Skocz do zawartości

kamilp83

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamilp83

  • Urodziny 03.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Reszel

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na razie nie, od jakiegoś czasu mam z tym spokój, ale Właśnie, przepływkę mam na pewno do wymiany - przy wartości żądanej 850 mg/R moja przepływka wskazuje w przedziale od 650 do 750. VAG w zasadzie nie pokazuje błędu przepływki, ale logi dynamiczne tak .
  2. Na mój rozum to górna część grodzi miała do czynienia z naprawą blacharską...
  3. Pierwszy raz wymieniałem uszczelkę w styczniu zeszłego roku, przeskoczył mi pasek rozrządu, pogięło zawory itd. Drugi raz we wrześniu zeszłego roku - przez moją nieuwagę i syf w paliwie szlag trafił wtryski (komplet), na szczęście pompę udało się uratować (skończyło się na czyszczeniu), no ale chciałem mieć pewność, że w silniku to całe gó**o nie zostało no i głowica była zdejmowana (i planowana), sprawdzone przy okazji tłoki, pierścienie, to co się dało, zostało wyczyszczone... no a teraz wygląda na to, że trzeci raz musiałbym uszczelkę zmieniać Tylko płakać i płacić...
  4. Ten test przeprowadziłem już wcześniej. Jeździłem tak z butelką przez kilka dni. Efekt - w butelce sucho . Kuźwa, jeszcze naprawdę dojdzie do tego, że w ciągu roku będę trzeci raz uszczelkę zmieniał ...
  5. Racja Jakiś czas temu wystarczyło mi dokręcenie tej blachy "na maksa" i przepchanie kanałów, teraz pewnie trzeba będzie użyć silikonu lub czegoś podobnego.
  6. O widzisz, nie wziąłem tej opcji pod uwagę . A tak z ciekawości zapytam - jak dużym ciśnieniem możną ją płukać, żeby nie narobić sobie dodatkowych kłopotów ?
  7. U mnie po tych ostatnich deszczach jest to samo plus pojawia się woda na dywaniku za fotelem kierowcy. Cóż, trzeba będzie przepchnąć kanały odprowadzające wodę w drzwiach...
  8. A co myślisz o tym: korek wymieniony, króciec przy bloku silnika wymieniony, brak śladów płynu w oleju i oleju w płynie, nie kopci, ogrzewanie działa prawidłowo, temperaturę trzyma prawidłowo (czyli teoretycznie brak objawów uszkodzonej uszczelki - ale słychać w środku to słynne bulgotanie ), a raz na jakiś czas schodzi ze zbiorniczka około 300-400 ml płynu (od raz w takiej ilości, nie po trochu) ? Co najlepsze, nie w czasie jazdy a na postoju. No i płyn non stop zbiera się w zagłębieniach bloku silnika i na poduszce tuż pod filtrem oleju. Czyżby chłodniczka? Bo pomysłu już nie mam...
  9. No i odebrałem w końcu auto z warsztatu. Co do problemów z przyhamowaniem, na razie nie wiem nic, VAG nic nie wykazał, ale być może dlatego, że aku był wypięty i błędy mogły się wykasować. Zobaczę w czasie dłuższej jazdy, czy coś się dzieje. Po drugie, mechanik nie stwierdził żadnego wycieku płynu, auto stało u niego dwa tygodnie i nie ubyło ani kropelki . Sprawdzone ciśnienie w układzie - wszystko w normie. Dziwna sprawa, będę obserwował dalej. Wymieniony uszczelniacz wału korbowego, bendiks rozrusznika, kompletne sprzęgło z dwumasą LUK-a - robocizna 250 zł, części 1870 zł (czyli nie tak źle). Prawdopodobnie do wymiany jest któryś z przegubów wewnętrznych, ale na razie będę jeździł i obmyślał plan, jak obrobić bank .
  10. Np. tu: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ Nr katalogowy 443971994
  11. vagcat podaje tak: 028198141BX 1 set: clutch parts / F AHU>> 3B-WP123 140 / F AHU>> 3B-WE130 000* / F AHU>> 3B-WD100 000* 228MM / AJM,AVG,AVB ATJ:PR-GOC AHU AHU AHU 028198141CX 1 set: clutch parts / F 3B-WP123 141>> / F 3B-WE130 001>>* / F 3B-WD100 001>>* 228MM / AFN,AHH AHU AHU AHU Jeżeli dobrze odczytałem, to według mojego VIN-u powinien być chyba ten drugi...
  12. No to teraz już w ogóle zgłupiałem Porównując to w katalogu Inter Cars pierwszy i drugi zestaw zestaw (produkcji Sachs) ma profil piasty 21,8x24,2-23N a np. drugi z Valeo już 29,1x24,2. Myślałem też o założeniu zestawu-zamiennika z jednomasą Valeo, mechanior wziął dwa zestawy o numerach 835005 i 835012. Według mnie (i Google) powinien pasować ten pierwszy, a mechanik twierdzi (po wstępnym "przymierzeniu" pierwszego zestawu), że na 90% drugi. Weź tu bądź mądry...
  13. Witam. Jaki zestaw sprzęgła pasuje do mojego Paska: ten 028198141BX czy ten 028198141CX? Nr VIN WVWZZZ3BZWP125982 Z tego, co udało mi się wyczytać z vagcat.com, to chyba ten drugi, ale wolę sprawdzić . A najlepiej, gdyby ktoś mógł podrzucić numer zestawu wraz z kołem dwumasowym.
  14. Ja sobie wyobrażam, jak mógł to zrobić "Wielu producentów nie montuje już mechanicznych wyłączników wstrząsowych w swoich autach. Zastąpiły je sterowniki silnika, które odcinają elektronicznie dopływ paliwa do pompy. W niektórych modelach funkcję tę spełnia np. sterownik airbagów. Czy sterownik silnika można dezaktywować po kolizji, czy uderzeniu w przeszkodę? Najprościej zrobić to zdejmując klemy akumulatora, natomiast w przypadku poważniejszych zderzeń trzeba go wymienić." Ale to tylko takie moje dywagacje .
  15. Tak. Słuszna uwaga . yet.pocket, uwalony zawór N75 dawał mi całkiem inne objawy . Poza tym u mnie nie ma zmiennej geometrii łopatek w turbinie. Dziś Pasek pojechał do mechanika. Poza tym "przycinaniem się" mam jeszcze do wymiany uszczelniacz wału korbowego (i prawdopodobnie od razu wymiana sprzęgła) no i do rozwiązania zagadkę, gdzie przez noc spieprzył ponad litr płynu chłodzącego. O wszelkich postępach postaram się meldować na bieżąco.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności