Jump to content
pobs

gwintowane zawieszenie

Recommended Posts

Wiem, że wiele osób z forum, już ma ten temat za sobą, więc pytam o opinie. Jak bardzo obniżone macie samochody na gwincie, i jak to wpłynęło na jazdę samochodem. Głównie chodzi mi o to ile cm zawiasy poszły w dół. Z amorów firmy KW mają regulację aż do 6,5cm na passata.

Ile pójść w dół, doradźcie.... :zalamany:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ile pójść w dół, doradźcie....

Na początek ustaw -60/40 a później to tylko wyreguluj na taką jaka będzie Ci pasowała odnośnie komfortu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myśle że -45mm to max przy twoim zderzaku,jak mam u siebie -55mm i daje radę ale mam ori zderzak

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe :wstyd:

Share this post


Link to post
Share on other sites
No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe :wstyd:

 

heh no wiesz ale oprocz misy olejowej w aucie jezdza jeszczce ludzie a nie ziemniaki i fajnie byloby gdyby czuli choc minimum komfortu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia... Dajesz ile wlezie... :wstyd:

 

Pytałem o porady, to dla mnie nie wstyd. Byłem ciekawy jak obniżenie odnosi się do jazdy i konforty z doświadczeń osób które to już zrobiły

Wstyd, dobre...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pasek97

o komforcie zapomnij!! zreszta po to kupuje sie gwint:] znaczy sie po to zeby wypluc wszytskie plaby:] Moj siedzi jakies 6-7 centow nad ziemia i jedzi sie zajebiscie, wal na glebe ile wlezie albo odpusc sobie temat

Share this post


Link to post
Share on other sites

in tak zrobię, najpierw położę go na asfalcie jak na miękkiej trawce, a później będę go po troszku podnosił (nie odwrotnie :)) ) Przy okazji, gdzie te twoje zdjęcia? miały już być.... :cisza:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam obnizone o 11 i 10 cm, wachacze 2 cm od ziemi, takze gwintuj ile wlezie.

Kup gwinta najlepiej KW variant 2, najwiekszy zakres regulacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm,

 

10 i 11 cm, to nieźle zamiatasz Aswalt :)

Respekt dla takiej gleby na samym gwincie

 

Pobs chyba właśnie KW zapoda...

 

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak obniżyłeś na gwinciwe KW 11 i 10? w opisach jest z tego co pamiętam 85mm.... :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
to trochę z innej beczki - chciałbym podnieść zawieszenie o jakieś 5cm w moim bojowym batmobilu ;]

http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/bo-co-bo-krk-vt10451.htm

i parę pytań :

1. czy się da ?

2. jak będzie to się miało do jazdy ?

3. czy ktoś już próbował ?

4. ewentualne koszty :)

Poszukaj sobie tematu bo był kilka dni temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pasek97

Zdjecia jeszcze chwile sie opoznia:( lakiernik wali w chu....wiadomo:) niestety ciezko mi po stluczce bylo go poskladac(walka z ubezpieczalnia, blacharzem i z cholerny lakiernikiem) Teoretycznie powinno wszystko byc na cito po weekendzie ,ale wole nie "obiecywac" bo to nieststy nie jest zalezne ode mnie

 

Sorka za OT.

 

A tak BTW, nie chce mi sie wierzyc w te 2 cm nad gleba.... ja osobscie przedni zderzak(seryjny tyle ze wygladzony jak u Ciebie) mam jakies 6,5 cm nad ziemia (duzo mniej niz paczka fajek) i najwiekszym problemem nie sa wachacze ,a sama skrzynia biegow. Wydaje mi sie ,ze to jest najnizszy punkt w aucie(pasku b5 ,zeby nie bylo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pasek 97 a jaka masz skrzynie biegow ? u mnie najnizszym elementem sa wsporniki lawy, pozniej wachacze, pozniej skrzynia.

Wieczorkiem albo jutro zrobie foty.

a wieksza regulacje na amortyzatorze mozna uzyskac np przez przegwintowanie amortyzatora u tokarza. Zrobil wiecej gwintu na amorze i gotowe. a z tylu wyciagnac gumy z pod belki na dole i u gory tez daje z 2-3 cm. Jak ma lezec to musi byc hardcore :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pasek97

Mam piatke, a dalej nie wiem... tak jak zagladalem pod auto (o ile to mozlwie:) to wyglada na to ,ze skrzynia jest najnizej. Oczywiscie moge sie mylic ,ale jestem pewien ,ze najczesciej wlasnie nia "hacze"... Sorry za OT ,ale powiedz mi jak mozesz worthersee, jakie masz oponki na tych 19" (?) chodzi mi glownie o wymiary.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i powiedz nam jeszcze jak zeszłeś na gwincie KW 110mm ?:cisza::cisza:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luka

Powiedzcie mi ile kosztuje gwintowane zawieszenie. Mam zamiar kupić amory i sprężyny KONI, ale jeśli nie byłoby dużej różnicy to może założyłbym gwinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwint KW 2 jest :ok::vw::ok: ale i cena nie lepsza. W zależności od dystrybutora od 4000zł do 5000zł z przesyłką. Niestety!! Powyżej masz tabelę z cennikiem do Kw wariantu 1 ze sprężynami i wariantu 2 na gwincie. Ceny w funtach bezpośrednio na ich oficjalnej stronie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest luka

Ok. Teraz już wiem, że o gwincie mogę tylko pomarzyć. :kwasny: Zawieszenie KONI to połowa tej sumy, a efekt z tego co wiem jest nie zły. Szkoda bo chciałem zobaczyć jak pasek wyglądałby na totalnej glebie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy