lorekBDG Zgłoś #1 Napisano 23 Kwietnia 2018 Czesc wszystkim. Zabieram sie za montaz hybrydowej jednostki do mojego b5 syncro. Mam blok z AWX-a obecnie jest w obrobce (szlif walu, honowanie, rozwiert na 2l, nowe pierscienie tuleje panewki itd itp. Glowica ASV 8 zaworowa rowniez w obrobce. Teraz pyta ie do Was: Osprzet silnika dawac z AWX? Jakies podpowiedzi akad gdzie jakie elementy dobierac? Celuje w moce rzedu 300-350KM i okolice 550-600Nm Skrzynia przygotowana 6b manual z audi a6c5 quattro pod sprzeglo 240mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2018 Czeka cie sporo zabawy w LEGO,, i te 300 to nie tak latwo nawet jak wpakujesz mnostwo kasy ,,, pod te moce to juz wiekszosc nie bedzie z awx-a tylko skladak i kombinowanie co ci bardzie pasuje lub jest dostepne akurat .. silnik . szklanki ina czrne ,walek ,glowica porting , wtryski min. 120% ,sroby arl ,uszczelki itp to juz pewnie masz kolektor do portingu pod uszczelke , dolot rury 57mm . 4bar map sensor .egr i osprzet out , fmic 550 lub wiekszy . silikony i klampy turbo gtb i pod to kolektor porting lub baranek , przylacza olejowe , dolot przeplywka ,pucha filtra , wydech itp. pod 6 skrzynie sanki z 6 ,lapy i poduchy z 2.5tdi wybieraki , sensor wstecznego , galka biegow , sprzego i docisk i jednomas , wieksze heble , obnizyc usztywnic i napewno duzo pierdol po drodze .. sporo zabawy i nie wszystko takie latwe jak sie pozniej okazuje ..powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lorekBDG Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2018 LADA dzieki za odp. Wtryski 310-330 zobaczymy Pompa 12mm na fali DE110 Turbo GTB2260 lub pochodna FMIC jest juz przygotowany Dolot z kwasiaka 2,5" Mapsensor 4bary obowiazkowo Skrzynia 6b plus albo spiek albo kevlar Dol AWX plus honowanie i rozwiert na ok 2.0 Gora od ASV z pompa vacuum na walek Wydech: 3" dp i 2,5" przelot Panewki temat ktory mnie interesuje Pierscienie na wymiar Dalej zobaczymy. 300+ nie bedzie trudno i bez worka pieniedzy sie obedzie. Mysle sie w 12-15k zl zmiescic i miec typowego zjadacza emek ame i tego typu aut na miescie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #4 Napisano 9 Maja 2018 szybko zostaniesz zweryfikowany jak uwazasz że tak łatwo będzie zrobić te 300km. powyżej 250km motor nie chce przyjmować tak łatwo mocy obowiazkowo głowica na porting i wymianę zaworów na większe i tak jak lada pisał porting kolektorów. sonda egt w kolektor. czemu chcesz głowicę z vp pakowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach