fonx Zgłoś #1 Napisano 23 Października 2017 Witam mam problem ze skrzynią dsg (chyba ) to znaczy objaw jest taki jak jeżdżę normalnie bez szaleństw jest wszystko w porządku ale gdy wyprzedzam redukcja do 3 lub 4 biegu gaz mocno wciśnięty obroty dochodzą do 4000 i wtedy zamiast zmienić bieg na wyższy efekt jest jak by odcinało mu zasilanie zamula go i nie można zmienić biegu dopiero po odpuszczeniu gazu po chwili wszystko wraca do normy co to może być błędów brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #2 Napisano 30 Sierpnia 2018 Proszę o pomoc !! Dalej mam problem z przerzuceniem z 1 na 2 DSG na zimnym silniku problem jest taki że nie chce przerzucić z 1 na 2 bieg dopiero po puszczeniu pedału gazu przerzuca:( dodam że była robiona mechatronika i dalej to samo jest . Dodam że po odebraniu auta rzekomy mechanik twierdził że trzeba wymienić cwajmassa nie wiem co ma to do tego skoro na ciepłym idzie normalnie no ale wymieniłem cwajmassa i dalej to samo mechanik się już wykręca jak może tylko . Droadzcie mi co może być powodem tego? Silnik 2.0 CM 170KM dsg Brak błędów na silniku oraz skrzyni. Proszę o pomoc ! Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #3 Napisano 30 Sierpnia 2018 Cytuj Cwajmassa Tego jeszcze nie słyszałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2018 Widzę że nic konkretnego się nie dowiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2018 Polecę Ci zmienić mechanika. Cwajmassę niech sobie w doopke wsadzi. Ponownie trzeba zaglądnąć do mechatronika a pana "mechanika" - jeśli masz dowód naprawy do sądu. Ot tyle. Nikt Rafale nie pomoże na odległość. Nie mniej jednak - powodzenia w naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2018 Witam ponownie . Po oznjmieniu mechanikowi że dam sprawę do sądu wreszcie zdecydował się na wymianę mechatroniki . Dziś jestem właśnie po jej wymianie i jak wcześniej problem był na zimnym silniku z przerzuceniem biegu z 1 na 2 to po ponownej wymianie mam też problem i na gorącym silniku 90°C więc czy nadal winą jest mechatronika ? Czy jakieś czujniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2018 Może po prostu sie sprzęgła skończyły. U mnie przed wymianą sprzegiel tez szarpal i nie chcial przełączyć na wyzszy bieg. Po wymianie dwuch tarcz i oleju skrzynia zmienia plynnie i gładko biegi za kazdym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2018 16 godzin temu, czornyraflik napisał: Witam ponownie . Po oznjmieniu mechanikowi że dam sprawę do sądu wreszcie zdecydował się na wymianę mechatroniki . Dziś jestem właśnie po jej wymianie i jak wcześniej problem był na zimnym silniku z przerzuceniem biegu z 1 na 2 to po ponownej wymianie mam też problem i na gorącym silniku 90°C więc czy nadal winą jest mechatronika ? Czy jakieś czujniki ? Mechatronika po regeneracji czy nowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2018 3 razy mechatronika była zmieniana dziś znowu miałem i byłem przy tym . Mechatronika po regeneracji teraz jest o tyle lepiej że na zimnym tylko nie zmienia z 1 na 2 . Dzwoniłem dziś w sprawie porady do Palki z Mysłowic i powiedział że może to powodować synchronizator A to już 3 mechatronika więc raczej mechatronike można wykluczyć co do sprzęgieł to w styczniu 2017r były wymieniane więc chyba nie mogły się tak szybko zburzyć? Dziękuję za pomoc w mojej sprawie i passeratti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2018 Dowiedziałem się dziś że problem może leżeć po stronie silnika powiedziano mi że mam zrobić test i ręcznie przerzucać biegi. Jak będzie przerzucać to podobno coś od silnika idzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2018 witam.odświeże temat DSG.moja skrzynia wolniej niż normalnie zmienia biegi.Przy ruszaniu najpierw odpuści a potem łapie bieg i rusza.co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #12 Napisano 29 Października 2018 21 godzin temu, coyott napisał: witam.odświeże temat DSG.moja skrzynia wolniej niż normalnie zmienia biegi.Przy ruszaniu najpierw odpuści a potem łapie bieg i rusza.co to może być? Podłącz pod komputer. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że mechatronika się kończy. Jaki masz przebieg i kiedy wymieniałeś olej w skrzyni? Niekiedy sprzęgła potrafią dać taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyott Zgłoś #13 Napisano 29 Października 2018 przebieg to 280 tyś a olej zmieniany był ok 100 tyś temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #14 Napisano 30 Października 2018 Olej w DSG wymienia się co 60tys km. Na początek wymień olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #15 Napisano 2 Grudnia 2018 Dnia 26.10.2018 o 10:57, czornyraflik napisał: Dowiedziałem się dziś że problem może leżeć po stronie silnika powiedziano mi że mam zrobić test i ręcznie przerzucać biegi. Jak będzie przerzucać to podobno coś od silnika idzie Ktoś coś pomoże ? Ktoś coś doradzi? Bo dalej nie mogę sobie poradzić z problemem przypomnę że na zimnym silniku nie przerzuca z 1 na 2 bieg dopiero jak puszczę z gazu to zmieni dodam jeszcze że widać na liczniku że jest już 2bieg ale dalej trzyma na 1 . Z 3go biegu na 4 szarpie i z 5 na 6 . Ale jak już się silnik zagrzeje to już wszystko znika i leci płynnie. dodam że olej , sprzegla były wymieniane i 3 razy mechatronika była wymieniona i problem jest dalej . Jest wgrany najnowszy program do dsg i pytanie czy może to być przez sterownik silnika ? POMOCY !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #16 Napisano 2 Grudnia 2018 Ktoś sprawdzał pompę olejową dsg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #17 Napisano 3 Grudnia 2018 Tak pompa była razem ze sprzęgłami robiona . Dziś wracając z pracy postanowiłem jechać na tiproniku (recznym) i miał tylko problem z 1 na 2 tylko na zimnym A reszta bardzo płynnie szła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #18 Napisano 3 Grudnia 2018 Adaptacja sprzęgieł zrobiona prawidłowo? Ile czasu minęło od ostatniej adaptacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #19 Napisano 3 Grudnia 2018 1 godzinę temu, lysy78_03 napisał: Adaptacja sprzęgieł zrobiona prawidłowo? Ile czasu minęło od ostatniej adaptacji? Sprzęgła i pompa dsg były wymieniane styczeń 2017 Mechatronika robiona grudzien 2017 Kolejna mechatronika listopad 2018 i trzecia mechatronika była również wymieniana listopad 2018 i od czasu pierwszej wymiany mechatroniki są właśnie takie cyrki Jest wgrane najnowsze oprogramowanie do mechatroniki Olej był wymieniany w październiku 2018 kolejny raz ( brak opiłków ani żadnych wskazań aby coś mechanicznie było rozsypane) Auto było u kolejnego mechanika który zajmuje się automatycznymi skrzyniami i stwierdził że od silnika to idzie czyli podobno program na silniku . Ja już naprawdę rozkladam ręce kasy też już sporo wydałem i nie wiem co robić Co do adaptacji to bez problemu przechodzi robiona po wymianie mechatroniki listopad 2018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #20 Napisano 27 Grudnia 2018 Czy jeśli na zimnym silniku nie przerzuca biegu z 1 na 2 (w sumie można powiedzieć że nie rozsprzegla) A z 3go na 4 jest szarpniecie i z 5go na 6 też jest szarpniecie to czy nie jest to wina sprzęgła? Jeśli mechatronika była już zmieniana 3 razy? A jak już jest 90°C na silniku to wszystko idzie płynnie. Widzę że mój przypadek jest pierwszy skoro nikt nie może doradzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach