Skocz do zawartości
Łysy

Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dickinson

Witam, mam prośbę o podanie rozmiaru srub mocujących jarzmo zacisku hamulcowego do piasty tylnego koła w passacie b4. Przy wymianie łożysk uszkodziłem śrubę imbusową i muszę ją wymienić na nową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktoś pomoże odszyfrować oznaczenia maglownicy z Passat a B4

lub może poda jej numer :)

 

[ATTACH=CONFIG]66495[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest maglownica TRW, pewnie o to Ci chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to już znalazłem w googlach ;)

chodzi mi o te cyferki - podejrzewam że to liczba zębów frezu????

czy jako TRW ma ona jakieś oznaczenienie kodowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie pytanie czy gruszka do EGR'a jest "uniwersalna" innymi słowy czy można przerzucić gruszkę np. z silnika AGR (90KM) do AWX/AVF (130KM), czy należy tylko szukać z silników o np tej samej mocy.

Dziękuję za wyrozumiałość w odpowiedziach :)

Pozdrowienia

Kaza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie EGRem jak i sam zawór EGR w tych modelach silników są różne i odbywa się w minimalnie inny sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za info, co do EGR'u to wyczytałem na forum, że się różnią nic nikt nie wspomianał o gruszce, ale patrząc na to ze w sumie to komplet z egr'em to pewnie też się różni sama gruszka parametrami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok dzięki za info, co do EGR'u to wyczytałem na forum, że się różnią nic nikt nie wspomianał o gruszce, ale patrząc na to ze w sumie to komplet z egr'em to pewnie też się różni sama gruszka parametrami.

 

A czy ty przypadkiem nie masz na myśli siłownika podciśnieniowego który zamyka klapę gaszącą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba właśnie o tym mowa, takie czarne ustrojstwo z boku EGR'a z tego co się orientuję służące do gaszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy , od czego są te bezpieczniki które zaznaczyłem ? Może od webasto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy , od czego są te bezpieczniki które zaznaczyłem ? Może od webasto ?

 

Prawdopodobnie tak, a przekaźnik obok do dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompa podciśnienia i pompa paliwa w jednej obudowie.

Czy ta część to to samo co tu[ATTACH=CONFIG]66704[/ATTACH]i czy ja na jednym z króćców jest luz to źle czy bardzo źle.Dodam że nic nie wycieka,ale za to słyszę lekkie syczenia jak przyspieszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę o informację co to za część:

http://imageshack.us/photo/my-images/4/imag0588.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/11/imag0591.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/27/imag0593.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/88/imag0596m.jpg/

 

VW T4 Multivan 2.5 150km AHY.

Zdjęcia rozmazuje na imageschacku bo otwiera za duży rozmiar ale myślę, że sobie poradzicie...

Przez lukę w tym ustrojstwie ucieka mi powietrze i nie wiem czy powinien tam być wężyk czy to zatkać, bo mam błędy i prawdopodobnie od tego auto jest słabsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Który to zawór o nr: 7.22903.20 N75 czy N18 ??

Są one takie same dlatego pytam na forum.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Który to zawór o nr: 7.22903.20 N75 czy N18 ??

Są one takie same dlatego pytam na forum.

Pozdrawiam

N 18, N 75 jest z końcówką .25 (pierburg)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N 18, N 75 jest z końcówką .25 (pierburg)

Dalej nie wiem który to:niekumam Oznaczenia na nim to:

APG 12V

1J0 906 627

7.22903.20 00T248

PIERBURG

czyli do sterowania turbo czy EGR ??

Edytowane przez kornias

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli do sterowania turbo czy EGR ??

N18 sterowanie EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam !!! od samego kupna samochodu autko trochę ryczy przy dodawaniu gazu !! myslałem że tak ma być !!! Aż pewnego dnia przeczytałem wątek o katalizatorze do passka i stwierdziłem że go nie mam !!! chyba że ta dziwna puszka bez żadnych napisów to katalizator ??? nie sądzę :dupablada!!dodam że autko kupione od niemca !!! Posiada może ktoś cały schemat układu wydechowego do mojego passka ?? i powiedzcie co to jest ta puszka ??? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

black1985 no ja bym stawial ze katalizator... ja mam TDi i ja go mam zaraz za turbo u ciebie moze to byc wlasnie on... najlepiej przeciac rure wywalic srodek i zaspawac lub wstawic strumienice zamiast katalizatora troszke ci sie odmuli samochod:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej BORYS22!!! myślałem że u mnie też powinien być kat zaraz za kolektorem a tu takie coś !!! nie wiem czy to jest oryginalne czy noże ktoś się już z tym bawił !!! z tego co wiem to niemiec by się w taką przeróbkę nie bawił tylko nowy odcinek układu wydechowego i tyle !! chyba że pojechał do warsztatu prowadzonego przez polaka ! to wtedy wszystkiego można się spodziewać !! dlatego muszę gdzieś zobaczyć jaki jest cały oryginalny układ wydechowy !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności