Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Mam problem z zamkiem w drzwiach od strony pasażera.Przy zamykaniu kluczykiem zamyka tylko te drzwi, pozostałych trzech nie.Jeśli zamknę pilotem auto zamykają się wszystkie.Przy otwieraniu kluczykiem oba zamki działają prawidłowo.

 

 

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o pomoc
Czy tak ciezko jest przeczytac caly temat?. Rozwiazanie podawane bylo juz setki razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem z zamkiem który nie zamyka tylnych prawych drzwi, dzisiaj badałem napięcie w przewodach znajdujących sie w przelotce tylnych drzwi miedzy drzwiami a slupkiem i w tej górnej czerwonej/brązowej kostce od ktorej odchodzą dwa cienkie przewody wogóle nie ma napięcia( dwie masy bez żadnego napięcia w jednej kostce?) a w dolnej czarnej kostce są trzy plusy i trzy minusy? mi tak wyszło. Najbardziej jednak zastanawia mnie brak napiecia w gornej co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Schemat w dłoń i do roboty. Sprawdź kolory kabli i sygnały na nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie forumowiczów zauważyłem że gdy odepne kostki między słupkiem a drzwiami to powraca sygnalizacja zamykania pilotem (której brak gdy kostki są podłączone), ponadto gdy otwieram tylne prawe drzwi to nie załącza się alarm po prostu nie dostrzega ich otwarcia(kostki odłączone) co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwarcie ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebowałem tego potwierdzenia. To chyba cos jest posrane z elektryką zamka w tych drzwiach. Ale gdzie skoro tam jest tylko plytka drukowana czyki okablowania nie ma. Chyba że gdzieś w instalacji samych drzwi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zwarcie,tylko spaprany zamek.

Do sprawdzenia mikrostyki i przede wszystkim wszystkie luty-zamek do wyjęcia i sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc - wczoraj wykręciłem zamek , na stół go , rozebrałem - przeczyściłem spreyem do mycia układów elektrycznych , jeden ten duży lut był czarny , ale poprawiłem wszystkie - potem wyczyściłem jeszcze raz, złożyłem , dzisiaj rano wstałem - montaż i co ? kupa.

Drzwi zamykam ,otwieram , ale nie mogę ich zamknąć kluczykiem. Pilot dalej działa tylko na bagażnik. Na kluczyk nie reaguje - ale raczej ten plastik w który wchodzi to przedłużenie od kluczyka dobrze wsadziłem do zamka- bo inaczej nie wchodziło. Chyba trzeba elektryka poszukać.

 

Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie są te środkowe wtyczki ? Bo wyciągam osłonę progu tą długą która idzie od przodu do tyłu i nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc - wczoraj wykręciłem zamek , na stół go , rozebrałem - przeczyściłem spreyem do mycia układów elektrycznych , jeden ten duży lut był czarny , ale poprawiłem wszystkie - potem wyczyściłem jeszcze raz, złożyłem , dzisiaj rano wstałem - montaż i co ? kupa.

Drzwi zamykam ,otwieram , ale nie mogę ich zamknąć kluczykiem. Pilot dalej działa tylko na bagażnik. Na kluczyk nie reaguje - ale raczej ten plastik w który wchodzi to przedłużenie od kluczyka dobrze wsadziłem do zamka- bo inaczej nie wchodziło. Chyba trzeba elektryka poszukać.

 

Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie są te środkowe wtyczki ? Bo wyciągam osłonę progu tą długą która idzie od przodu do tyłu i nie widzę.

poszukaj w gumie między słupkiem a drzwiami za kierowcą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku B5 z 1999 roku czasami podczas odpalania zamyka się centralny, czym jest to spowodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może spadkiem napięcia. A jak odpala, jak kręci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

u mnie jest sprawa gorsza niż myśłałem i jak pisałem zamek OK, komfort OK auto u elektryka samochodowego :/ cos z kablami ale najlepsze jest to ze nikt nie wie gdzie i nikt nie umi sie połączyć Vagiem z autem...

dam znac co sie okazało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalnie bez problemu odpala. Czasami zamyka mi centralka wszystkie zamki a czasami nie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ciekawostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane od elektryka. Mało rozmowny gościu ale :

-wtyczki w module komfortu lutował,

-wtyczki na kablach do modułu , i tam koło dźwigni otwierania maski, powiedział, że były przegniłe i poprawił luty ,

-rozkręcił jeszcze raz zamek i coś tam poprawił - oczywiście mało rozmowny na ten temat.

koszt 350zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem tu nowy i proszę Was o pomoc. Passat Kombi 1,9. Problem z klapą: otwiera się tylko z kluczyka. Byłem u elektryka, rozkręcił klapę posprawdzał wszystko i w klapie wszystko dobrze. Rozebrał moduł komfortu był trochę wilgotny ale przeczyścił styki posprawdzał napięcie na kablach i niby wszystko ok. Po kilku godzinach grzebania powiedział że impuls z klapy dochodzi do modułu ale z modułu do klapy już nie wychodzi. Podłączył vaga i w module nie było żadnych błędów. Dodam że moduł to 1 CO 959 799 B. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

Jestem tu nowy i proszę Was o pomoc. Passat Kombi 1,9. Problem z klapą: otwiera się tylko z kluczyka. Byłem u elektryka, rozkręcił klapę posprawdzał wszystko i w klapie wszystko dobrze. Rozebrał moduł komfortu był trochę wilgotny ale przeczyścił styki posprawdzał napięcie na kablach i niby wszystko ok. Po kilku godzinach grzebania powiedział że impuls z klapy dochodzi do modułu ale z modułu do klapy już nie wychodzi. Podłączył vaga i w module nie było żadnych błędów. Dodam że moduł to 1 CO 959 799 B. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

 

Jeszcze raz dokładne wysuszenie samego modułu i instalacji wokół niego-nawet pod izolacją trzeba posprawdzać stan kabli.Oczywiście musisz wyeliminować dostawanie się wody do samochodu bo będzie jeszcze gorzej niż jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam wysuszenie może pomóc ale dla mnie nie chce się mądrować ale podobne objawy są gdy jest pomieszane kodowanie w module (niektórzy nawet sami tak robią żeby nie zamknąć kluczyka w środku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moduł osuszony, kable posprawdzane niektóre już zaczęły się utleniać ale już wyczyszczone i gdzie trzeba było to wymienił. A co z tym kodowaniem w module? Jak podłączam vaga to wyskakuje że przełącznik tylnej klapy nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności