Skocz do zawartości
Łysy

Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam paska 1.9 TDI AWX 2001. Chciałbym zapytać o pewną część, ale niestety nie posiadam żadnego zdjęcia, ponieważ nie mam dostępu. Mianowice ta część znajduje się pod zbiorniczkiem wyrównawczym bardziej z tyłu ( przykręcone do blaszki, a blaszka do zbiorniczka ). Do tego " czegoś " idą wężyki z filtra powietrza, a z filtra do zaworu N75............ czyli zawór N75 - filtr powietrza - to " coś ". Z góry dziękuje za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam paska 1.9 TDI AWX 2001. Chciałbym zapytać o pewną część, ale niestety nie posiadam żadnego zdjęcia, ponieważ nie mam dostępu. Mianowice ta część znajduje się pod zbiorniczkiem wyrównawczym bardziej z tyłu ( przykręcone do blaszki, a blaszka do zbiorniczka ). Do tego " czegoś " idą wężyki z filtra powietrza, a z filtra do zaworu N75............ czyli zawór N75 - filtr powietrza - to " coś ". Z góry dziękuje za odp.

 

Najprawdopodobniej chodzi Ci o jakiś elektrozawór, ale jakbyś zrobił zdjęcie to mielibyśmy pewność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najprawdopodobniej chodzi Ci o jakiś elektrozawór, ale jakbyś zrobił zdjęcie to mielibyśmy pewność.

 

 

W wolnej chwili postaram się zrobić to zdjęcie. A powiedz mi proszę gdzie znajduje się zawór N18 Czytałem, że jest on na tylnej ściance ( za silnikiem ) obok zbiorniczka, ale patrzyłem tam i nic takiego nie ma.

Edytowane przez Dival
błąd - ma być N18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jesli chodzi o te kody to wiekszosc juz dawno rozszyfrowalem, ale cos mi nie pasi, takie kody jak:

 

MR2 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/110 kW TDI EU 3 base engine is T6T

G0F = 5-speed automatic transmission

 

Czy to oznacza ze kiedys moje auto bylo automatem z 2.5 litrowym silnikiem?

Bo kupiłem 1.9 TDI (110 KW - czyli chyba 131 KM) .. Jak to mozliwe?

O co chodzi, czy zrobili mnie w balona ? Czy to w czyms przeszkadza, zaczynam sie martwic.. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podaj VIN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WVWZZZ3BZ2E150399

 

nizej jest jeszcze:

3B6 385

passat Var. HIGHL

110 KW TDI AG5

 

AKN FNL

LD7W JJ

 

i dalej te oznacznia:

 

X3A, BOK, C4Q, GOF, H6U, J1R, MR2, Q4H, -, 1AT, 1G2, 2PX, 5RQ, 5SL, T6T, 3S1, 8TC, QG1, 8AR, 8GL, 8RM, 1LT, OJL, OYD, 1BE, OGE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WVWZZZ3BZ2E150399

 

nizej jest jeszcze:

3B6 385

passat Var. HIGHL

110 KW TDI AG5

 

AKN FNL

LD7W JJ

 

i dalej te oznacznia:

 

X3A, BOK, C4Q, GOF, H6U, J1R, MR2, Q4H, -, 1AT, 1G2, 2PX, 5RQ, 5SL, T6T, 3S1, 8TC, QG1, 8AR, 8GL, 8RM, 1LT, OJL, OYD, 1BE, OGE

 

Po nr VIN wychodzi że powinien być to silnik 2,5 l o oznaczeniu AKN i mocy 110 KW. FNL to kod literowy skrzyni biegów, D7W to kolor nadwozia ( w tym przypadku to urban szary metalik). A kolejne oznaczenia to poszczególne kody wyposażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli moj samochod to złom ze silnik wymieniony? A moze wcale nie jest wymieniony, tylko pokrywa silnika ma napis 1.9 tdi, jak to mam sprawdzic????

Dodam ze samochod ma niesamowitego kopa, duzo lepszego niz qmpla seat 1.9tdi 110 KM + chip.

Pali mi 10-12 litró w miescie i ok. 7,5 litrów na trasie.

W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 1896 cm3, 96 KW.

Jak mam zoabczyc czy mam silnik 2,5 czy 1,9 ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli moj samochod to złom ze silnik wymieniony? A moze wcale nie jest wymieniony, tylko pokrywa silnika ma napis 1.9 tdi, jak to mam sprawdzic????

Dodam ze samochod ma niesamowitego kopa, duzo lepszego niz qmpla seat 1.9tdi 110 KM + chip.

Pali mi 10-12 litró w miescie i ok. 7,5 litrów na trasie.

W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 1896 cm3, 96 KW.

Jak mam zoabczyc czy mam silnik 2,5 czy 1,9 ??

 

Na pewno cos było kombinowane, bo wg kodów wyposażenia powinieneś mieć 5 - biegową skrzynię automatyczną. Wstaw zdjęcie osłony paska rozrządu ( tam gdzie są numery).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prośba o podanie numerów dwóch części a mianowicie dwóch rurek gumowych pokazanych palcami na zdjęciu przy przepustnicy.

passat 1998r 1.8 20V ADR

z góry dziękuję.

 

dsc0673bs.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanie co jest za zaworek znajdujące się przy filtrze powietrza o nr 1jo906283a?i jak ktoś może to niech wrzuci zdjęcia jak są podpięte do niego wężyki.

Edytowane przez damiank41

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich, mam pytanie co jest za zaworek znajdujące się przy filtrze powietrza o nr 1jo906283a?i jak ktoś może to niech wrzuci zdjęcia jak są podpięte do niego wężyki.

 

Jest to zawór elektromagnetyczny, nr 12 w pliku poniżej (tam masz pokazane jak wężyki są podpięte).

Instalacja podciśnienia.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się co to za część. Na zdjęciu pierwszym porównanie zamka europejskiego (na górze) i amerykańskiego (na dole). Amerykański posiada jakiś mechanizm po prawej stronie, którego europejczyk nie ma. Co to może być?

zamek1x.th.jpgmechanizmk.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amerykaniec zamiast cięgna widocznego do ręcznego otwierania (po prawej stronie) ma silniczek do automatycznego uchylania/otwierania klapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i z góry przepraszam za posta ponieważ powiecie pewnie ze jest ich multum, lecz szukałem dziś cały dzień i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ;p

 

Mam Passata b4 1.9 tdi 90 KM (1995) 1z

 

Moje pytania:

1. Gdy odpalam samochód to ma takie humory ze po odpaleniu od razu gaśnie jakby ktoś go gasił kluczykiem. Czytałem o tym na forum ale żadna odpowiedz mi nie pomogła. Niby to jest wina immo ale sam nie wiem mo mam 1 kluczyk oryginalny z kostka i gaśnie mi na nim i drugi mam nie oryginalny. Wcześniej cały czas jeździłem na nieoryginalnym a teraz od jakiegoś roku jeżdżą na oryginalnym i gaśnie. Czasami aż krew mnie zalewa jak kręcę z 15 razy . I właśnie jak mogę tą usterkę osunąć. Mozecie mi podać schemat gdzie jest immo, czytałem ze gdzieś pod przełącznikiem świateł ale nie wiem jak się tam dostać i czy trzeba zdejmować deskę rozdzielcza. Dzis jeszcze wymieniłem przekaznik 109 na nowy i dalej nie odpala.

 

2. Chodzi mi wlasnie o ten zawór n75. Moj passat po przygazowaniu do 4000 wali czarnym dymem poczym silnik zaczyna drżeć i niema mocy dopiero po 30 s wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze po odpaleniu jade i niema mocy i gdy w czasie jazdy zgasze i zapale wszystko jest ok. Mechanik mówil ze to moze wina oleju ale wymieniłem olej i dalej to samo. Czytałem tez te to moze taki zaworek z filtrze plastikowy był zatkany i dobrze nie zasysał powietrza, to tez dzis wymienilem ale znacznej róznicy nie ma. Kiedys jeszcze kiedy jechalem powyzej 120 to silnik zaczynal szarpac i wiece nie jechal ale ta jakos zgineło i teraz jest w miare dobrze.

Własnie z tym kopceniem to po przeglądaniu forum zdaje sie ze to ten zaworek ale nie wiem gdzie on dokładnie jest bo ponc sa 2 zaworki n75 (tak mi mowił facet ze sklepu) i ma do was pytanie gdzie one sa .

 

http://i43.tinypic.com/x4hged.jpg - oto moj silnik i gdzi jest na nim zawór n75

http://i44.tinypic.com/rwkuo5.jpg - wydaje mi sie ze to jest to ale nie jestem pewiem

 

Potrzebuje jeszcze numeru katalogowego tego zaworka n75 nie chce sie przy nim dłubać bo jeszcze zrobię gorzej

Na forum znalazlem numer katalogowy ale by byl do silnikow aac a ja potrzebuje do 1Z

 

Prosze o pomoc i o wasze rady dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Mam problem ze swoim Passożytem tzn. po odpaleniu obroty wskoczyły na 2tys i spadły do normalnego poziomu, ale samochód bez wigoru. Po podłączeniu kompa i przeanalizowaniu błędów wyszło, że uszkodzony jest zawór N109 (chyba zawór odcinający paliwo). Gdzie on się znajduje, co mogło przy nim pójść(jakieś uszczelki czy wężyki) no i prosiłbym o podanie numerów z ETKI i ewentualnej ceny takiego zaworu.

Z góry dzięki wielkie Panowie:).

Pozdrawiam

 

AFN 98r. VIN: WVWZZZ3BZWE278506

Edytowane przez Nowicjusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie potrzebuje nazwy/numeru części zaznaczonej na obrazku, to jest to pokrętełko do zabezpieczenia trójkąta w B6.

 

Ma może ktoś takie na zbyciu? Ile to może kosztować? :)

 

2187775169.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, panowie potrzebuje nazwy/numeru części zaznaczonej na obrazku, to jest to pokrętełko do zabezpieczenia trójkąta w B6.

 

Ma może ktoś takie na zbyciu? Ile to może kosztować? :)

 

[ATTACH=CONFIG]80279[/ATTACH]

 

Nie kupisz samego pokrętła, musisz kupić cały ten moduł. W ASO koszt tego to ok 40 zł, numer 3C5 860 285 9B9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, jak to się prawidłowo nazywa bo w sklepie powiedzieli mi że nic nie mają takiego nr, żeby szukać na szrotach, a leci mi z tego paliwo.20120328039.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności