skwaru Zgłoś #41 Napisano 24 Października 2010 pomoze ktos Trzeba zrobić logi i dopiero będzie można coś powiedzieć bo przyczyn może być wiele Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #42 Napisano 24 Października 2010 a powiec mi co to sa te logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #43 Napisano 24 Października 2010 a powiec mi co to sa te logi Poczytaj tutaj http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #44 Napisano 24 Października 2010 Trzeba podlaczyć kompa i zrobić mu logi dynamiczne już nie bardzo pamiętam które grupy ale na forum znajdziesz napewno ja nie jestem specjalistą w tej dziedzinie niech się inni koledzy wypowiedzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #45 Napisano 24 Października 2010 a powiedzcie jak sie czysci te zawur n75 ---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:27 ---------- bo mi samochód raz jedzie raz nie teraz bylem na w garazu odpaliłem to mi znowu turbo nie działało ale ja go przegazowałem to znowu swista a jak jade i daje gazu to po chwili jak by sie oddtykał i jedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #46 Napisano 24 Października 2010 a powiedzcie jak sie czysci te zawur n75 Tutaj http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=179614&postcount=2 masz link do opisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #47 Napisano 24 Października 2010 Witam zaprzyjaźniony kolega mechanik sprawidzil mi dziś na Vag-u autko i wykazało ze jest czujnik N75 do wymiany czy ktos mi moze powiedziec czy chodzi o ten czujnik http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-vw-audi-skoda-seat-i1285158931.html Pozdrawiam ---------- Post added at 14:08 ---------- Previous post was at 14:07 ---------- jesli nie to proszę o podanie numeru częsci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WARIX Zgłoś #48 Napisano 24 Października 2010 mi się wydaje że jest to ten czujnik a mechanik u którego byłeś nic nie dopowiedział o usterce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #49 Napisano 24 Października 2010 mechanik powiedzial mi tyle ze ten czujnik trzeba wymienic bo jakies bledy pokazuje i powiedzial ze jak to wymienie to wszystko bedzie grało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #50 Napisano 24 Października 2010 a powiedzcie mi bo bylem i wyciagnełem ten czujnik jak dmuchałem powietrze ustami w ta iedna rurke co ies z tej jednej strony po ciezko przechodziło powietrze a jak je ciagnełem to tak jak by przepuszczał lekko ma tak by czy co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #51 Napisano 24 Października 2010 (edytowane) To mam coś podobnego auto jest jak muł. do 4 biegu jak mu dam tak ponad 3500 tys. obrotów. Nagle czuje spadek mocy i auto max do 110 km/h ? Po zgaszeniu i odpaleniu przez jakiś czas jest dobrze. Ale potem znowu czasem tak jest na 5 biegu. Na kompie pokazał mi się błąd nie pamiętam jaki nr. Pisało coś takiego "Złe ciśnienie w przewodzie podciśnieniowym doładowania"- błąd sporadyczny. Wykasowałem go i na razie spokój... Tylko że nie jeździłem dalej, Co to może być ? zawór n75 ? ale żadnego błędu niema o nim i innych też. Wczoraj na trasie 50 km zatrzymywałem się tak z 5 razy dobrze że było to w nocy to mogłem testować a tak jak się to zrobi to jadę dalej, te 100km/h Edytowane 24 Października 2010 przez Kamil-Driver Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pan Misiak Zgłoś #52 Napisano 24 Października 2010 Ja zaś mam problem tego typu..przepływkę mi sprawdzali,przewody niby szczelne,zaworki sprawdzali niby dobre wyskakuje mi na kompie błąd 575..jestem już umówiony z gościem na czyszczenie turbo bo na nową na razie nie mam keszu i wtedy się zobaczy.jak to nie pomoże będę dalej myślał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #53 Napisano 24 Października 2010 a powiedzcie mi bo bylem i wyciagnełem ten czujnik jak dmuchałem powietrze ustami w ta iedna rurke co ies z tej jednej strony to ciezko przechodziło powietrze a jak je ciagnełem to tak jak by przepuszczał lekko ma tak byc czy co powiedzcie sprawdzal to ktos czy ma lekko przechodzic powietrze bo trzeba mocno dmuchnac zeby poszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #54 Napisano 27 Października 2010 witam panowie znam juz przyczyne byłem u goscia co sie zajmuje samymi dizlami i sprawdził mi go na kompie pokazał sie błąd przeladowanie turbiny czyli turbo do przeczyszczenia wiec podłączył pod maszyne przeczyscil i wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #55 Napisano 27 Października 2010 Witam a ile zapłaciłeś za robote odbyło sie bez rozbierania???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilp83 Zgłoś #56 Napisano 27 Października 2010 Kamil-Driver, jeżeli sprawdziłeś szczelność przewodów podciśnienia, ich właściwe podłączenie i wszystko jest ok, to na 99% będzie to zawór N75. Miałem to samo, zakończyło się kupnem nowego zaworu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #57 Napisano 22 Listopada 2010 u mnie coś takiego:ostatnio sobie jechałem chce wyprzedzać a tu brak mocy! zgasiłem auto odpaliłem i normalnie się zachowuje.dzis znowu to samo.zgasiłem auto odpaliłem dźwignia biegów na p(tiptronic)do 4 tys obrotow było słychać turbo powyżej 4tys zrobiło coś takiego jak pyk(cos tam sie odłączyło )i brak turbo.poradzi ktos cos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #58 Napisano 22 Listopada 2010 u mnie coś takiego:ostatnio sobie jechałem chce wyprzedzać a tu brak mocy! zgasiłem auto odpaliłem i normalnie się zachowuje.dzis znowu to samo.zgasiłem auto odpaliłem dźwignia biegów na p(tiptronic)do 4 tys obrotow było słychać turbo powyżej 4tys zrobiło coś takiego jak pyk(cos tam sie odłączyło )i brak turbo.poradzi ktos cos? Może łańcuch spadł? No dobra, poważniej: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37782&highlight=tryb+awaryjny A jedyna słuszna droga to sprawdzić błędy/ zrobić logi i do roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach