Przem Zgłoś #1 Napisano 24 Maja 2016 Obsługa układu tiptronic za pomocą dźwigni przełączania nie wykazuje żadnych anomalii. Wszystko jest płynne i nie występują żadne opóźnienia w zmianie biegów. Zupełnie odwrotnie jest przy obsłudze układu tiptronic za pomocą przełączników przy kole kierownicy. Tutaj jest wyraźne i odczuwalne opóźnienie i reakcja przy zmianie/redukcji poszczególnych biegów. Pytanie, czy jest to zupełnie naturalne, czy może jednak wynikać z wersji programowania, szybkości przesyłu danych po magistrali, lub zupełnie coś odrębnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #2 Napisano 31 Maja 2016 Ja mam tak, że przy kierownicy zmiana biegów czasem wogóle nie reaguje. Czasem od razu, czasem z opóźnieniem. Ale sprawdzałem na komputerze i zapamiętał mi błąd, uszkodzenie tych przełączników. Robiłem testy w blokach pomiarowych i widać, że raz łączy a raz nie. Na razie tego nie naprawiam - nie używam ręcznej zmiany biegów. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3 Napisano 31 Maja 2016 U mnie w B6 też manetki reagują z opóźnieniem o ile zmieniam o 1 bieg. Wygląda to tak jakby komputer upewniał się że na pewno wiem co robię . Natomiast jak redukuję na przykłąd z 5 do 3 to łopatki "działają" bardzo szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2016 U mnie nie ma różnicy, przynajmniej na nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki1782 Zgłoś #5 Napisano 3 Czerwca 2016 Ludziska poszukuje sprawdzonego serwisu do DSG .Ktoś coś ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #6 Napisano 3 Czerwca 2016 U mnie w B6 też manetki reagują z opóźnieniem o ile zmieniam o 1 bieg. Wygląda to tak jakby komputer upewniał się że na pewno wiem co robię . Natomiast jak redukuję na przykłąd z 5 do 3 to łopatki "działają" bardzo szybko U mnie jest tak samo. Ciezko sie bawic manetkami w trybie sport skoro jest odczuwalne opoznienie. Send via tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #7 Napisano 3 Czerwca 2016 A to nie bedzie tak, ze w trybie sport skrzynia jest 'nastawiona' na zmiane biegow 'do gory'? i gdy nagle chcemy zredukowac to na drugim walku czeka wpiety wyzszy bieg i mechatronika musi go zrzucic i zasprzeglic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #8 Napisano 3 Czerwca 2016 (edytowane) U mnie wrzucanie wyzszego biegu manetkami wymaga chwili czasu. W trybie sport pedal gazu reaguje szybciej/dynamiczniej i biegi sa przeciagane ( silnik wkreca sie na wyzsze obroty ) ale mimo wszystko od momentu przycisniecia manetki "w gore" troche ( czytaj ok 1sek ) trwa wrzucanie biegu. Generalnie czuc opoznienie obslugujac auto manetkami. Auto lepiej sobie radzi w automacie a manetki to raczej tylko pokazowka niz realne wplywanie na zmiane biegow ( chyba ze ktos jest w stanie wyczuc auto o 1 sek do przodu) Send via tapatalk Edytowane 3 Czerwca 2016 przez heavyman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach