Jump to content
pobs

gwintowane zawieszenie

Recommended Posts

no właśnie widziałem nie raz i nigdy nie była ona ściśnięta do takiego stopnia, żeby nie pracowała. owszem są one mocniej ściśnięte od innych ale zwoje się o siebie nigdy nie opierają. natomiast każda sprężyna (niezależnie od firmy) w drodze zużycia bardziej się zgniata stąd takie, a nie inne wnioski.

 

jak widać nawet na allegro u sprzedających to te sprężyny tylne które są z podkładką regulującą są całe zerdzewiałe na zwokach bo są ściśnięte

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane?

dlaczego sądzisz że kupuje użuwane,stwierdzam fakty że nawet po niewielkim użyciu wszyskie springi mają ściśnięte zwoje ponieważ są bardzo krótkie np tu nie wiem czy są w/g ciebie zajechane http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1065962100 nie będę się z tobą wykłócał i bił pianę ,po za tym że ni z gruchy ni z pietruchy odgrzałeś kotleta :)

Edited by pawelb6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj podnioslem zawias o 2cm bo opony tarly o ranty. Problem jest taki ze przod stoi wyzej niz tyl, wczesniej bylo rowno. Sa jakies zaleznosci ile podkrecic gwint zeby podniosl albo opuscil sie o np 1 cm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie ma sprawdzonego sposobu na taką regulację :( musisz się pomęczyć metodą prób i błędów ustawić jedną stronę , następnie przenieść to na drugą ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie znalazłem zawieszenie gwintowane do B5, czy zawieszenie jest identyczne w sedanie i w kombi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a Kombi 4x4 vs FWD sedan? ;)

 

Zupełnie inny tył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jak kupiłem w używce KW, to było bez helperow, a nakrętki ustawione na 305mm oś amortyzatora-sprężyna, oś-nadkole wyszło 298mm, opona schowana 15mm w nadkolu, po odcięciu nakrętek i założeniu nowych podkręciłem 30mm do góry i nareszcie da się jeździć.  Nadal jest pełna gleba, ale nie jest twardo, komfort jazdy zdecydowanie wyższy=można atakować zakręty bez stresu o rolkę, czy oranie przodem, a fabryczne fotele itak zadbają, żeby nam kręgi nie klepały na nierównościach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej w ogóle nie obniżać ;) Polskie drogi nie są do tego przystosowane ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 11.10.2017 o 13:08, marcin_pesel napisał:

są są :lol 

Jak się umie jeździć to niemal wszystko się nadaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy