orson06 Zgłoś #41 Napisano 31 Października 2015 Oprocz tego otworzylem korek od oleju i bylo slychac gluche stukanie w silniku. Czy to wałek?dodam ze od samego poczatku walcze z dziwnym buczeniem podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #42 Napisano 31 Października 2015 Oprocz tego otworzylem korek od oleju i bylo slychac gluche stukanie w silniku. Czy to wałek?dodam ze od samego poczatku walcze z dziwnym buczeniem podczas jazdy. Jeśli jest to buczenie i głos przenosi się w okolice filtra powietrza to masz problem z wałkiem rozrządu. Czyli standardowa przypadłość w tych silnikach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #43 Napisano 31 Października 2015 Tylko ciekawi mnie czy ten stukot gluchy ktory wystepuje rano czy to moze byc stukot od walka w filtr? Spotkal sie ktos z takim przypadkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #44 Napisano 31 Października 2015 Tylko ciekawi mnie czy ten stukot gluchy ktory wystepuje rano czy to moze byc stukot od walka w filtr? Spotkal sie ktos z takim przypadkiem? Tak ja się z tym spotkałem w swoim AVFie i kilku moich znajomych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #45 Napisano 31 Października 2015 (edytowane) Acha dzieki za porady. Po wekendzie bede walczyl z wałkiem. Tylko powiedzcie mi czy motul jest taki dobry jak piszecie? Bo po przejsciu z castrola na motula dopiero stukot sie pojawil. Edytowane 31 Października 2015 przez orson06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #46 Napisano 31 Października 2015 Tylko powiedzcie mi czy motul jest taki dobry jak piszecie? Bo po przejsciu z castrola na motula dopiero stukot sie pojawil. Jak od sprawdzonego dostawcy to jest git, jak z Allegro to syf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #47 Napisano 31 Października 2015 Z Twojego punktu widzenia wynika, że sprawdzony przedawca sprzedający na allego oferuje SYF :wmordeZnam kilku takich, którzy sprzedają właśnie przez Allegro Motula i jest O.K. Także nie pisz głupot, że jesli z allegro to syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #48 Napisano 31 Października 2015 Ja zakupilem olej w dosc duzej hurtowni z mojego miasta i mysle ze tam podroby nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #49 Napisano 31 Października 2015 Znam kilku takich, którzy sprzedają właśnie przez Allegro Motula i jest O.K. Także nie pisz głupot, że jesli z allegro to syf. Dobra tylko zwróć uwagę jakie ceny są czasami za Motula na Allegro a jakie u dostawcy z tego forum. Nadal brak podejrzeń? Skądś ta niska cena sie musi brać. A jak wiadomo ludzie kupują towar bo tańszy niż w innym miejscu Dla autora - dla pewności możesz zmienić raz jeszcze olej + filtr i zobaczyć co się będzie dziać. Nie musisz tego robić oczywiście, to tylko upewnienie się czy to wina oleju czy nie - jakbyś zmieniał jednak to zalej czym tam uważasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #50 Napisano 31 Października 2015 Acha dzieki za porady. Po wekendzie bede walczyl z wałkiem. Tylko powiedzcie mi czy motul jest taki dobry jak piszecie? Bo po przejsciu z castrola na motula dopiero stukot sie pojawil. wałek(jeśli to wałek) nie wytarł Ci się od tego że motula zalałeś, tylko dlatego że już swój przebieg przerobił. Zbieg okoliczności że akurat po zmianie oleju stukot się pojawił. edit: po co olej nowy zlewać? żeby być min 140zł w plecy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #51 Napisano 31 Października 2015 wałek(jeśli to wałek) nie wytarł Ci się od tego że motula zalałeś, tylko dlatego że już swój przebieg przerobił. Zbieg okoliczności że akurat po zmianie oleju stukot się pojawił. edit: po co olej nowy zlewać? żeby być min 140zł w plecy? Michał słuszna uwaga. Olej nie ma nic do tego. Proces wycierania wałka postępował już wcześniej a zmiana oleju to tylko przypadek. Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/90268-Dziwne-Stuki-w-silniku-AVF/page4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #52 Napisano 31 Października 2015 Jak bedziesz wymieniał wałek to zwróć uwagę na stan innych elementów współpracujących bo zapewne czeka Cie również i ich wymiana tak było u mnie. Szykuj 2500 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #53 Napisano 31 Października 2015 Tez mi sie tak wydaje. Moze poprostu motul swoimi dodatkami jakos wplynal na uwydatnienie juz wutartego walka. Mam nadzieje ze to walek bo powoli przyswajam mysl ze trzeba wydac te 2 tys ale mam nadzieje ze po tym zabiegu stukot zniknie bo jak nie to juz nigdy nie kupie vw.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Overloaded26 Zgłoś #54 Napisano 1 Listopada 2015 Niestety to wada fabryczna tego silnika jest on niedostecznie dosmarowany i sie wyciera z upływem km na liczniku często przekręconym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #55 Napisano 1 Listopada 2015 Tez mi sie tak wydaje. Moze poprostu motul swoimi dodatkami jakos wplynal na uwydatnienie juz wutartego walka. Mam nadzieje ze to walek bo powoli przyswajam mysl ze trzeba wydac te 2 tys ale mam nadzieje ze po tym zabiegu stukot zniknie bo jak nie to juz nigdy nie kupie vw.. Kupiłeś passata który ma pewnie ponad 400tyś km zrobione cudów nie ma. Ludzie kupują diesle przekonani że mają 200tyś a potem okazuje się że pada dwumas, wałek, gniazda pompek w głowicy, turbo itp. Dziwne co? Przecież 1.9 TDI VW to nieszniszczalny silnik Ale wiadomo lepiej się jeździ autem które ma połowę realnego przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #56 Napisano 1 Listopada 2015 Akurat mysle ze trafilem z przebiegiem bo auto bylo sprawdzane w aso i przebieg 220 potwierdzili bo wczesniejszy wlasciciel serwisowal paska tylko ze srednio co 2 lata bywal w aso. Masterunio akurat temat z walkami pokazuje ze 200 tys to duzo na walek. Dwumas tez wytrzymalosci nie ma tak duzej jak w starym afn. Szczerze nawet przy 400 tys nie powinno robic problemow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #57 Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Jeśli poprzedni właściciele wymieniali olej longlife co 30-50tyś km to po dekadzie takie są tego efekty. To nie jest 2.5 V6 ze słynnymi wycierającymi się wałkami, w PD wałek powinien wytrzymać tyle co sam silnik pod warunkiem stosowania dobrych olejów z normą 505.01 lub 506.01 i wymianą co 15000 km lub 1 rok. Edytowane 1 Listopada 2015 przez Fenio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #58 Napisano 1 Listopada 2015 niestety ale to są właśnie konsekwencje serwisu long life najczęściej. Dojdzie do tego np jakaś słabsza partia wałków w danym okresie produkcji i pozamiatane. Olej w tym momencie nie był winny tylko te dziadowskie LL serwisy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orson06 Zgłoś #59 Napisano 1 Listopada 2015 Byl stosowany aral LL. A do avf bedzie pasowac walek kolbenschmidt 50006304? To jest najlepszy zamiennik? Popychacze ina 420 0209 10? Jeszcze panewki, uszczelniacz walka i co jeszcze przy okazji? Rozrzad zmieniny 15 tys temu to musze stosowac npwy pasek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #60 Napisano 1 Listopada 2015 odezwij się do mnie na pw jutro z vinem. Pomogę Ci Kuba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach