tmstp Zgłoś #281 Napisano 15 Stycznia 2011 Pomału zaczynam szukać felg 18" i ciężko mi się zdecydować na wzór. Myślę o Interlagos: http://www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=30723&test=440Ma je ktoś na swoim B6? Proszę o fotki. Pod uwagę biorę też Chicago, felgi od audi RS4: i takie jak w fotce na dole. Jak myślicie na których będzie wyglądał najładniej? Ja mam alu 18 cali od RS6 na aucie, jutro cykne jakies fotki i wstawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #282 Napisano 15 Stycznia 2011 jeżeli nie sprzedam auta do wiosny to osobiście kupie repliki chicago 17stki dla mnie najładniejszy wzór obok integralos z tym ze 18stki odpadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #283 Napisano 15 Stycznia 2011 Ja mam alu 18 cali od RS6 na aucie, jutro cykne jakies fotki i wstawie. Od razu napisz czy masz autko niżej i o ile.Widzę że już 2 głosy na Chicago Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #284 Napisano 15 Stycznia 2011 (edytowane) Irek ja mam Chicago (ori 18' - w moim avatarze) - dla mnie najlepsze felgi, auto latem wygląda po prostu extra. Te interlagos też są fajne, tak że wybierając jedne z tych dwóch i tak będziesz zadowolony. Jak chcesz jeszcze trochę powybierać to poszukaj też 18' Samarkand - też oryginalne do Passata. Ale ja obstawiam na Chicago Edytowane 15 Stycznia 2011 przez user78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memus Zgłoś #285 Napisano 15 Stycznia 2011 Jak dla mnie Samarkand nie ma tego "czegoś", takie niby normalne pospolite felgi. Chicago mają właśnie to "coś" co przemawia że auto nabiera innego wyglądu, jak felgę 18 to trzeba by pomyśleć nad opuszczeniem tak -30mm bo będzie troche jak terenówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #286 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) Jeżeli chodzi o glebe to -30mm (a raczej chyba -35mm są sprężyny) odpada, za twardo. U mnie w okolicy drogi są do bani więc opuszczę tylko -15mm sprężyny od sportline. Jeżeli chodzi o Chicago to mało jest oryginałów, same repliki. Jakie jest ich ET w oryginale? Ori Interlagos jest więcej na aukcjach. Ale podejrzewam że im bliżej sezonu to będzie ich coraz więcej. ET już znalazłem 44 Interlagos mają 41 więc ciut bardziej będą wystawać. Edytowane 16 Stycznia 2011 przez irek30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss_l Zgłoś #287 Napisano 17 Stycznia 2011 Na allegro możesz kupić po 200,- sztuka jak nie śpieszysz się...A przeźmierowo jeszcze taniej Dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #288 Napisano 17 Stycznia 2011 Koledzy, Nie będę w tym wątku wstawiał ogłoszenia więc podaje link do aukcji na allegro. pozdr http://allegro.pl/oryginalne-felgi-vw-chicago-z-oponami-dunlop-i1417631774.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #289 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) Obiecane fotki. Felga 18" 8 cali szeroka ET42, opony 225/40, zawieszenie sport sorki za slaba jakosc Edytowane 18 Stycznia 2011 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #290 Napisano 18 Stycznia 2011 Dzięki za foty. Super to wygląda. Czyli miałeś zawieszenie standardowe i zmieniłeś na sprężyny oryginalne sportline? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #291 Napisano 19 Stycznia 2011 Dzięki za foty. Super to wygląda. Czyli miałeś zawieszenie standardowe i zmieniłeś na sprężyny oryginalne sportline? Nie, auto od poczatku swojego zycia ma sportowe zawieszenie. W B5FL mialem dystanse 13mm przed/strona i tyl 20mm/strona i dopiero to wygladalo super - mam to w profilowej fotce. Jednak w B6 po zalozeniu 13mm na przod felga wystawala dosc sporo na zewn wiec odpuscilem sobie - to samo z 20mm z tylu. Zalozylem te 13 na tyl i wygladalo ok ale przy jednej osobie na tylym siedzieniu darlo przy najmniejszym bujnieciu W tej chwili musialem odpuscic te dystanse. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #292 Napisano 19 Stycznia 2011 Kuszą mnie te Interlagosy, widział je ktoś na żywo na passacie? Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #293 Napisano 19 Stycznia 2011 Interlagosy tez sie nad nimi zastanawiam tylko nie wiem czy 17 czy 18 cali do kombi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #294 Napisano 19 Stycznia 2011 Ori Interlagos wychodziły tylko 18" mniejsze to repliki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #295 Napisano 19 Stycznia 2011 irek30 Fajnie ten Pasek na foto ma naklejone logo Passat przy listwie na drzwiach, ja w zamian tego nakleił bym np. highline czy sportline Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #296 Napisano 19 Stycznia 2011 Kuszą mnie te Interlagosy, widział je ktoś na żywo na passacie? Co o tym myślicie? Widziałem na żywo w sedanie B6, prezentują się niesamowicie. Chyba najpiękniejsza felga jaką widziałem na B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #297 Napisano 19 Stycznia 2011 Wiem że to wszystko, to kwestia gustu i o tym się nie dyskutuje ale oceny innych osób są dla mnie bardzo pomocne. Kolega sebek1302 np podejrzewam, że gustem podobnie do mnie, bo mi też się to widzi na B6. Choć na realu nie widziałem. Tylko zostają jeszcze te nieszczęsne sprężynki! Jak wszystko ogarnę, to na wiosnę banan na twarzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Halfik Zgłoś #298 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o dobór odpowiedniego rozmiaru opon. Koledzy, poruszacie temat felg a więc może i mnie pomożecie, choć mój problem nie dotyczy rzeczowych felg. Obecnie opony zimowe zamontowane są na alufelgach, a ich rozmiar to 215/55R16. Powoli rozglądam się za oponami letnimi i w związku z tym pytanie: czy na lato mogę założyć oponę o rozmiarze 205/55R16 ?. Zdaję sobie sprawę, że pytanie może kogoś rozbawić do łez, ale w końcu łączy Nas VW . Pozdrawiam !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #299 Napisano 23 Stycznia 2011 Wszystko można założyć... To letnie opony powinny być szersze od zimowych, a nie na odwrót (lepsza przyczepność na suchym). Taka opona jest już niższa, a co za tym idzie: - koła wyglądają na za małe - licznik będzie pokazywał większą prędkość i przebieg (mniejsze koło musi zrobić więcej obrotów) - spece z ubezpieczalni mają haczyk, że koła niezgodne z zaleceniem producenta przyczyniły się do wypadku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prymas Zgłoś #300 Napisano 23 Stycznia 2011 Witam, Jeżeli chodzi o oponki, to kolega ma rację. Teoretycznie na lato opony powinny być szersze. Ale tutaj można sobie pozwolić na założenie 205/55 R16, tak jak chce Halfik. Ja miałem letnie 215/55 ale w tym sezonie montuję 205/55. Jeżeli chodzi o komfort jazdy - jest w porządku na polskie drogi. Mam takie zimowe i dają radę, nawet na koleinach i dziurach. Co jest najlepsze? A to, że na letnich spalanie miałem o prawie litr na 100 km większe niż na zimowych. Biorąc pod uwagę styl jazdy latem, klimatyzację to można zredukować to do ok. 0,5l. Już w jednym z tematów na tym forum pisałem o oponach. Owszem 215 mają lepszą przyczpność i inne takie. Ale... padło stwierdzenie, że na mokrych nawierzchniach są lepsze. Powiem tak, jeżeli zamontujesz byle jakie kapcie, to nic Ci nie pomogą na mokrą nawierzchnię. Tutaj trzeba się zastanowić, jakie opony najlepiej się do tego nadają. Wszystko zależy od stylu jazdy, czyli do czego tak na prawdę auto się używa. Passat to nie auto wyścigowe, wyczynowe, chyba, że ktoś sobie je odpowiednio do tego "zrobi". Jeżeli używa się go jak typową limuzynę, to nie ma sensu wywalać kupy kasy na 215, jeżeli dużo taniej można kupić opony 205. Auto wygląda tak samo dobrze, mniej pali, a zakup opon nie bije tak po kieszeni. Poza tym im szersza opona, tym łatwiej o aquaplanning. Osobiście polecam dobre opony (np. Turanza ER300) - jedne z najlepszych na rynku. Mam takie w drugim aucie i powiem, że na mokrej nawierchni sprawują się REWELACYJNIE. Na lato kupuję takie (205/55 R 16) do Paska. ---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:55 ---------- ... a co do "specy od ubezpieczeń" - w książce serwisowej zalecane rozmiary opon, to 205 i 215 o ile dobrze pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach