anzik Zgłoś #461 Napisano 29 Lipca 2010 dzięki Sławek!! podwijam rękawy i do garażu hehe musze znaleśc ta przyczyne:D pozdro!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #462 Napisano 5 Sierpnia 2010 Sam już nie wiem co o tym myśleć W sobotę "prujemy" drzwi kierowcy bo VAGiem nic nie wskóraliśmy. Dzisiaj rano dla odmiany piloty odmówiły współpracy,ale za to Pasek zamyka się i uzbraja alarm po przekręceniu kluczyka w drzwiach i to po JEDNYM przekręceniu. Zobaczymy co "wyjdzie" w sobotę ??? A miało być takie bezawaryjne autko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #463 Napisano 6 Sierpnia 2010 Ja mialem to samo, czyli drzwi kierowcy odskakiwaly po zamknieciu ze srodka i nie palilo sie swiatlo a ostatnio zgaslo wszedzie. Ale dosiadlem moje Passeratti i dotarlem do zrodla naszego kamienia milowego, wymienilem zamek modul i nic zmienilem przekazniki i bezpieczniki i niec... wsiadl kolega i tupnol i stala sie jasnosc... wiazka ma gdzies zwarcie albo cos w niej nie laczy ale jeszcze nie maialem czasu poszukac ktory to kabel. Prawdopodobnie w roznych przypadkach rozny bo rozne drzwi nam sie zacinaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #464 Napisano 6 Sierpnia 2010 Jedyna dobra rada...Dobrać się do modułu i po kolei posprawdzać całą wiązkę aż do podnóżka.Nawet pod izolacją,bo tam jeszcze szybciej kable w Passacie "zdychają".Do tego jeszcze wszystkie połączenia i kostki.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #465 Napisano 6 Sierpnia 2010 dokladnie, ale przynajmniej wiemy ze nie jest to w wiekszosci wina zamkow i modulu ale izolacji w wiazkach lub zasniedzialych zlacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #466 Napisano 7 Sierpnia 2010 koledzy mam pewien problem z centralnym zamkiem w drzwiach od strony pasażera a więc: gdy przekęce kluczyk w drzwiach od str.kierowcy to nie zamykają sie tamte od str.pasażera a wtedy musze zamknąc kluczykiem i zauważyłem że w tamtych drzwiach od str.pasażera mechanizm chodzi trochę ciężej. Czy to wina siłownika który skończył swój żywot? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #467 Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) witam dziś odebrałem kabelek i wziołem się za sprawdzanie błędów wyświetlił mi się błąd 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał skasowałem i dalej to samo,jakoś 2 miesiące temu poprawiałem w tym zamku luty macie jakieś propozycje gdzie szukać przyczyny??? na liczniku brak kontrolki otwarcia drzwi, oraz brak mrugnięcia awaryjnymi po zamknięciu i otwarciu i dioda w drzwiach nie mruga chciałem aktywować domykanie okien z pilota czeskim programem i wywala błąd możliwe że przez błąd zamka ?? zaglądałem dziś do modułu komfortu i suchutko jest kable wyglądają wporządku Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez Buniek85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pacalycha Zgłoś #468 Napisano 7 Sierpnia 2010 witam a umnie wszystkie drzwi sie zamykaja ale bagażnik nie caly czas jest otwarty co to moze byc ? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #469 Napisano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) witama umnie wszystkie drzwi sie zamykaja ale bagażnik nie caly czas jest otwarty co to moze byc ? pozdr w tylniej klapie poszedl ci zamek, tzn siłownik :dupablada, jest to takie troche większe pudełko od zapałek- u mnie plastikowe, koszt około 150 PLN wymiana na nowy. nie wiem czy masz kombi czy sedana. ja w sedanie musiałem odkręcić materiałową osłoną (tapicerkę). tam jest ten badziew. często to pada w paszczakach. podobny temacik tylko że kombi jeśli się nie mylę (regeneracja), możesz się pobawić bądź kupić od razu nowy, powodzonka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6561&highlight=zamek+klapy+baga%BFnika Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez marcinL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #470 Napisano 7 Sierpnia 2010 No i wszystko hula :-) Moduł komfortu suchutki,kable całe a całą winę ponosi nowy zamek : http://allegro.pl/item1163705182_zamek_drzwi_przod_golf_iv_4_passat_octavia_wa_wa.html Siłownik tego zamka /nie wiem czy tak ma być,czy to wada fabryczna/ zamykał na 2 razy,no ale dlaczego wyłączał alarm ?????? Z dwóch zamków - mój stary oryginał i nowy zamiennik powstał jeden /mam nadzieję/ dobry zamek,który zamyka i załącza wszystko jak należy za pierwszym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacko Zgłoś #471 Napisano 8 Sierpnia 2010 Witam Postanowiłem opisać swój przypadek jaki mnie spotkał, może komuś przyszłości moje doświadczenie sie przyda. A więc którego pięknego dnia drzwi od strony pasażera zamarły, centralny nie otwierał, ani od środka, ani od zewnatrz.bolec cały czas zamknięty.nawet gdy na siły do góry ,on wracał jak sprężyna. Drzwi nie otwarte, sprawa nieco mecząca gdy pasażer chciał siedzieć obok. Zatem należeło dostać się do zamka,ale jak skoro drzwi zamkniete? Sprawa prawie prosta:) na początek demontujemy boczek,spuszczamy szybe na dól po czym górną część boczka wyczepamy z zatrzasków, odchylamy , nie jest trudno da się zrobić, kolejna czynność odkręcamy dwie śróby mocujące dół boczka dwie śruby torx , trzeba się nagimnastykować by trafić w gniazd śrub ale jak najbardziej da się odkręcic. gdy mamy okręcony bok zdejmujemy, znowu trochę gimnastyki , bok jest przymocowany do drzwi na zatrzaski które puszczają. Pamietajmy o odłączeniu zasilania do sterowanie szyb z góry co by nie wyrwać,dolnego podswietlenia drzwi, jak również wyczepieniu linki otwierania drzwi z boku. jak pisałem troche gimnastyki o bok zdjęty, u mnie bez żadnych strat się udału. Po zdjęciu boku okazuje nam się zestaw wiązek kabli zasilających, silnik podnoszenia szyb. W moim przypadku diagnoza padła na uszkodzony zamek i na ty sie skoncentrowałem, czyli na dostaniu się do niego i otwarciu drzwi. Podanie napięcia bez posrednio na zamek nie powodowało żadnych reakcji, dlatego wniosek taki że zamek padł i zaryglował drzwi . by dostać do zamka by go zdemontować niestety należy otworzyć drzwi.( w drzwiach dwie śruby typu spline rozm chyba 6) po zdemnotowaniu boczka należy wyjąć szybę zdemontować blachę, by zdemontować szybę należy.z blachy wyjąć dwie gumowe zaślepki ok 8 cm średnicy.opuszczamy szybe do momentu pokazania się śrub mocujących szybę, nie wykręcamy tych śrub, tylko luzujemy i wyciągamy szybe do góry kładziemy w bezpiecznym miejscu.kolejnym krokiem jest rozłączenie kabli elektrycznych,zasilania lusterka, glośników, sterowania szyb , wykręcenie śrub mocujących blachę i demontaż blachy, należy pamiętać o odłączeniu zasilania z zamka (wtyka)oraz wybiciu dwóch plastykowch bolców z zamka z blachy.niestety trochę gimnastyki. Po zdjęciu blachy ukazuję się zamek no i niestety kolejna gimnastyka z jego odblokowaniem........ Z tytułu że uznałem że zamek jest kaput, być może spalony silniczek bądź uszkodzenie wewnetrzne uzanłem że zamek należy zdewastować przy jak najmniejszych stratach, śrubokręt w środek mechanizmu i gimastyka. wcześniejsze próby delikatnego otwarcia odblokowania nie dały rezultatu.więc mechaniczna ingerencja.......skutek zamek puścił.drzwi otwarte!!!!!czas ok 3 godzin z tytułu że pierwszy raz:) wykręcamy zamek ( dwie śruby spline) wyczepiamy lnke z zamka. Koszt używanego zamka sprawnego 80 zł, po założeniu złożeniu całości 50 minut wszystko wróciło do normy. Mam nadzieje że może komuś zawarte informację pomogą w przyszłości.:dobrzew razie co służę podpowiedzią.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianlu Zgłoś #472 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam wszystkich potrzebuje rady , tez mam problem z centralnym centralny z pilota mi dziala jak trzeba tyle ze jak kluczykiem chce zamknac to juz nie dziala zamykaja sie tylko drzwi kierowcy dodam ze komputer nie widzi tych drzwi jak je otwieram lampaka sie tez nie pali sprawdzilem modul komfortu jest tam sucho wszedzie i nie ma wilgoci . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #473 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam wszystkich potrzebuje rady , tez mam problem z centralnym centralny z pilota mi dziala jak trzeba tyle ze jak kluczykiem chce zamknac to juz nie dziala zamykaja sie tylko drzwi kierowcy dodam ze komputer nie widzi tych drzwi jak je otwieram lampaka sie tez nie pali sprawdzilem modul komfortu jest tam sucho wszedzie i nie ma wilgoci . W takim razie napraw/wymień zamek i wszystko wróci do normy.Na początek jednak sprawdź połączenia i instalację szczególnie w "słoniku" tj.gumowej osłonie pomiędzy drzwiami a karoserią.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość viscount Zgłoś #474 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam. mam pytanie lub maly problem: mianowicie przy zamykaniu drzwi od wewnatrz, poprzez przycisk na drzwiach zamyka sie i odbija zamek drzwi tylnich i bagaznika, czyli pozostaja otwarte, a przod zamkniety. prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #475 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam. mam pytanie lub maly problem: mianowicie przy zamykaniu drzwi od wewnatrz, poprzez przycisk na drzwiach zamyka sie i odbija zamek drzwi tylnich i bagaznika, czyli pozostaja otwarte, a przod zamkniety. prosze o rade Napraw zamki i będzie :ok Podpowiedź-krańcówka lub zimne luty w zamkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #476 Napisano 9 Sierpnia 2010 witam Panowie... czy spotkaliscie sie z takim problemem dot. kluczyka "scyzoryka" ze jak nacisniemy odblokowanie go do pozycji "rozlozony" a potem chcemy go schowac, powinno sie nacisnąc tez ten guziczek, a u mnie jest chyba cos pokopane i lekko to bardzo chodzi, wyglada na to ze chyba jest cos tam w srodku polamane jakas zapadka... mozecie jakos pomoc w tej sprawie, co najlepiej zrobic?? czy da sie to jakos naprawic?? da sie tam dokopac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #477 Napisano 9 Sierpnia 2010 witam Panowie... czy spotkaliscie sie z takim problemem dot. kluczyka "scyzoryka" ze jak nacisniemy odblokowanie go do pozycji "rozlozony" a potem chcemy go schowac, powinno sie nacisnąc tez ten guziczek, a u mnie jest chyba cos pokopane i lekko to bardzo chodzi, wyglada na to ze chyba jest cos tam w srodku polamane jakas zapadka... mozecie jakos pomoc w tej sprawie, co najlepiej zrobic?? czy da sie to jakos naprawic?? da sie tam dokopac?? Być może zapadka...Na mocowaniu grota są ząbki takie małe o ile dobrze pamiętam.Być może są poprostu wyrobione.Warto też sprawdzić stan sprężynki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anzik Zgłoś #478 Napisano 9 Sierpnia 2010 ok, ale jak sie dostac do tego ustrojstwa niemieckiej produckji:)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #479 Napisano 9 Sierpnia 2010 ok, ale jak sie dostac do tego ustrojstwa niemieckiej produckji:)?? Co prawda OT,ale niech Ci będzie Pod logiem VW jest wkręt (taki malutki) musisz go odkręcić i rozmontować kluczyk-uważaj bo pewnie się rozsypie jak go otworzysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomzetec Zgłoś #480 Napisano 11 Sierpnia 2010 Panowie, trochę czasu już upłynęło od czasu jak niektórzy zdecydowali się na zakup nowego zamiennika zamka z allegro. Czy możecie się podzielić uwagami nad jakością działania tych zamków, czy były jakieś problemy z montażem no i jak się sprawują? Czeka mnie naprawa 2, a jak się ostatnio okazało chyba nawet 3 zamków i zastanawiam się czy zakupić nówki zamienniki po ok 100zł/szt czy naprawiać oryginalne. Podobno jeden kolega z forum zajmuję się serwisowaniem tychże trochę za bardzo delikatnych elementów. Czy możecie podzielić się swoimi opiniami (nówka zamiennik vs regeneracja oryginału)? Dzięki serdeczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach