maxiKaz Zgłoś #141 Napisano 4 Maja 2014 Gratulacje, ustosunkowałeś się do posta sprzed ponad roku. Bardzo też się cieszymy, że owe sprężyny pasują do Passata z "klimatyzacją i climatronikiem", na pewno komuś ta informacja się bardzo przyda.:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snejk Zgłoś #142 Napisano 6 Maja 2014 Jak mam założony gwint KW, to mogę zmienić tylko sprężyny żeby podnieść trochę auto? Jakie firmy polecacie? Może ktoś ma na sprzedaż coś mało używanego;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GBodzio Zgłoś #143 Napisano 6 Maja 2014 jak masz gwint to po prostu go podkręć do góry na ile Ci pasuje, nie da się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #144 Napisano 27 Października 2014 (edytowane) Witam. Mam problem z tylnym zawieszeniem. Od kiedy kupiłem, po załadowaniu tyłu (nie koniecznie mocno ciężkimi rzeczami) albo jak na tylnej kanapie jest komplet ludków to tył strasznie "siedzi". Na szczęście takie sytuacje zdarzyły mi się 2-3 razy tylko, więc nic nie robiłem (na pusto nie jest źle), ale teraz trochę będę podróżował z kompletem nie dość, że osób to jeszcze bagażu i będzie masakra, więc postanowiłem naprawić - kolega mówił, że za to odpowiedzialne są sprężyny. Kupiłem 2 nowe (Lemforderer, czy jak to się pisze - jakieś wzmacniane), wymieniłem i myślałem, że będzie lepiej - myliłem się: widzicie różnice tył przód ? w bagażniku były 3 duże torby, więc max 100kg i 2 osoby po 70 kg na tylnej kanapie - co jest nie tak ! Wcześniej pisaliście, że oryginalne zawieszenie różni się od nowego kupowanego w sklepie - jak to jest możliwe ???? to znaczy, że powinienem kupić oryginał w salonie zamiast zamiennik dobrej firmy ? Ja rozumiem, że może być minimalna różnica, ale żeby aż tak ?? Dziwi mnie to tym bardziej, że pół roku temu wymieniałem przód na Kayaby i po wymianie było tak jak przed, czyli nie zmieniła się wysokość... co ja mam teraz zrobić ? sprzedać te sprężyny i kupić oryginał używany ? jestem obecnie w UK, na święta będę wracał obładowany i nie wyobrażam sobie tej trasy powrotnej... Edytowane 27 Października 2014 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniiels Zgłoś #145 Napisano 27 Października 2014 Ja problem rozwiązałem poprzez zakup i wymianę sprężyn. Zakupione z zwykłym sklepie (nie salonie) za dość przystępną cenę (nie pamiętam dokładnie). Były to zamienniki jakiejś lepszej marki. Stare sprężyny u mnie straciły swoje własności + były krótsze od nowych. U ciebie to mi wygląda że sprężyny masz nie od tego modelu auta co powinieneś. Może od sedana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #146 Napisano 27 Października 2014 No szlag mnie trafia - po to kupiłem nowe i wymieniłem przed wyjazdem, aby było wszystko git, a w Niemczech mi długimi co chwile piz... świecili, bo myśleli, że za chwile iskry mi pójdą ! Też pomyślałem, że może od sedana - czy w ogóle to możliwe, że tak by się pomylili - czy one by pasowały przy montażu ? Jest możliwość jakoś usztywnić małym kosztem, aby się dokulać do PL ? w Polszy już sobie poradzę (ciekawe, czy mi wymienią w sklepie na dłuższe...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniiels Zgłoś #147 Napisano 27 Października 2014 Dłuższe lub po prostu twardsze. Kiedyś czytałem o gumach usztywniających sprężyny - nie wiem jak to się ma w praktyce. Coś podobnego na szybko znalazłem na forum Golfa: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42564 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #148 Napisano 27 Października 2014 luzipower mam kpl ori sprężyn z mojego AWX kombi 2001. jak coś to się odezwij na priv;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #149 Napisano 29 Października 2014 (edytowane) Totalnie zgłupiałem... Czy na tył są różne wysokości sprężyn ? To powyżej to są springi przód tył, czy tył ori i tył zamiennik (niższy) ? Na aukcji jedna firma ma takie lunty: Napisane, że B5 FL tył - wysłałem wiadomość, aby podali wysokość, bo może zdjęcie poglądowe... aaa - to są te gumy pod sprężynę ? Marcin dzięki, ale nie po to chciałem wymienić, aby wymieniać na używkę myślę. Chciałbym nówki jakieś, ale aby tyłek po załadowaniu nie siadał tak jak teraz... Choć możesz na priva posłać wiadomość ile chcesz, jakieś foto, szczegóły no i skąd jesteś, bo trochę w kropce jestem i nie wiem jaką decyzję podejmę docelowo... Edytowane 29 Października 2014 przez luzipower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #150 Napisano 29 Października 2014 wieczorem jakieś foto podeślę.. co do pierwszego zdjęcia to jest na nim kpl przód +tył, te na 2 foto z aukcji jakieś dziwne, wygladają te sprężyny na takie do passata 4x4 a ty masz z tego co widze przód napęd A gumy które pokazałeś to nie te o których pisał daniiels.... on miał pewnie na myśli coś takiego http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sprezyny-gwarancja-jakosci-40mm-i4661424105.html ale niewiem czy to dobre rozwiazanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #151 Napisano 29 Października 2014 na pewno nie jest dobrym - w temacie który podałeś wcześniej na forum golfa było dużo osób, które wybrało to rozwiązanie. Ja potrzebuje jedynie, aby wrócić do PL 1500 km i od razu je wywalę - chcę jedynie usztywnić na powrót "tyłek"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach