Jump to content
pobs

gwintowane zawieszenie

Recommended Posts

gwint - wiem conieco, pytam o ceny - tzn. w PL jak to wygląda - na jaką markę oprócz KW można zwrócić uwagę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maly, powiem Ci, ze Twoje pozniejsze wypowiedzi sa jakies konkretniejsze. Niepotrzebnie zaczynales z tym podgrzewaniem sprezyn, bo start miales fatalny ;)

 

z tymi rozpórkami nie pasowalo mi, ze napisales iz jest to do obnizania samochodu potrzebne. W rzeczywistosci inaczej sie to przedstawia. chodzi tu o twardosc zawieszenia a nie jego wysokosc. Rozporka pozwala zachowac sztywnosc kielichow na zakretach i ogolnie przy przeciazeniach.objawia sie to tym, ze przy twardym zawieszeniu nie beda Ci kielichy pekac i auto bedzie sie lepiej prowadzilo, bedzie sterowniejsze. taka jest rzeczywistosc.

 

na koniec powiem Ci jedno, jezeli jezdzisz tak obnizonym VR6 to wielki szacuneczek ... dla wtajemniczonych m.in. przez to:

dscn5555sz4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maly

Masz racje z tym obniżeniem vr6, ale to auto służy mi tylko do zabawy. Pokazania ludziom z nowych aut co może zrobić stary golf z silnikiem vr6.

Ostanio ścigałem się z audi 3,0tdi i gość zjechał za mną na cpn żeby zapytać co mam po maską .... Wkurzył się że ma auto za 180 tysięcy które nie daje sobie rady z golfem...

 

Obniżony jest na maksa ,ale wkrótce go podniose.....

Jak sprzedam mojego passata 1,8 t kupie sobie passata vr6 to jest jazda,.......

 

 

Co do rozpurek....Nie trzeba ich zakładać ale się przydają ponieważ tak jak mówisz usztywniają karoserie... i przez to nie opuszczają sie naprzykład drzwi... znam osoby które założyły sobie sportowe zawieszenie i po pewnym przebiegu zaczeły im się opuszczać drzwi......

 

Za kilka dni przyśle wam zdjęcia aut(ma dwa vw) mojego mechanika , zobaczycie jak przerabia się auta ......... I to nie jest jakiś wiejski tuning.... Tylko tuning z głową za nieduże pieniądze......Ponieważ nie każdego jest stać wywalić 2tyś na zawieszenie sportowe......

 

Co do cen zawieszenia spróbuj tu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56393&sid=eb7f19c9bf5e148455892744bf3f1ea8

 

Ps. miske vr6 miałe troche powyginanom.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps. miske vr6 miałe troche powyginanom.......

co ja juz z miska przechodzilem ;) nawet panewki zajechalem przez przytkanego smoka ;)

 

mam wielki szacuneczek dla ludzi ktorzy obnizaja samochody na kilka, kilkanascie cm nad ziemie :) bo to nie lada wyczyn poruszac sie takim samochodem

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, zamieszczam obiecane zdjecia mojej gleby. To byl wysoki setup na zime.

 

gleba1vj7.th.jpg

 

gleba2rk5.th.jpg

 

gleba3mw0.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

spox jest to z fajkami; zrysowana ta twoja gleba :niepewny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chcialbym tylko powiedziec, ze wielki respect dla worthersee, I nie tylko za glebe ;] :vw::vw:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stary jeszcze raz respekt, właśnie odczułem jazdę po PL drogach bo wruciłem z UK. Te wszystkie opinie o zawiasach, felach rozmiarów 18", 19" ------ chłopaki zwracam respect-------------

Poprostu szok, niektóre są oki ale odcinkami na polskich drogach myślałem że jaja sobie urwę pedałem sprzęgła. I chyba alusy na PL wyciągnę z garażu (15") i na PL dopóki drogi się nie poprawią starczy :przestraszony: Sam nie wiem bo szkoda mi felg by nie pokrzywić

Share this post


Link to post
Share on other sites

pobsdecorators, przesadzasz ;)

 

GRUBO PRZESADZASZ...

 

po prostu po latach podróżowaniu po równych drogach zatraciłeś węch do dziur. Polacy jadąc patrzą się na drogę, a nie oglądają TV na LCD wbudowanym w konsolę ;)

 

Serio - nie jest tak źle. Jest wiele miejsc w europie, gdzie drogi są podobne... wystarczy zjechać z autostrady w niemczech albo austrii...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pasek97

worthersee, Powiedz mi jak mozesz ,co poza zaklepaniem rantow zrobiles ,ze kola Ci nie obiceraja?? Bo mi wciagnelo blotnik na felgach i musialem swojego podnosic:( Zminusowales go czy.... no wlasnie co?? Bo z tego co widze nie wyciagales blotnikow.

 

P.S.

Zwracam Honor:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

waska opona + dystans 215 na 8.5 cala, ladnie sie naciagnela. Jak mialem 225 to tez tarlo, o przewody hamulcowe.

 

a wracajac do tematu minusow, widzialem na stronkach USA zestaw wachaczy umozliwiajacy regulacje katow !!! tylko cena troszke wysoka bo za 4 szt 780 dolarow. Znacie jakies inne patenty zeby mozna regulowac katy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozwiercać dziurę w kielichu,ale to przesada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

worthersee, a jak wyglada u ciebie sprawa z podnosnikiem - tzn. czy wchodzi ci oryginalny? czy masz inny patent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niestety lewarki lamia sie w strasznym tepie.

 

najlepiej najechac na deski zeby wyzej byl srodek ciezkosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i poszlo, jak dobrze pojdzie to jutro odbieram variant 2 - chyba jakosc dala gora nad cena; pozyjemy zobaczymy :ok:

 

 

 

dzienx za ogól..... :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sry ze odkopuje temat ale zeby nie zakladac kolejnych napisze tu...

zamierzam niedlugo zmienic tez zawieszenie no i tu mam pytanie co mysliscie o gwincie FK Highsport cena w sumie podobna do kit'u eibacha pro system.zamierzam w sumie obnizyc o 30mm ale nie chche zakladac jakiegos pseudo zawieszenie ktore mialem w poprzednim samochodzie gdzie jak wjechalem w dziure to samochod robil co chcial.pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

aras86, jeśli chcesz obniżyć -30mm to nie wchodź w gwint,bo gwint jest za twardy zeby obniżyć tylko-30mm i jeździć taczką,lepiej 100razy Eibach pro kit

Share this post


Link to post
Share on other sites

no w sumie z gwintem to dam sobie spokoj.pawel6b tylko ze ten pro kit eibacha to sa same sprezyny a ja w sumie wolalbym caly system.patrzylem tego eibacha pro system i kosztuje w granicach 520euro.a co mysliscie na temat weiteca np.ultra gt(to nie jest gwint a zestaw) a jest tanszy od eibacha.

ogolnie chodzi mi o efekt taki jaki jest w sportowej wersji passata.kumpel ma wlasnie passata 1.9tdi w wersji Sport(nie wiem jak w niemczech i polsce ta wersja sie nazywa ale w angli jest to poprostu Sport) i ma lekko go obnizonego.nie wiem jakie zawieszenie jest tam zalozone i ile jest obnizony

ale 35mm w dol i do tego 17 oryginal phoenix to dla mnie cud malina.kompromis pomiedzy wygladem a komfortem.

ale sie rozpisalem.pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie masz nadwozie paska?bo możez kupić kit koni 1600zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy