Gość Maly Zgłoś #41 Napisano 22 Marca 2007 Hej.Nie polecam wydawania tyle kasy na obniżnie auta( chyba że ktoś chce). Auto można też obniżyć podgrzewając sprężyny palnikiem. nie wpływa to bezpośrednio na komfort jazdy i nic nie dzieje się w zawieszeniu.(miałem tak obniżonego golfa III) Trzeba tylko trafić do odpowiedniego warsztatu......Koszt takiego obniżenia u mojego mechanika to 50 zł za całość i nie ma obaw że coś się zepsuje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość expat Zgłoś #42 Napisano 22 Marca 2007 Hej.Nie polecam wydawania tyle kasy na obniżnie auta( chyba że ktoś chce). Auto można też obniżyć podgrzewając sprężyny palnikiem. nie wpływa to bezpośrednio na komfort jazdy i nic nie dzieje się w zawieszeniu.(miałem tak obniżonego golfa III) Trzeba tylko trafić do odpowiedniego warsztatu......Koszt takiego obniżenia u mojego mechanika to 50 zł za całość i nie ma obaw że coś się zepsuje.. Ło matko! A później czytam w gazecie, że ktoś na prostym odcinku zjechał do rowu.Nie jestem specem, ale po podgrzaniu i ochłodzeniu sprężyna jest bardziej podatna na pękanie. Dzięki za radę, ale wg. mnie to jest druciarstwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #43 Napisano 22 Marca 2007 Hej.Nie polecam wydawania tyle kasy na obniżnie auta( chyba że ktoś chce). Auto można też obniżyć podgrzewając sprężyny palnikiem. nie wpływa to bezpośrednio na komfort jazdy i nic nie dzieje się w zawieszeniu.(miałem tak obniżonego golfa III) Trzeba tylko trafić do odpowiedniego warsztatu......Koszt takiego obniżenia u mojego mechanika to 50 zł za całość i nie ma obaw że coś się zepsuje jestes dla mnie "miszczem" nie wiem czy wiesz, ale zawieszenie obnizajace auto (Kit badz Gwint) ma inna charakterystyke pracy !!! co z tego, ze bedziesz mial nizej auto, jak pracowac bedzie tak jak poprzednio. Tutaj praca amora i sprezyn zmienia sie wraz z ich dlugoscia, maja inny zakres pracy i zmienna twardosc wraz z ich praca. Wiesz wogole co to sa sprezyny progresywne ? dlaczego sie je montuje przy obnizaniu auta ? Jak czytam takie posty to jestem "ZA" karami dla takich kierowcow ! dlatego, ze narazasz innych uczestnikow drogi na dodatkowe zagrozenie Twoim autem. typowy TJUNINK u Pana kazia w garazu, jak nie utnie sprezyn, to je palnikiem potraktuje !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka Zgłoś #44 Napisano 22 Marca 2007 Napisałem też do gościa który na allegro sprzedaje amory koni do paska. Spytałem go, czy ma też jakieś sprężyny. Troche tego jest: Podaje Panu przykładowe ceny spręzyn progresywnych Weitec obniżenie 35/35mm przód i tył cena kpl 635zł D&W obniżenie 35/35mm przód i tył cena kpl 428zł H&R obnenie 40/40mm przód i tył cena kpl 990zł vogtland obniżenie przód i tył 40/40mm cena 780zł kpl Nie wiem co mam robić, czy kupować zestaw Koni Sport Kit, czy amory koni i któreś z tych sprężyn. Co polecacie? Co do grzania sprężyn to nie będe sięwypowiadał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #45 Napisano 22 Marca 2007 luka, nic nie bedzie Ci tak dobrze dzialalo jak zestaw KIT (sprezyny+amory). Masz amora i dobrane do tego sprezyny. wiec dla mnie wybor jest oczywisty. Wez pod uwage ze KONI nie robi sprezyn, jesli sie nie myle to Weitec robi dla Koni sprezyny do kitow i gwintow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #46 Napisano 22 Marca 2007 Ło matko! A później czytam w gazecie, że ktoś na prostym odcinku zjechał do rowu.Nie jestem specem, ale po podgrzaniu i ochłodzeniu sprężyna jest bardziej podatna na pękanie. Dzięki za radę, ale wg. mnie to jest druciarstwo A co ma piernik do wiatraka? Nie z tego powodu wpadają ludzie na prostej drodze do rowu...... Nawet jeżeli sprężyna pęknie auto nie skręci ci w bok Pooglądaj troche telewizje.......Ja dałem tylko alternatywe do tańszego obnżenia auta bez wkładania dużej kasy......! Na to obniżenie daje gwarancje że się nic nie stanie . Nie próbowałeś nie komentuj. Ma golfa 3 VR6 w którym jest orginalne gwintowane zawieszenie i służy to tylko temu żeby szybko jeżdzić po zakrętach..... A żeby auto lepiej wyglądało nie trzeba odrazu montować zawieszenia za tysiąc czy za dwa tysiące..............Jeszcze jedno sprężyny trzeba podgrzać w odpowiednich miejscach ( mój mechanik robi to od 2 lat i nikomu nie pękła sprężyna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #47 Napisano 22 Marca 2007 Maly, czyli nie widzisz w tym nic złego tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #48 Napisano 23 Marca 2007 A co ma piernik do wiatraka? Nie z tego powodu wpadają ludzie na prostej drodze do rowu...... Nawet jeżeli sprężyna pęknie auto nie skręci ci w bok Pooglądaj troche telewizje.......Ja dałem tylko alternatywe do tańszego obnżenia auta bez wkładania dużej kasy......! Na to obniżenie daje gwarancje że się nic nie stanie . Nie próbowałeś nie komentuj. Ma golfa 3 VR6 w którym jest orginalne gwintowane zawieszenie i służy to tylko temu żeby szybko jeżdzić po zakrętach..... A żeby auto lepiej wyglądało nie trzeba odrazu montować zawieszenia za tysiąc czy za dwa tysiące..............Jeszcze jedno sprężyny trzeba podgrzać w odpowiednich miejscach ( mój mechanik robi to od 2 lat i nikomu nie pękła sprężyna) żenua... na forum golfa opisz swoja genialna metode to cie chlopaki zjedza z butami. zapraszam. ciecie, podgrzewanie, skrecanie opaskami, metody rodem z d.upy. na allegro springi po 200zl chodza uzywki, nowe 300-400, ale mam pewnosc dzialania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #49 Napisano 23 Marca 2007 Ja nie widze nic złego w obniżeniu auta poprzez podgrzanie prężyn palnikiem .... Zrobiłem golfem 30tyś. kilometrów i nic się nie działo. Lepsze jest podgrzanie sprężyn niż i ucinanie boschem lub coś podobnego....... I nie jest to mój pomysł , ylko pomysł ludzi z programu w tvn turbo. Ps. souler jeżeli koledzy z forum golfa zjedli by mnie zbutami to mieli by albo niestrawność albo zgage.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #50 Napisano 23 Marca 2007 Maly, to oglądaj więcej częściej TVN Turbo. Zawieszenie ma działać a nie wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #51 Napisano 23 Marca 2007 "Mały" sorki ale ciebie też podgrzali że masz taką ksywkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #52 Napisano 23 Marca 2007 Odpowiedz dla pawelb6 ; Patrząc na twoją ksywe można powiedzieć że jesteś analfabetom i nie rozpoznajesz modelu swojego auta bo masz raczej b5 niż b6(auto widoczne na zdjęciach). Co do mojej ksywy maly mam 190 i nikt mnie nie obniżał, mam nadzieje że się kiedyś spotkamy Nie wiedziałem ,że zrobie takie zamieszanie z tym obniżaniem. Ja sobie też nie obniżył bym swojego passata. Ale wsadzając sportowe zawieszenie trzeba pomyśleć jeszcz o tym ,że trzeba założyć do auta rozpurki żeby się nie rozleciało( mowa o bardzo niskim zawieszeniu) Poniżej zamieszczam zdjęcia mojego golfa ze sportowy zawieszeniem kn (obniżony na maksa)............ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #53 Napisano 23 Marca 2007 trzeba założyć do auta rozpurki żeby się nie rozleciało( mowa o bardzo niskim zawieszeniu) mylisz pojecia ! czy to ten golfik w ktorym obnizales zawieszenie nagrzewajac sprezyny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #54 Napisano 23 Marca 2007 Odpowiedz dla pawelb6 ; Patrząc na twoją ksywe można powiedzieć że jesteś analfabetom i nie rozpoznajesz modelu swojego auta bo masz raczej b5 niż b6(auto widoczne na zdjęciach). Tak się skłąda że Passat 3B po liftingu To 3b6 więc jak nie wiesz to poczytaj troszkę,i nie pisz o analfabetyźmie A propos golfa w/g ciebie to się rozleci bez rozpórki, bo nie powinien,chyba że twój golf jest spawany to musisz zakładać rozpórkę.I nie ucz ,bo widzę że prubójesz być OJCEM wiejskiego tuningu,przez nagrzewanie sprężyn.Mam nadzieję żę golf na zdjęciach nie jest obniżony przez nagrzanie sprężyn.Życzę owocnych przeróbek,jak się spotkamy ,to Cię zmierzę bo jeśli masz faktycznie 190cm wzrostu, to jaki masz kompleks że jesteś mały ?:rotfl:Mam nadzieję że trochę znasz się na żartach i nie zdenerwujesz się mocno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #55 Napisano 23 Marca 2007 Gdzie tam orginalne sportowe zawieszenie założone w niemczech. Zawieszenie jest gwintowane ( możliwośc regulacji). Do SHADE Zakładając rozpurki zwiększ się sztywność auta ( nie opadają drzwi, nie urywają się mocowania kielichówa). Zapytaj się ludzi którzy mają obniżone auta jak zamykają się im drzwi....?(oczywiści po dużym przebiegu ze sportowym zawieszeniem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #56 Napisano 23 Marca 2007 Do pawelb6... Szybko się nie obrażam ............ Ale wydaje mi sie ,że passat po liftingu to też b5 bo jakie ma oznaczenie nowy model...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #57 Napisano 23 Marca 2007 Maly, Ok ,myślę że wiemy o co biega,ale wracając do rozpórki napewno jest potrzebna, to wiem ,tylko nie znaczy że wszystko od razu leci bez niej,bo ja mam u siebie też obniżone autko , bez rozpórki i jest ok.Chociaż mam zamiar założyć tyko narazię nie mogę znaleźć w dobrej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #58 Napisano 23 Marca 2007 Jak chcesz to ci się popytam o rozpórki... U mnie jest zagłębie części do passatów....... Może ktoś ma rozpórke.........Jak co to dam ci znać........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #59 Napisano 23 Marca 2007 Reasumując - gwint za rossądną cenę? wiem brzmi niebardzo ale wyśrodkowując, jak to wygląda cenowo w PL i ma się do użytkowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Maly Zgłoś #60 Napisano 23 Marca 2007 Ja polecam Ci gwint jak chcesz obniżasz na maksa a jak nie to jeżdzisz wygodnie ......I możesz ustawić zawieszenie w takiej pozycji jak ci odpowiada Co do cen to nie wiem ale wszystko zalży od twojego budżetu....Można kupić używane albo nowe..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach