Skocz do zawartości
pobs

gwintowane zawieszenie

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie widziałem nie raz i nigdy nie była ona ściśnięta do takiego stopnia, żeby nie pracowała. owszem są one mocniej ściśnięte od innych ale zwoje się o siebie nigdy nie opierają. natomiast każda sprężyna (niezależnie od firmy) w drodze zużycia bardziej się zgniata stąd takie, a nie inne wnioski.

 

jak widać nawet na allegro u sprzedających to te sprężyny tylne które są z podkładką regulującą są całe zerdzewiałe na zwokach bo są ściśnięte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja o nowych w dobrym stanie, a ty o zajechanych padłach z allegro... heh, wszystko kupujesz używane?

dlaczego sądzisz że kupuje użuwane,stwierdzam fakty że nawet po niewielkim użyciu wszyskie springi mają ściśnięte zwoje ponieważ są bardzo krótkie np tu nie wiem czy są w/g ciebie zajechane http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1065962100 nie będę się z tobą wykłócał i bił pianę ,po za tym że ni z gruchy ni z pietruchy odgrzałeś kotleta :)

Edytowane przez pawelb6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj podnioslem zawias o 2cm bo opony tarly o ranty. Problem jest taki ze przod stoi wyzej niz tyl, wczesniej bylo rowno. Sa jakies zaleznosci ile podkrecic gwint zeby podniosl albo opuscil sie o np 1 cm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie ma sprawdzonego sposobu na taką regulację :( musisz się pomęczyć metodą prób i błędów ustawić jedną stronę , następnie przenieść to na drugą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie znalazłem zawieszenie gwintowane do B5, czy zawieszenie jest identyczne w sedanie i w kombi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...a Kombi 4x4 vs FWD sedan? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...a Kombi 4x4 vs FWD sedan? ;)

 

Zupełnie inny tył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupiłem w używce KW, to było bez helperow, a nakrętki ustawione na 305mm oś amortyzatora-sprężyna, oś-nadkole wyszło 298mm, opona schowana 15mm w nadkolu, po odcięciu nakrętek i założeniu nowych podkręciłem 30mm do góry i nareszcie da się jeździć.  Nadal jest pełna gleba, ale nie jest twardo, komfort jazdy zdecydowanie wyższy=można atakować zakręty bez stresu o rolkę, czy oranie przodem, a fabryczne fotele itak zadbają, żeby nam kręgi nie klepały na nierównościach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej w ogóle nie obniżać ;) Polskie drogi nie są do tego przystosowane ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2017 o 13:08, marcin_pesel napisał:

są są :lol 

Jak się umie jeździć to niemal wszystko się nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności