy warto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, robil ktos z Was moze podmianke v71 z v159? (mi babol od v71 wyskakuje;/ - 01274 - Air Flow Flap Positioning silnika (V71)) i wiecei czy ta instrukcja bedzie pasowala do b6stki? Czy podmianka cos da?

 

https://www.dropbox.com/s/vjmovmffnng96jk/Klimatronik%20silniczki.docx?dl=0

 

Pewnie, że ktoś robił tą podmiankę - do tego nawet napisał instrukcję i wrzucił do WARSZTATU B6 i B7 ale teraz nie wyświetlają się zdjęcia. To ta sama która jest w Twoim załączniku.

Moja prawa strona hałasuje wyraźnie od kilku dni. Powiem Ci na wiosnę czy zamiana silniczków pomogła, bo już za zimno na 3godzinne grzebanie się z tym na powietrzu :dodupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U Mnie problem z prawej strony, błąd v159. Lewa strona grzeje i chłodzi tak jak trzeba, a z prawej po wielokrotnym kombinowaniu raz grzeje a raz nie. W serwisie Bosch'a krzyczą 470zł za nowy:/ Mało tego, na magazynach w Poznaniu i rzekomo w Niemczech brak dostępności. Na allegro dostępne w cenie ok 100zl za używki tylko czy warto?

 

Ja miałem odwrotnie, prawa była Ok natomiast lewa hałasowała i raz grzała na HI i chłodziła na LO a na pośrednich temperaturach szalała. Kupiłem na alledrogo używkę za właśnie 100 zł i wymieniłem (sprawdziłem miernikiem przed założeniem, bo demontaż i montaż do najprostszych nie należy - kto wymieniał ten wie) i jest OK.

Co prawda tylko dwa miesiące minęło ale już nie mam uciążliwego hałasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wystapil blad :

 

9473138 - Motor for Left Temperature Flap

B108C 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting

 

Hardware number: 5K0 907 044 ES

 

czy tez w tym przypadku rozwiazaniem jest czyszczenie potencjometru v158 czy moze problem lezy gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuję pomocy a mianowicie mam bląd na klimie 712, dowiedziałem się już że to silniczek V109, teraz pytanie gzie on się znajduje co mam rozbierać i z której strony od pasażera czy kierowcy. Dodam jeszcze że mam po stronie pasarzera cały czas zimne powietrze pomimo ustawienia temperatury

Edytowane przez MarcinBolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Potrzebuję pomocy a mianowicie mam bląd na klimie 712, dowiedziałem się już że to silniczek V109, teraz pytanie gzie on się znajduje co mam rozbierać i z której strony od pasażera czy kierowcy. Dodam jeszcze że mam po stronie pasarzera cały czas zimne powietrze pomimo ustawienia temperatury

 

00712 Motor klapy gniazda prawej stopy – V109 (Silnik nastawczy klapy przestrzeni nóg po prawej stronie) - Niezrozumiały sygnał

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

u mnie wystąpił błąd :

 

9473138 - Motor for Left Temperature Flap

B108C 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting

 

Hardware number: 5K0 907 044 ES

 

czy tez w tym przypadku rozwiązaniem jest czyszczenie potencjometru v158 czy może problem leży gdzie indziej?

 

Według mnie problem jak piszesz, leży gdzie indziej. Brakuje Ci chyba kalibracji klimatronika.

 

Zobacz to:

 

Może to pomoże.

Edytowane przez Wojciechpop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie problem jak piszesz, leży gdzie indziej. Brakuje Ci chyba kalibracji klimatronika.

 

Zobacz to:

 

Może to pomoże.

 

Nastawa klapek nie pomaga, jest stały błąd nie do skasowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie kilka razy juz probowalem z tym resetem ale pochodzi troche czasem i potem znow zimno.. dodam ze mam nowszy klimatronik od modelu CC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam problem z demontazem tego schowka.. Odkrecilem te 7 wkretow, odgielem plastik z prawej strony i dalej cos go trzyma. Niby juz luzny ale.. boje sie ze szarpiac cos polame. Nie ma jakis zatrzaskow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co moze byc powodem ewentualnego rozkalibrowywania sie v158 / strony kierowcy/.. zauwazylem ze po resecie klapek temperatura sie wyrownuje ale po jakims czasie znow jest chlodniej po stronie kierowcy pomimo nastaw HI/HI .. ktos mial podobny przypadek badz jest w temacie klimatronika? dzieki za wszelkie podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uprzedzajac odpowiedzi ... --- poki co przzeczyscilem ten potencjometr, kilka razuy resetowalem klapki i na ten czas grzeja obie strony... w week podepne pod kompa zobacze czy bledy sie pojawia..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi, gdzie znajde silniczek v107, od str kierowcy? Ps. Dzis mialem podejscie do v71 ale skonczylo sie fiaskiem. Te 2 sruby z rys czerwona i niebieska to masakra. Czerwona przyslanieta troche ta blacha i nie udalo sie do konca wykrecic a niebieskiej nawet nie znalazlem, nie trafilem w nia plaskim kluczem

Edytowane przez maxblink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jest ktoś na forum kto robił te potencjometry mógłby w moim pasku odpłatnie :564: to zmajstrować?? Bo u mnie trzaskają że oszaleć idzie :((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może jest ktoś na forum kto robił te potencjometry mógłby w moim pasku odpłatnie :564: to zmajstrować?? Bo u mnie trzaskają że oszaleć idzie :((

Robiłem u siebie i chętnie bym pomógł, niestety Wrocław - Lublin to bardzo daleko :-(

Może znajdzie się ktoś bliżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz moze w ktorym miejscu dokladnie jest ten v107, i jak doszedles do tych 2 srobek w tym v71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj post z A4:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-nastawy-podstawowe/

tutaj masz wszystko (V107 i V71) - rozmieszczenie, trzeba zapewne będzie demontować schowek pasażera.

Ja co prawda męczyłem się z V158 - to też nie była równa walka ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieku, zerkne pozniej jak bede na lapku. Schowek zdejmowalem i troche innych ale poleglem;( na tych 2 ost srobach.

 

----Edit----

To z tego korzystalem, tylko sciagniete z chomika. I w pasacie jest troche inaczej, bynajmiej u mnie;). Tam wychodzi ze wszysto jest od str. Schowka a ja tam ich tylu nie widzialem

Edytowane przez maxblink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieku, zerkne pozniej jak bede na lapku. Schowek zdejmowalem i troche innych ale poleglem;( na tych 2 ost srobach.

 

----Edit----

To z tego korzystalem, tylko sciagniete z chomika. I w pasacie jest troche inaczej, bynajmiej u mnie;). Tam wychodzi ze wszysto jest od str. Schowka a ja tam ich tylu nie widzialem

No rzeczywiście jest to inaczej ;-). Nie sądziłem nawet. Zobacz to:

B6 układ klimatyzacji.jpg

No i rzeczywiście V107 jest nad V158 - czyli po stronie kierowcy. Ale V71 jest pod schowkiem - czyli strona pasażera. Może tym razem coś pomoże :-)

Tutaj może będzie lepiej to widać:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bc4381ab2967748b.html

Edytowane przez Wojciechpop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności