Gość tomeks Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2007 czesc.jechalem dzisiaj paskiem i troszke mu depnolem (tak do 4000rpm),po wrzyceniu 4 stracil moc,starczalo tylko na utrzymanie predkosci,z przyspieszenia nici,jak ruszalem ze swiatel to na 1 i 2 w miare dalo sie jakos jechac,ale na 3 i 4 zero przyspieszania,tak dojechalem na miejsce,zgasilem i za 5min. odpalilem i wszystko wrucilo do normy.co to bylo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 2 Marca 2007 przyczyn może być wiele,np.zapieczone kierownice w turbo,przepływka lub coś jeszcze ,podłącz kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #3 Napisano 2 Marca 2007 Zawór N75,Regulujący przeładowanie turbiny.Chodzi o tą bańke obok turbiny. Wymień i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 2 Marca 2007 co to bylo? Tryb awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2007 najpierw komp-VAG ! wtedy dalej...dużo może być przyczyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2007 w poniedzialek jestem umowiony w "gts tuning"na VAG.dodatkowo zauwazylem,ze z wydechowej leci bialy dymek,prawie jak by para,ale w tym wypadku "prawie"pewnie robi wielka roznice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin Toruń Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2007 Zawór N75,Regulujący przeładowanie turbiny.Chodzi o tą bańke obok turbiny.Wymień i po problemie Witaj! Mam podobny problem. Mechanik po sprawdzeniu auta stwierdził, że zacina się zawór przy turbinie. Podobno można to wyczyścić, być może jednak gra nie jest warta świeczki i lepiej będzie to po prostu wymienić. Czy orientujesz się może jakie są zbliżone koszta tej części? Za naprawę chce 300PLN. Facet ma jednak naprawdę fach w ręku, o czym niejednokrotnie się przekonałem. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szafek Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2007 zaworek kupujesz na allegro,nowke za 100 max 120zl - pozniej juz tylko rozni sie wtyczka ktora dostajesz w aso za 25zl nic trudnego, ja u siebie sam wymienilem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff Zgłoś #9 Napisano 4 Marca 2007 zaworek kupujesz na allegro,nowke za 100 max 120zl - pozniej juz tylko rozni sie wtyczka ktora dostajesz w aso za 25zl nic trudnego, ja u siebie sam wymienilem! Ja to samo! Tez robilem sam u siebie - nawet wtyczki nie potrzeba - ja do dzis jezdze bez niej... ogolnie spoko sprawa jak podlaczysz same kabelki Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2007 Witam! Mam ten sam problem, i juz jestem po diagnostyce i mam wydruk, trzeba ten zaworek N75 wymienic. Piszecie ze to jakas "banka" przy turbinie, gdzie to dokladnie jest? Tez to chce kupic, ale jak to nazwac na allegro? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #11 Napisano 4 Marca 2007 Jeszcze jedno, czy ta "banka" to moze EGR, albo WASTEGATE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks Zgłoś #12 Napisano 4 Marca 2007 z rury wydechowej leci mi bialy dymek,cos jak para,to oznacza ze uszkodzony jest N75 czy tubinka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #13 Napisano 4 Marca 2007 Fachowo nazywa się to zawór regulacji przeładowania turbiny N75. Jeszcze jedno, czy ta "banka" to moze EGR Nie to nie jest zawór EGR z rury wydechowej leci mi bialy dymek Zrób tak: Wymień bańkę i przeczyść turbo.Jedna robota,a wyeliminujesz wszystkie nieprzyjemności Jak leci ci biały dymek ,to znaczy że do wydechu dostaje się olej.Jak meches rozkręci turbo to będzie wiedział gdzie puszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks Zgłoś #14 Napisano 5 Marca 2007 wlasnie jestem po diagnostyce VAG,przeplywka ok,natomiast mam zapieczone kierowniczki w turbince("diagnosta"mowil jeszcze,ze to moze byc zaworek N75 i warto bylo by go sprawdzic ),zna moze ktos z kolegow jakis warsztat w trojmiescie godny polecenia?diagnostyke robilem w http://www.gtstuning.pl/ -zna ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemirad Zgłoś #15 Napisano 6 Marca 2007 Co jakiś czas mam takie same efekty , Czy może ktoś opisać jak rozruszać te kierowniczki , co w kolejności trzeba zrobić Z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dudek Zgłoś #16 Napisano 6 Marca 2007 jechalem w trasie ostatnio 500km, po ok 100 km stracil moc i maks na 100 km/h, a przyspieszal od 0 - 100 w minute ..... zgasilem na chwilke i odpalilem i jezdzi bez klopotu. Pojechalem na warsztat, podpieli pod kompa, rozebrali turbo by sprawdzic kierowniczki turbin ... zawor N75 ok, turbina ok, VAG nic nie pokazuje ... mechanicy mowia, ze wszystko ok. zrobilem juz od tego czasu ok 1000 km i wszystko ok. jakies pomysly ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks Zgłoś #17 Napisano 9 Marca 2007 naprawione .tubina sprawdzona-dobra-,okazalo sie ze uszkodzony byl zaworek N75,po wymianie autko zaiwania az milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #18 Napisano 9 Marca 2007 witam.. naprawione .tubina sprawdzona-dobra-,okazalo sie ze uszkodzony byl zaworek N75,po wymianie autko zaiwania az milo jak można wiedzieć ile Cię ta przyjemnośc kosztowała?? Zawór nowy czy używka?? tomeks, śledze Twój problem bo w swoim mam tak samo, identycznie, też mi zdiagnozowano N75, tak więc wymieniłem z pół roku temu (300pln), i był spokój, ale od miesiąca pojawiło się na nowo, znowu przechodzi w tryb awaryjny i to bardzo często jeździć nie idzie możliwe jest że znowu zawór padł?? w grudniu robiłem rozrząd i przy okazji mechanik zajrzał do turbo i stwierdził że (wtedy) wszystko jest ok zastanawiam się co teraz, napewno VAG, on prawdę powie pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarod Zgłoś #19 Napisano 10 Marca 2007 jaka jest żywotność N75?? często się to wymienia?? dziś pasek znowu wszedł w tryb awaryjny pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrmag1 Zgłoś #20 Napisano 10 Marca 2007 U mnie N75 trzyma się już 10lat (260tyś km) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach