Skocz do zawartości
Gość tomeks

nagle stracil moc

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomeks

czesc.jechalem dzisiaj paskiem i troszke mu depnolem (tak do 4000rpm),po wrzyceniu 4 stracil moc,starczalo tylko na utrzymanie predkosci,z przyspieszenia nici,jak ruszalem ze swiatel to na 1 i 2 w miare dalo sie jakos jechac,ale na 3 i 4 zero przyspieszania,tak dojechalem na miejsce,zgasilem i za 5min. odpalilem i wszystko wrucilo do normy.co to bylo? :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być wiele,np.zapieczone kierownice w turbo,przepływka lub coś jeszcze ,podłącz kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór N75,Regulujący przeładowanie turbiny.Chodzi o tą bańke obok turbiny.

Wymień i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co to bylo?

Tryb awaryjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw komp-VAG ! wtedy dalej...dużo może być przyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks

w poniedzialek jestem umowiony w "gts tuning"na VAG.dodatkowo zauwazylem,ze z wydechowej leci bialy dymek,prawie jak by para,ale w tym wypadku "prawie"pewnie robi wielka roznice :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin Toruń
Zawór N75,Regulujący przeładowanie turbiny.Chodzi o tą bańke obok turbiny.

Wymień i po problemie

 

Witaj! Mam podobny problem. Mechanik po sprawdzeniu auta stwierdził, że zacina się zawór przy turbinie. Podobno można to wyczyścić, być może jednak gra nie jest warta świeczki i lepiej będzie to po prostu wymienić. Czy orientujesz się może jakie są zbliżone koszta tej części? Za naprawę chce 300PLN. Facet ma jednak naprawdę fach w ręku, o czym niejednokrotnie się przekonałem. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szafek

zaworek kupujesz na allegro,nowke za 100 max 120zl - pozniej juz tylko rozni sie

wtyczka ktora dostajesz w aso za 25zl nic trudnego, ja u siebie sam wymienilem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ZbigNieff
zaworek kupujesz na allegro,nowke za 100 max 120zl - pozniej juz tylko rozni sie

wtyczka ktora dostajesz w aso za 25zl nic trudnego, ja u siebie sam wymienilem!

 

Ja to samo! Tez robilem sam u siebie - nawet wtyczki nie potrzeba - ja do dzis jezdze bez

niej... ogolnie spoko sprawa jak podlaczysz same kabelki ;-) Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam ten sam problem, i juz jestem po diagnostyce i mam wydruk, trzeba ten zaworek N75 wymienic. Piszecie ze to jakas "banka" przy turbinie, gdzie to dokladnie jest? Tez to chce kupic, ale jak to nazwac na allegro? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno, czy ta "banka" to moze EGR, albo WASTEGATE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks

z rury wydechowej leci mi bialy dymek,cos jak para,to oznacza ze uszkodzony jest N75 czy tubinka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fachowo nazywa się to zawór regulacji przeładowania turbiny N75.

Jeszcze jedno, czy ta "banka" to moze EGR

Nie to nie jest zawór EGR

z rury wydechowej leci mi bialy dymek

Zrób tak:

Wymień bańkę i przeczyść turbo.Jedna robota,a wyeliminujesz wszystkie nieprzyjemności

Jak leci ci biały dymek ,to znaczy że do wydechu dostaje się olej.Jak meches rozkręci turbo to będzie wiedział gdzie puszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks

wlasnie jestem po diagnostyce VAG,przeplywka ok,natomiast mam zapieczone kierowniczki w turbince("diagnosta"mowil jeszcze,ze to moze byc zaworek N75 i warto bylo by go sprawdzic ),zna moze ktos z kolegow jakis warsztat w trojmiescie godny polecenia?diagnostyke robilem w http://www.gtstuning.pl/ -zna ktos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jakiś czas mam takie same efekty ,

 

Czy może ktoś opisać jak rozruszać te kierowniczki , co w kolejności trzeba zrobić

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

 

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dudek

jechalem w trasie ostatnio 500km, po ok 100 km stracil moc i maks na 100 km/h, a przyspieszal od 0 - 100 w minute ..... zgasilem na chwilke i odpalilem i jezdzi bez klopotu. Pojechalem na warsztat, podpieli pod kompa, rozebrali turbo by sprawdzic kierowniczki turbin ...

 

zawor N75 ok, turbina ok, VAG nic nie pokazuje ... mechanicy mowia, ze wszystko ok.

 

zrobilem juz od tego czasu ok 1000 km i wszystko ok. jakies pomysly ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeks

naprawione :hurra: .tubina sprawdzona-dobra-,okazalo sie ze uszkodzony byl zaworek N75,po wymianie autko zaiwania az milo :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam..

naprawione .tubina sprawdzona-dobra-,okazalo sie ze uszkodzony byl zaworek N75,po wymianie autko zaiwania az milo

jak można wiedzieć ile Cię ta przyjemnośc kosztowała?? Zawór nowy czy używka??

 

tomeks, śledze Twój problem bo w swoim mam tak samo, identycznie, też mi zdiagnozowano N75, tak więc wymieniłem z pół roku temu (300pln), i był spokój, ale od miesiąca pojawiło się na nowo, znowu przechodzi w tryb awaryjny i to bardzo często :zalamany: jeździć nie idzie

możliwe jest że znowu zawór padł??

w grudniu robiłem rozrząd i przy okazji mechanik zajrzał do turbo i stwierdził że (wtedy) wszystko jest ok

zastanawiam się co teraz, napewno VAG, on prawdę powie

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka jest żywotność N75?? często się to wymienia??

dziś pasek znowu wszedł w tryb awaryjny :mur:

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie N75 trzyma się już 10lat (260tyś km)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności