Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Poszukuję „mądrej głowy” która mogłaby poradzić coś w kwestii najprawdopodobniej słynnego modułu komfortu lub ewentualnie może zaśniedziałej wiązki. Teraz pokrótce co się dzieje:1)z pilota w kluczyku otwiera się jedynie bagażnik.2)zamkiem od pasażera lub od kierowcy, otwierają się drzwi+bagażnik 3)nie działa otwieranie wlewu paliwa z kabiny,4)tylne drzwi za kierowcą zablokowane5)panel od podnoszenia szyb działa, natomiast od blokady drzwi nie działa 6) domykanie szyb ok., otwieranie wszystkich ok. Więcej grzechów nie pamiętam…

Cel posta: znalezienie osoby chętnej do wykonania naprawy

Miejsce akcji: Kraków i okolice (z których da się wyjechać autobusem)

Proszę o kontakt

Chyba że ktoś coś poradzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga

Zatrzaśnięty zamek w pasacie również można otworzyć tylko oczywiście trzeba wiedzieć jak ja męczyłem się nad tym 5 dni a przeczytałem całe forum, inne strony oczywiście też i nic dopiero jak kupiłem zamek obrzeżałem go dokładnie to jeden ruch drucikiem i 5 dniowa praca zakończona sukcesem nie napisze co zrobiłem bo osoba która za mną pracowała mówi że co wiedza tajna ale oczywiście gdyby ktoś miał taki problem to zapraszam na pw a pomogę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem poniewaz nie moge zaryglawac klapy bagaznika

wszystkie drzwi zamyka pilotem i w zamku drzwi i otwiera ale klapy nie zamyka. rozebrałem w klapie tapicerke przejrzalem caly zamek popsikalem wd40 posprawdzalem sprezynki i wszystko ok i nie wiem co dalej. mysle ze modół komfortu go nie czyta albo nie wiem ale jak wkladam kluczyk do zamka klapy i przekrecam to otwiera wszystkie szyby i zamyka a klapy nie zamyka a jak przekrecam w lewo to sygnal lamp otwarcia auta jest ale jak w prawo chce zaryglowac zamknąc to brak reakcji prosze pomozcie bo nie mam juz sił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że tradycyjnie u naszych paskach woda pod dywanikiem u kierowcy,moduł zalany i głupieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem poniewaz nie moge zaryglawac klapy bagaznika

wszystkie drzwi zamyka pilotem i w zamku drzwi i otwiera ale klapy nie zamyka. rozebrałem w klapie tapicerke przejrzalem caly zamek popsikalem wd40 posprawdzalem sprezynki i wszystko ok i nie wiem co dalej. mysle ze modół komfortu go nie czyta albo nie wiem ale jak wkladam kluczyk do zamka klapy i przekrecam to otwiera wszystkie szyby i zamyka a klapy nie zamyka a jak przekrecam w lewo to sygnal lamp otwarcia auta jest ale jak w prawo chce zaryglowac zamknąc to brak reakcji prosze pomozcie bo nie mam juz sił.

 

Jak było wspomniane-sprawdzić dokładnie moduł komfortu oraz instalację elektryczną wokół niego (również pod izolacją).Może to powodować także zapsuty zamek w klapie,ale raczej w to wątpię,głupieje moduł.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamek w drzwiach kierowcy wymieniony na nowy,lampki w drzwiach i podsufitce świecą,a przy zamykaniu z pilota trzeba dwa razy przycisnąć żeby zamknęły się drzwi kierowcy.Przy zamykaniu z kluczyka trzeba go dwa razy przekręcić.Reszta drzwi w porządku.Wymieniany był też zamek drzwi tylnych lewych,ale on hula OK.

Co to może znowu być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamek w drzwiach kierowcy wymieniony na nowy

 

Nowy,czy "nowy" uzywany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nówka nie śmigana.Jeden i drugi.Z tego co wiem przy wymianie nie odpinali klemy"-".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze tylko drzwi kierowcy nie zamykaja sie za pierwszym razem i nie miga dioda.Miałem podobna sytuacje i zawsze winny byl mikrostyk w zamku ktory zamyka sie na dwa razy,lampki swiecily,wszystko było ok.

Czasami nowy nie oznacza sprawny.Najlepiej podłączyć Vag,wszystko pokaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Zamek w drzwiach kierowcy wymieniony na nowy,lampki w drzwiach i podsufitce świecą,a przy zamykaniu z pilota trzeba dwa razy przycisnąć żeby zamknęły się drzwi kierowcy.Przy zamykaniu z kluczyka trzeba go dwa razy przekręcić.Reszta drzwi w porządku.Wymieniany był też zamek drzwi tylnych lewych,ale on hula OK.

Co to może znowu być ?

 

Podepnij VAG'a,zobacz czy biema jakichś błędów.Jest jeszcze możliwość że zamykanie/ryglowanie zamka jest ustawione w module komfortu na drugi raz.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro albo w sobotę będzie VAG.Przed wymianą było parę błędów tych zamków :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego pod fotelem kierowcy jest moduł komfortu a z niego wychodzą przewody które są fabrycznie mostkowane przez VW sprawdź je gdyż miałem popdbny problem z zamkami i po przelutowaniu wszystkich mostków problem zniknoł . Najczęściej się to dzieje gdy z aucie była wilgoć .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego pod fotelem kierowcy jest moduł komfortu a z niego wychodzą przewody które są fabrycznie mostkowane przez VW sprawdź je gdyż miałem popdbny problem z zamkami i po przelutowaniu wszystkich mostków problem zniknoł . Najczęściej się to dzieje gdy z aucie była wilgoć .

 

Prościej jest na początek podpiąć VAG niż rozbebeszać pół auta (no może z tą połową przesadziłem ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG dopiero za tydzień w sobotę,bo spec od kompa na urlopie :-( Zapytał tylko czy było coś dłubane przy zamkach,a potem,że to 2 min. roboty,bo trzeba wejść w ustawienia centralnego i ustawić.

Przez ten tydzień będę klikał po 2 razy chyba,że znajdę innego maga od VAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na to że auto nie zamyka się i nie otwiera z pilota ?? myślałem że to wina baterii bo nie świeciła mi się dioda w kluczyku ale po wymianie otworzyłem auto kilka razy i znowu nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co powiecie na to że auto nie zamyka się i nie otwiera z pilota ?? myślałem że to wina baterii bo nie świeciła mi się dioda w kluczyku ale po wymianie otworzyłem auto kilka razy i znowu nie działa

 

Spróbuj zakodować na nowo pilota ;)

Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1543&highlight=kodowanie+pilota

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA mialem zimne 2luty w zamku, wyskakiwał mi spowrotem po zamknieciu rygielek, wiec zdecydowalem sie na podiecie wlasnych dzialan :), no i zrobilem, z tym ze chyb ai tak mam walniety centralny bo po rozpolowieniu go, odzielnie centralny oddzielnie zamek jest do gory w ten obudowie zamka mechanizm, ktory jest "napedzany" centralnym i odpowiada za blokowanie zamka, i wlasnie wydaje mi sie ze on jest zepsuty... stad pytanie.. czy musze wymieniac caly zamek?? czy bedzie pasowal od anglika?? dajcie znac panowie..:) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja z troche innym pytaniem ale tez chodzi o centralny zamek, mój kolega kupił golfa IV GTTDI z 2000 roku i do auto dostał tylko jeden kluczyk i jest to taki kluczyk z dioda który nie posiada pilota w sobie. Pytanie jest następujące czy ktoś się orientuje jakiego rodzaju zamki były w golfie na piloty 433 czy 434 mhz ? Wydaje mi sie ze 433 ale wole żeby znawcy tematu potwierdzili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem ze tylko drzwi kierowcy nie zamykaja sie za pierwszym razem i nie miga dioda.Miałem podobna sytuacje i zawsze winny byl mikrostyk w zamku ktory zamyka sie na dwa razy,lampki swiecily,wszystko było ok.

Czasami nowy nie oznacza sprawny.Najlepiej podłączyć Vag,wszystko pokaże.

witam, ja lutowalem wlasnie krańcówki w drzwiach kierowcy i pasazera po przekątnej... efekt dzialac dziala to co nie dzialalo wczesniej czyli pikacz od swiateł, podswietlanie pod drzwiami, i ryglowanie sie od srodka, ale nie moge teraz zamknąc auta z pilota, ani w zamku kierowcy poniewaz swieci sie caly czas podswietlanie pod drzwiami kierowcy, i wydaje mi sie ze widzie ze nie sa one zamkniete..?? czy mam racje?? pozdpowiedzcie panowie co teraz mam z tym ustrojstwem zrobic...????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, jak lutowałeś, to zapewne zwarłeś/zlutowałeś razem przez przypadek przewód brązowy z brązowo czarnym (czarny pasek). Brązowy daje mase do zamka, a w zamku na płytce drukowanej masa ta rozchodzi się po poszczególnych mikroprzełącznikach i daje sygnały na 3 przewody brązowe z paskami.

Raczej odrzucam uszkodzony mikroprzełącznik, bo zamek jest tak zrobiony, że jak mikroprzełącznik padnie, to jest cały czas sygnał ZAMKNIĘTYCH drzwi.

Ewentualnie, może być jeszcze gdzieś kabelek zwarty brązowo czarny, ale jeżeli wcześniej lampki sie nie zapalały, a po naprawie świecą się cały czas, to winy bym szukał w niedokładnym przelutowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności