eldo Zgłoś #21 Napisano 17 Grudnia 2013 (edytowane) NGK CZ304 7V No 55 dokladnie. Takie haslo zapodalem w sklepie mimo proby wcisniecia mi na sile zamiennika postawilem na swoim i sie oplacalo :-) Edytowane 17 Grudnia 2013 przez eldo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #22 Napisano 17 Grudnia 2013 NGK CZ304 7V No 55 dokladnie. Takie haslo zapodalem w sklepie mimo proby wcisniecia mi na sile zamiennika postawilem na swoim i sie oplacalo :-) OK. Dzięki. Ja jestem właśnie nadal przed wymianą, więc kolejny post utwierdza mnie w tym, by brać NGK... I przy okazji pozdrowienia dla Bochni przez którą często przejeżdżam AVE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldo Zgłoś #23 Napisano 18 Grudnia 2013 I przy okazji pozdrowienia dla Bochni przez którą często przejeżdżam AVE O jak milo, dzieki kolego i wzajemnie pozdrawiam i zycze Wesołych Świąt ! :-) Jechalem niedawno za Passatem B5 z klubowa lepa na klapie po parkingu galeri Rondo :-) Chyba tylko ngk nie powoduja bledow :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #24 Napisano 19 Grudnia 2013 (edytowane) zapodaj manual z wymiany rozrusznika Tu masz też mojego manuala (post 269) z wymiany rozrusznika w BMR z tym, że jak włożyłem z 11 zębami http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przejsciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa?p=2011269#post2011269 Edytowane 19 Grudnia 2013 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldo Zgłoś #25 Napisano 19 Grudnia 2013 Manual wymiany rozrusznika od wczoraj zaraz pod tym tematem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #26 Napisano 8 Stycznia 2015 szykuje się do wymiany rozrządu i świec żarowych, czy wymienia się jakieś uszczelki itp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #27 Napisano 8 Stycznia 2015 szykuje się do wymiany rozrządu i świec żarowych, czy wymienia się jakieś uszczelki itp. ? Przy wymianie rozrządu można wrzucić nowy simering wału korbowego i wałka rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #28 Napisano 8 Stycznia 2015 Przy wymianie rozrządu można wrzucić nowy simering wału korbowego i wałka rozrządu. i o to chodziło dziekóweczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #29 Napisano 8 Stycznia 2015 szykuje się do wymiany rozrządu i świec żarowych, czy wymienia się jakieś uszczelki itp. ? Ponieważ do wymiany świec konieczne jest zdjęcie pokrywy zaworów, to zapobiegawczo uszczelkę pokrywy wymień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #30 Napisano 10 Stycznia 2015 (edytowane) A ja walczę ze świecami od paru dni, wszystkie świece mają po 1 Ohm oporności, a sypie błędami o spalonych świecach 4 i 3 cylindra, w 4 wtyczkach przy włożonym kluczyku (na zimnym silniku) jest 5 V, pewnie przekaźnik będzie do wymiany, albo gdzieś coś nie styka i bądź tu mądry... Edytowane 10 Stycznia 2015 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felo Zgłoś #31 Napisano 20 Marca 2015 Gitarka właśnie muszę wymienić świece na 3 cylindrze bo się pali że jej nie dogrzewa mam cały manual jak to zrobić... Trzeba uważać na odkręcanie żeby czasem świeca nie strzeliła dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boofuls Zgłoś #32 Napisano 27 Września 2017 Witam Gdzie w silniku 2.0 TDI CBAB znajdują się świece żarowe. Czy będą widoczne od zewnątrz, czy pod pokrywą zaworów. Byłbym wdzieczny za zaznaczenie miejsca na zdjęciu Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #33 Napisano 27 Września 2017 (edytowane) Nad kolektorem dolotowym - widać cztery przewody zasilające. Można też popatrzeć na fotografie tutaj: http://www.myturbodiesel.com/wiki/glow-plug-harness-removal-crd-engine-tdi/ A tutaj instrukcja (również angielska): http://workshop-manuals.com/audi/a3_mk2/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._2.0_ltr._4-valve_common_rail)/ignition_system_glow_plug_system/checking_glow_plug_system/removing_and_installing_glow_plugs/ Edytowane 27 Września 2017 przez radekrp90 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boofuls Zgłoś #34 Napisano 27 Września 2017 Wielkie dzieki Wszystko wiadomo Jeszcze jedno pytanie świeca NGK cz304 dedykowana do tego silnika na gwint M8, jak ogladam inne niby również pasujące do mojego samochodu mają gwint M10... Który będzie właściwy? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #35 Napisano 2 Listopada 2021 (edytowane) witam tu jest mowa o silniku z oznaczeniem BMR a jak to wygląda dla silnika 2.0 TDI 140Km BMP bo na allegro jest tych świec sporo o różnym napieciu od 4,4V 5V 7V 11V i 12V u mnie są NGK CZ101 7V VW AG N105916. 04 K78SA długość 97mm M10x1 Edytowane 2 Listopada 2021 przez pawelvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach