Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---

    Wiem, że wiele osób z forum, już ma ten temat za sobą, więc pytam o opinie. Jak bardzo obniżone macie samochody na gwincie, i jak to wpłynęło na jazdę samochodem. Głównie chodzi mi o to ile cm zawiasy poszły w dół. Z amorów firmy KW mają regulację aż do 6,5cm na passata.

    Ile pójść w dół, doradźcie.... :zalamany:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2012
    Ile pójść w dół, doradźcie....

    Na początek ustaw -60/40 a później to tylko wyreguluj na taką jaka będzie Ci pasowała odnośnie komfortu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002

    Myśle że -45mm to max przy twoim zderzaku,jak mam u siebie -55mm i daje radę ale mam ori zderzak

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B3 1.8 90KM (ABS)
    Rok prod: 1993

    No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe :wstyd:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
    Rok prod: 1999
    No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia.- a co to jakas ustawa na to jest? Dajesz ile wlezie, tyle zeby nie misa olejowa po asfalcie i nadkolami po laczach hehe :wstyd:

     

    heh no wiesz ale oprocz misy olejowej w aucie jezdza jeszczce ludzie a nie ziemniaki i fajnie byloby gdyby czuli choc minimum komfortu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---
    No nie no jak ktos kupuje gwint i nie wie o ile isc w dol no to lepiej wogole nie zmieniac zawieszenia... Dajesz ile wlezie... :wstyd:

     

    Pytałem o porady, to dla mnie nie wstyd. Byłem ciekawy jak obniżenie odnosi się do jazdy i konforty z doświadczeń osób które to już zrobiły

    Wstyd, dobre...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pasek97

    o komforcie zapomnij!! zreszta po to kupuje sie gwint:] znaczy sie po to zeby wypluc wszytskie plaby:] Moj siedzi jakies 6-7 centow nad ziemia i jedzi sie zajebiscie, wal na glebe ile wlezie albo odpusc sobie temat

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---

    in tak zrobię, najpierw położę go na asfalcie jak na miękkiej trawce, a później będę go po troszku podnosił (nie odwrotnie :)) ) Przy okazji, gdzie te twoje zdjęcia? miały już być.... :cisza:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 1997

    ja mam obnizone o 11 i 10 cm, wachacze 2 cm od ziemi, takze gwintuj ile wlezie.

    Kup gwinta najlepiej KW variant 2, najwiekszy zakres regulacji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: ---

    Hmm,

     

    10 i 11 cm, to nieźle zamiatasz Aswalt :)

    Respekt dla takiej gleby na samym gwincie

     

    Pobs chyba właśnie KW zapoda...

     

     

    Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---

    jak obniżyłeś na gwinciwe KW 11 i 10? w opisach jest z tego co pamiętam 85mm.... :|

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2002
    to trochę z innej beczki - chciałbym podnieść zawieszenie o jakieś 5cm w moim bojowym batmobilu ;]

    http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/bo-co-bo-krk-vt10451.htm

    i parę pytań :

    1. czy się da ?

    2. jak będzie to się miało do jazdy ?

    3. czy ktoś już próbował ?

    4. ewentualne koszty :)

    Poszukaj sobie tematu bo był kilka dni temu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pasek97

    Zdjecia jeszcze chwile sie opoznia:( lakiernik wali w chu....wiadomo:) niestety ciezko mi po stluczce bylo go poskladac(walka z ubezpieczalnia, blacharzem i z cholerny lakiernikiem) Teoretycznie powinno wszystko byc na cito po weekendzie ,ale wole nie "obiecywac" bo to nieststy nie jest zalezne ode mnie

     

    Sorka za OT.

     

    A tak BTW, nie chce mi sie wierzyc w te 2 cm nad gleba.... ja osobscie przedni zderzak(seryjny tyle ze wygladzony jak u Ciebie) mam jakies 6,5 cm nad ziemia (duzo mniej niz paczka fajek) i najwiekszym problemem nie sa wachacze ,a sama skrzynia biegow. Wydaje mi sie ,ze to jest najnizszy punkt w aucie(pasku b5 ,zeby nie bylo).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 1997

    pasek 97 a jaka masz skrzynie biegow ? u mnie najnizszym elementem sa wsporniki lawy, pozniej wachacze, pozniej skrzynia.

    Wieczorkiem albo jutro zrobie foty.

    a wieksza regulacje na amortyzatorze mozna uzyskac np przez przegwintowanie amortyzatora u tokarza. Zrobil wiecej gwintu na amorze i gotowe. a z tylu wyciagnac gumy z pod belki na dole i u gory tez daje z 2-3 cm. Jak ma lezec to musi byc hardcore :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pasek97

    Mam piatke, a dalej nie wiem... tak jak zagladalem pod auto (o ile to mozlwie:) to wyglada na to ,ze skrzynia jest najnizej. Oczywiscie moge sie mylic ,ale jestem pewien ,ze najczesciej wlasnie nia "hacze"... Sorry za OT ,ale powiedz mi jak mozesz worthersee, jakie masz oponki na tych 19" (?) chodzi mi glownie o wymiary.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---

    i powiedz nam jeszcze jak zeszłeś na gwincie KW 110mm ?:cisza::cisza:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość luka

    Powiedzcie mi ile kosztuje gwintowane zawieszenie. Mam zamiar kupić amory i sprężyny KONI, ale jeśli nie byłoby dużej różnicy to może założyłbym gwinta.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
    Rok prod: ---

    gwint KW 2 jest :ok::vw::ok: ale i cena nie lepsza. W zależności od dystrybutora od 4000zł do 5000zł z przesyłką. Niestety!! Powyżej masz tabelę z cennikiem do Kw wariantu 1 ze sprężynami i wariantu 2 na gwincie. Ceny w funtach bezpośrednio na ich oficjalnej stronie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość luka

    Ok. Teraz już wiem, że o gwincie mogę tylko pomarzyć. :kwasny: Zawieszenie KONI to połowa tej sumy, a efekt z tego co wiem jest nie zły. Szkoda bo chciałem zobaczyć jak pasek wyglądałby na totalnej glebie. ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności