Skocz do zawartości

lorekBDG

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lorekBDG

  • Urodziny 02.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. LADA a powiedz kto gdzie i za ile takie rzeczy robi? czy jeżeli mam tokarkę na warsztacie jestem w stanie sam sobie taką przeróbkę wykonać? ewentualnie jakie narzędzia są potrzebne do takiej przeróbki? jakiś mały know&how co gdzie jak? rozumiem żeby tarcze dać do obicia jest to zrozumiałe bardziej mnie interesuje to "przerobienie" jednomasu z 80-tki
  2. LADA dzieki za odp. Wtryski 310-330 zobaczymy Pompa 12mm na fali DE110 Turbo GTB2260 lub pochodna FMIC jest juz przygotowany Dolot z kwasiaka 2,5" Mapsensor 4bary obowiazkowo Skrzynia 6b plus albo spiek albo kevlar Dol AWX plus honowanie i rozwiert na ok 2.0 Gora od ASV z pompa vacuum na walek Wydech: 3" dp i 2,5" przelot Panewki temat ktory mnie interesuje Pierscienie na wymiar Dalej zobaczymy. 300+ nie bedzie trudno i bez worka pieniedzy sie obedzie. Mysle sie w 12-15k zl zmiescic i miec typowego zjadacza emek ame i tego typu aut na miescie
  3. Czesc wszystkim. Zabieram sie za montaz hybrydowej jednostki do mojego b5 syncro. Mam blok z AWX-a obecnie jest w obrobce (szlif walu, honowanie, rozwiert na 2l, nowe pierscienie tuleje panewki itd itp. Glowica ASV 8 zaworowa rowniez w obrobce. Teraz pyta ie do Was: Osprzet silnika dawac z AWX? Jakies podpowiedzi akad gdzie jakie elementy dobierac? Celuje w moce rzedu 300-350KM i okolice 550-600Nm Skrzynia przygotowana 6b manual z audi a6c5 quattro pod sprzeglo 240mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności