Gość ZbigNieff Zgłoś #21 Napisano 10 Marca 2007 U mnie N75 trzyma się już 10lat (260tyś km) No to masz szczescie! U mnie tez zanim wymienilem byl zalozony od nowosci... teraz tez wymienilem i jest OK! jarod popatrz na allegro - znajdziesz tam cos takiego pod nazwa "czujnik turbiny" sam kupilem taki sa 2 rodzaje 1J0 i 1H0 - ktory bys nie kupil bedzie OK - roznia sie tylko wtyczka - widzialem jeden z wtyczka takze co bys nie zrobil to bedzie OK!! Poszukaj dobrze - N75 to ogolnie rzecz ktora sie nie psuje tylko zabrudza - wezmiesz swoj tez dobrze wyczyscisz i bedzie dzialal... ale jak wymienisz (koszt okolo 60-120zl) bedziesz tez mial spokoj... rob co uwazasz! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2007 U mnmie juz raz byl wymieniany, a teraz autko ma 295 tys. i znowu trzeba go wymienic, wiec chyba jedne egzemplarze sa bardzo zywotne, a inne malo, zreszta jak wszystko. Ktos moze zna cene nowego? I pytanie jaki jest jego nr katalogowy, i czy wszystkie sa takie same, czy do kazdego silnika inny, jak np przeplywomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2007 U mnmie juz raz byl wymieniany, a teraz autko ma 295 tys. i znowu trzeba go wymienic, wiec chyba jedne egzemplarze sa bardzo zywotne, a inne malo, zreszta jak wszystko. Ktos moze zna cene nowego? I pytanie jaki jest jego nr katalogowy, i czy wszystkie sa takie same, czy do kazdego silnika inny, jak np przeplywomierz Wiem ze do AFN masz 1H0/1J0 906 672 A - roznia sie one jak napisalem wczesniej tylko wtyczka ktora dostaniesz w ASO za 27zl ... na allegro taka wtyczke sprzedaje np gosc o loginie VW-GROUP ... wiem bo od niego ostatnio bralem! Nie wiem natomiast jak to jest z innymi silnikami - czy rozni sie to w przyadku silnikow z pompo wtryskami itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2007 witam.. wezmiesz swoj tez dobrze wyczyscisz i bedzie dzialal... no dobra, a jak to zrobić, wyjąć i co rozebrać czy sprężarką pod ciśnieniem przedmuchać ?? we wtorek będe w domu to się za to wezmę pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2007 mnie pyknelo to 1250PLN,ale przy okazji wymienilem olej,wszystkie filtry,przegub i wklad lusterka,za sam zawor (nowy)zaplacilem 150PLN.wymiana zaworu prostrza od wymiany kola,podpatrzylem tez jak w prosty sposob mozna go sprawdzic,przy odpalonym silniku trzeba zciagnac jeden z wezykow i sprawdzic czy jest w nim cisnienie,najpierw w wezyku,ktory dochodzi do zaworka,a potem w tym ktory idzie do turbiny,jak do zaworka dochodzi,a za nim juz nie,to walniety jest zaworek. i jeszcze jedna rada-jak kopujecie czesci w intercarsie albo w focie,to powiedzcie,ze jestescie z warsztatu(jakis znany warsztat w okolicy-maja rabaty)-ja tak kopuje czesci(za czesc warta 350PLN place 230PLN) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #26 Napisano 14 Grudnia 2007 jechalem w trasie ostatnio 500km, po ok 100 km stracil moc i maks na 100 km/h, a przyspieszal od 0 - 100 w minute ..... zgasilem na chwilke i odpalilem i jezdzi bez klopotu. Pojechalem na warsztat, podpieli pod kompa, rozebrali turbo by sprawdzic kierowniczki turbin ... zawor N75 ok, turbina ok, VAG nic nie pokazuje ... mechanicy mowia, ze wszystko ok. zrobilem juz od tego czasu ok 1000 km i wszystko ok. jakies pomysly ?? Ja własnie mam ten sam problem tz. W tryb avaryjny wskoczył mi tylko raz i po ponownym uruchomieniu silnika przejechalem trase 1400 km i nic sie nie działo Nawet jak jechalem 170km/h myslalem ze sie zatnie czy cos A tu nic ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość troljar Zgłoś #27 Napisano 14 Grudnia 2007 Też miałem ten problem, zawór kosztuje 120PLN ,wymiana dziecinnie prosta(ok.pół godziny)a i jaka satysfakcja po wymianie jak twój pasek odjeżdża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #28 Napisano 21 Grudnia 2007 Też miałem ten problem, zawór kosztuje 120PLN ,wymiana dziecinnie prosta(ok.pół godziny)a i jaka satysfakcja po wymianie jak twój pasek odjeżdża. Mi powiedzieli ze kosztuje 450 zł !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #29 Napisano 22 Grudnia 2007 U mnie problem taki-4 bieg-2800 obrotów- spadek mocy (bez trybu awaryjnego). Wyłączam zapłon włączam, jazda jak wyżej i to samo. Rozebrałem N75-żadnego syfu obydwa tłoczki chodzą elegancko. Jazda próbna-znów to samo. Podjechałem do znajomego mechaniora. Diagnoza-puchnie wąż do intercoolera- przeładowanie sprężarki. Jazda do innego znawcy i ta sama diagnoza 99% zapieczone kierowniczki. Według opisu w '' warsztacie '' robota nie jest zbyt skomplikowana,wszystkie narzędzia posiadam, ale mam pytanie: gdzie i jakie uszczelnienia mam kupić wcześniej, żeby po rozebraniu nie latać i nie tracić czasu. Jeśli ktoś już to robił to zapewne wie co tam muszę kupić. Proszę o podpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczak Zgłoś #30 Napisano 22 Grudnia 2007 jak dobrze ze to forum jest, pol roku temu mialem o samo na 4 biegu ja sie zbieram do wyprzedzania, 2500 obr i dupa auto ie prawie zatrzymalo:), gasilem odpalilem i tak pol roku jezdzil ale 2 dni temu to samo, jadem przez wroclaw 4 bieg 2500 obr i przy 100wce zwolnil, czyli to albo zawor n75 albo zapiecone kierowniczki? super, bedym wiedzial o sprawdzac. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #31 Napisano 29 Marca 2009 Co może być przyczyną spadku mocy w przypadku kiedy silnik nie wchodzi w tryb awaryjny, tzn. nie pojawia sie komunikat. Dodam że poraz pierwszy miałem taka zamułke przed czyszczeniem EGR jakieś 5000tkm temu i teraz znowu taka akcja. 1,2,3 idzie jak burza na 4-ce ledwo ledwo do 100km/h, a na 5-ce w ogóle nie ciągnie. Zbijam biegi do 3-ki i dalej nic muł kompletny. Po restarcie silnika raz jest dobrze raz nie. Dodam że żadnego komunikatu o trybie awaryjnym nie ma. Może zamulony jest jakiś. Żona jeździ głównie po mieście, spalanie w granicach 6,5l/100km. I tak już 1,5 roku. Czytałem coś na forum o sposobie jazdy i przystosowaniu naszych turbin do wyższych obrotów, może sie ktoś do tego odnieść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #32 Napisano 30 Marca 2009 (edytowane) Krzysiek do sprawdzenia : 1.zawór N75 2.turbina - zapieczone kierowniczki 3.przepływomierz - tabelka http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=10 raczej w twoim przypadku stawiałbym na poz. 1 i 2, ale i przepływomierz może być już na wykończeniu. dzięki za fotki foteli pozdro Edytowane 30 Marca 2009 przez johny x dodanie linku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #33 Napisano 30 Marca 2009 Jutro jadę Janek na kompa, bo bez tego i tak ani rusz. Ala dzisiaj pojeździłem nim dosyć ostro, każdy bieg do 4000o/min i nie zająknął sie ani razu więc może tragedii nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #34 Napisano 31 Marca 2009 Byłem u znajomka w Noma Auto VW Katowice i nie pokazało na kompie żadnych błędów, zgłupiałem!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #35 Napisano 31 Marca 2009 Byłem u znajomka w Noma Auto VW Katowice i nie pokazało na kompie żadnych błędów, zgłupiałem Wtyczki do pompowtryskow do czyszczenia, ewentualnie wiązka do pompek do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiszpan1 Zgłoś #36 Napisano 5 Kwietnia 2009 Miałeś podobny problem, wiesz może które to są wtyczki, moge to zrobić samemu? ---------- Post added at 10:23 ---------- Previous post was at 10:18 ---------- Wtyczki do pompowtryskow do czyszczenia, ewentualnie wiązka do pompek do wymiany. Jak znaleźć te wtyczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #37 Napisano 5 Kwietnia 2009 Jak znaleźć te wtyczki? Swojego posta jeszcze nie znalazłem. Ale żeby znaleźć te wtyczki trzeba ściągnąć pokrywę zaworów, i ukażą się twoim oczom cztery wtyczki podpięte do pompek. Nie sposób ich nie zauważyć. Troszkę więcej na ten temat w ostatnich postach -tego- wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #38 Napisano 23 Października 2010 Witam. Dziś podczas jazdy ,gdy wdepłem full gaz i auto przekroczylo 100 km/h to straciło nagle moc i dopiero po wyłaczeniu i włączeniu działało jak należy a gdy przekroczylem 100km/h na polowie gazu i potem piłowałem ile sie da to wszystko było w normie. Czy to mogą byc zapieczone łopatki w turbinie dodam ze stało sie to dwa razy . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #39 Napisano 23 Października 2010 Witam ja mam taki proble jechałem do miasta i w jedna stronesz szedł było wszystko ok ale jadac z powrotem stracił moc juz kiedys tak miałem ktos mi powiedział ze to jes turbo dziura ok zgasilem go i odpalilem ponownie jechal ok ale po chwili znowu brak mocy ale co jakis czas jak by sie odtykał przez chwile wszystko ok a po chwili znowu brak mocy zatrzymałem sie zgasilem i po chwili odpalilem przy nacisnieciu gazu słysze ze turbo swiszcze co to moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mondzel25 Zgłoś #40 Napisano 24 Października 2010 pomoze ktos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach