Skocz do zawartości

Karol

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Karol

  • Urodziny 17.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lidzbark Warmiński

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Mam problem z lokalizacją czujnika G191. Rozebrałem środkową konsolę (demontaż panela klimatronika, radia, uchwytu na napoje i wyjęcie ramki, która to wszystko trzymała). Widać czujnik G192, na dole w miejscu gdzie był uchwyt na napoje widać sterownik poduszek powietrznych ale miejsca gdzie mógłbym podpiąć czujnik G191 nie widzę. Gdzie jest dokładnie ta część pośrednia (24 na schemacie w poście #3) w której to ten czujnik powinien się znajdować? Proszę o pomoc
  2. Rozebrałem wczoraj regulator przestawiania kolektora i również mam pęknięta gumową membranę.Pęknięcie około 3cm wzdłuż kołnierza membrany.Od dołu "grzybka" nad wtyczką od zaworu mam niewielki otwór o nieregularnych kształtach.Czy wy też macie taki otwór?
  3. riccardoa masz może jakiś pomysł jak ten problem rozwiązać?? Zmieniłem vagiem kodowanie licznika xxx3x na 3 jak sugerował któryś z kolegów na forum ale to nic nie dało dalej wyświetla "oil sensor workshop" Może jeszcze trzeba coś zmienić w kodowaniu np.kraj xx?3x .Nie wiem strzelam a może mielke ma rację nawet jak zmieniłem kodowanie a przewody robią zwarcie to monit o czujniku i tak wywala na fis.Proszę o pomoc
  4. Prawdę mówiąc to aż takich szczegółów nie znam.Jak zobaczyłem,że nie ma wtyczki od czujnika i nie ma miejsca w misce na czujnik to skupiłem się na vagu. Raczej osobno odizolowane nie są. Jak miałoby wyglądać zwarcie tych przewodów?
  5. Wyczytałem na forum, że nie da się oszukać czujnika oleju żadnymi opornikami itd. ale o zwarciu przewodów nie było mowy.Mielke napisz jak miałoby to wyglądać??
  6. Rafal mam problem z czujnikiem a mianowicie jego brakiem.Poprzedni właściciel wymieniał miskę olejową i dał miskę bez miejsca na czujnik!!!Teraz przy misce jest tylko wiązka kabli od wtyczki do czujnika(wtyczka obcięta-wiszą same kable).Jakbym miał miejsce to bym wymienił czujnik i byłoby po kłopocie a teraz zostało mi tylko odłączenie czujnika vagiem bo przy każdym odpalaniu auta wyświetla mi "oil sensor workshop" Co z tym zrobić Panowie ??
  7. Witam Nawiązując Panowie proszę o pomoc zmieniłem kodowanie licznika na XXX3X żeby pominąć czujnik oleju bo wyświetla mi napis "oil sensor workshop" ale nic to nie dało. Co robię nie tak??? Mój silnik to 1.8 ADR ,06.2000r Proszę o jakieś wskazówki
  8. Jarkow miałeś rację.Podałem na szaro-niebieski przewód +12V i podświetlenie panela zaświeciło ta sama historia z podświetleniem regulacji lusterek tam też na szaro-niebieski przewód podałem +12V i zaświeciło.Myślę sobie jest nieźle znam przyczynę Nie zacząłem odwijać wiązki - masa roboty.Zdjąłem boczek na dolnym lewym słupku tuż przy nogach kierowcy.Znajduje się tam rozdzielnia.Cała instalacja drzwi jest podłączona dwiema kostkami z rozdzielnią.W jednej kostce faktycznie jest szaro-niebieski przewód ale nie mam na nim napięcia.Podałem przewodem na krótko z tej samej kostki (czerwony )na szaro-niebieski i podświetlenie panela i regulacji lusterek zaświeciło. Problem jest większy niż się spodziewałem. Brakuje przewodu zasilającego od spodu rozdzielni (nie wiem dlaczego). Skąd pociągnąć napięcie na ten szaro-niebieski przewód żeby te podświetlenia działały.Dodam tylko, że próbowałem podać napięcie z tej samej kostki co znajduje się ten szaro-niebieski przewód ale tam wszystkie napięcie mają cały czas więc odpadają.
  9. Sterowanie szyb i lusterek działa tylko nie ma podświetlenia.Sprawdzę ten szaro-niebieski przewód.Dzięki za podpowiedź.
  10. mielke jak znajdziesz naprawę tego panela to podrzuć linka bo nie mogę znaleźć z góry dzięki
  11. Zdjąłem boczek a tam wszystko w najlepszym porządku. Na mój gust wszystko ok oprócz tej jednej wtyczki co jest do niczego nie podłączona(wydaje mi się po przejrzeniu kilku fotek drzwi bez boczków,że to właśnie wtyczka od oświetlenia dołu drzwi). Głośniczek-tweeter (syczka) w drzwiach jest podłączona i gra elegancko.Lampki dolnej nie mam na 1000%.Wszystkie kostki jak z fabryki(sucho czysto i bez śniedzi).Wymieniłem dzisiaj włącznik świateł na nowy i dalej niem mam podświetlenia panela sterowania na drzwiach kierowcy i regulacji lusterek.
  12. Od spodu boczku na pewno nie ma zaglądałem
  13. Cały problem właśnie w tym,że nie mam podświetlenia panela sterowania na drzwiach kierowcy. Reszta podświetlenia w aucie ok.Głośniki działają bez zarzutu a lampki na dole mam tylko w obu tylnych drzwiach.
  14. Zabrałem się wczoraj do naprawy włącznika świateł.Rozebrałem, wyczyściłem zaśniedziałe styki, złożyłem i poszedłem zamontować.Okazało się, że nie mam świateł w całym aucie.Przyczyna - za bardzo poodginałem blaszki we włączniku.Niestety nie udało mi się ich przywrócić do stanu fabrycznego więc dzisiaj kupiłem nowy włącznik.Zastanawiałem się nad używanym ale kto wie czy nie był by zaśniedziały tak jak mój. Dzisiaj podłączę nowy i zobaczę czy brak podświetlenia panela sterowania na drzwiach kierowcy to wina włącznika ---------- Post added at 17:13 ---------- Previous post was at 17:03 ---------- Panowi jeszcze jedno pytanie.Rozebrałem wczoraj uchwyt drzwi kierowcy i coś mi nie gra z instalacją. Do panela sterowania idzie wiązka przewodów.Jest podłączona z panelem jedną wtyczką a od tej samej wiązki dalej jakieś 20cm jest jeszcze jedna kostka na 2 piny do niczego nie podłączona.Czy tak powinno być?
  15. Wyczytałem gdzieś na forum, że to może być wina pokrętła od świateł ale z tą stacyjką to pierwszy raz słyszę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności