przemek1975 Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2015 witam chciałem wyłączyć pikanie nie zapiętych pasów w vw b7 ale mam problem tu jest opis tourana 17-Instruments Coding -07 w krótkim kodowaniu na pozycjach 3 i 4 masz sumę liczb odpowiadających za kilka opcji, m.in. za informację o nie zapiętych pasach, jest to liczba "2" którą dodajesz do kodowania aby aktywować i odejmujesz aby deaktywować przykład, masz kodowanie 0023103, interesująca nasz liczba to "xx23xxx", ponieważ masz aktywowaną funkcję więc odejmujesz "2" czyli 23-2=21 i wpisujesz nowe kodowanie 0021103 ale w b 7 jest inaczej ja mam Long Coding i 161F00 jak to można zmienić żeby wyłączyć gong niezapiętych pasów pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2015 Ja kupilem licznik od cc 2012/ i mam w nim to aktywowane. Fajna sprawa, Bimbasz mi montowal. Zagadaj do niego powie co i jak. A jesli moje kodowanie pomoze, powiedz co gdzie wejsc vcdsem to dam znac. Nie pipka mi gdy mam odpiete i gdy pasazer ma odpiete. Wypas sprawa gdy pod brame podjezdzam pod chata... Czy do firmy, lubie sobie odpiac wczesniej A oprocz tego wciaz mam aktywne gdy rozepne pas majac wl autohold, zalaczy automatycznie reczny. Fajnie to "nie dziala" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #3 Napisano 11 Października 2015 Można bez komputera.Po prostu trzeba rozłączyć kostkę,która idzie do zapięcia pasa. Znajduje sie pod siedzeniem. Ja w każdym swoim aucie już z dobre 10 lat je odłączam i działa. Ostatnie modele to Golf 6,a teraz Passat B7. Zawsze rozłączam tylko kierowce,a pasażera zostawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #4 Napisano 11 Października 2015 Ja to samo co ktry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2015 Tylko że po rozłączeniu tej kostki, auto hold nie da się włączyć, ot taki ból. Dla mnie brak auto hold jest absolutnie nie do przyjęcia przy skrzyni DSG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #6 Napisano 12 Października 2015 Dla mnie tez. Czyli ja mam idealnie. Jakby co mozna podejrzec u mnie - sluze pomoca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #7 Napisano 12 Października 2015 Miałem auto hold w b6 mam w b7 i wszystko działa bez zarzutu eltom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #8 Napisano 12 Października 2015 To ja nic juz nie kumam... Ale w takim razie wolalbym zrobic jak popiolek.... Bo jak bede auto sprzedawal nie potrafilbym tego wlaczyc jak to w oryginale ma byc. A z wtyczka bym sobie poradzil... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwkolarz Zgłoś #9 Napisano 12 Października 2015 Ja w b6 mam wyłączone pikanie ale żeby auto-hold działał i tak trzeba zapiąć pas więc kupiłem na szrocie samą zapinkę od pasa i wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #10 Napisano 12 Października 2015 Może w autach z dsg jest inna wtyczka, może ma więcej pinów. W paskach z manualną jest wtyczka dwupinowa. Po rozlaczeniu komp ma sygnał że pasy zapięte. Młody tm ty masz chyba dsg, ile masz pinów we wtyczce pod swoim fotelem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2015 No wlasnie ja mam w liczniku to fajnie zrobione... Dlatego nie zagladalem pod fotel ale obadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #12 Napisano 12 Października 2015 Ja w b6 mam wyłączone pikanie ale żeby auto-hold działał i tak trzeba zapiąć pas więc kupiłem na szrocie samą zapinkę od pasa i wszystko ok wystarczy pod fotelem wypiac czarną wtyczke i nie trzeba zapinki. wtyczka jest dwu-pinowa. kiedys zagladałem pod fotel i nie wiedzialem co to za wtyczka dynda, podpiąlem ją i w tym momecie przestał mi działać autohold, zadzialal jak zapiąłem pas, wtedy domysliłem sie co to jest i wypiąłem ja tak jak było. pikanie czyli czujnik wagowy i kontrolke wyłaczyłem vcds. wkurzało bo jak na siedzeniu pasarzera położyłem butelke duzej pepsiury to juz pikało że ktoś tam siedzi i ma szelki nie zapięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2015 W Golfie 6 miałem rozpiętą i działał. W Passacie też działa,bo jak się wtyczkę wypnie to komputer widzi jak by był pas zapięty. Działa to na zasadzie przerwanego obwodu. Jak jest przerwa to pas zapięty,jak jest cały to rozpięty. Chyba że w dsg jest więcej pinów. Normalnie są 2 i w każdej chwili można ją wypiąć,lub wpiąć ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek1975 Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2015 Dla mnie tez. Czyli ja mam idealnie. Jakby co mozna podejrzec u mnie - sluze pomoca. a masz możliwość sprawdzić jak u ciebie pisze bo u mnie jest tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2015 Napisz po m Kolei jak wejsc w ta opcje: wiesz... Ja zielony z vcdsem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek1975 Zgłoś #16 Napisano 16 Października 2015 ok dzięki już sobie poradziłem wpisałem 061D00 i nastała cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #17 Napisano 16 Października 2015 Ok, nie bijcie, ale że tak spytam - po co wyłączać ten piszczyk? Nie prościej po prostu... zapiąć pasy? Chyba, że każdy z Was ma zaświadczenie od lekarza, że nie może jeździć w pasach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #18 Napisano 19 Października 2015 ale co ci opada? Ja mam kilka miejsc w które przestawiam auto, a żeby nim wyjechać z domu na drogę czasami muszę z niego 3 razy wsiąśc, przejechać kawałek, wysiąść, znowu przejechać i tak dalej - za każdym razem mi bimba ostrzeżenie o pasach. Wolę sobie to wyłączyć - wyjeżdżam na drogę publiczną to pasy zapinam, ale po prywatnej drodze zapinanie ich i przejeżdżanie paruset m jest bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #19 Napisano 20 Października 2015 Fcbsoci nie wyzywaj tu nikogo od idiotów bo może sam nim jesteś. Ja takie usługi wykonuje w warsztacie i na dodatek wystawiam na to papierek. Woziles kiedyś gazety? Byłeś kiedyś listonoszem? Jakbyś to robił to byś zrozumial. Jedna firma zaraz po naklejaniu reklamy wysyła do nas auta na wyłączenie tego ustrojstwa i wszyscy żyją i jeżdżą bez problemu. A co do klienta prywatnego to tak jak napisał prezess7, każdy robi co chce. Ja osobiscie, tak jak pisałem wcześniej, miałem mam i będę miał wyłączone ponieważ mnie nic tak nie wku..a jak jazda w pasach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #20 Napisano 20 Października 2015 Ale tu mowa tylko i wyłącznie o wyłaczeniu przypomnienia o niezapiętych pasach. Kto chce to i tak nie zapnie a gong ucichnie po 2 minutach. Kto ma zapiać pasy to i tak zapnie. Więc dalsza dyskusja czy jest to zgodne z prawem itd. to na pw ale na pewno nie tutaj. Ja miałem wyłączone to kodowaniem ale przy wizycie w ASO poprosiłem o włączenie. Troche wkurzające to fakt Ale dopóki nie przekroczysz 20km/h to nie załączy się gong, możesz manewrować sobie po parkingu ile chcesz bez zapiętych pasów. Aktywuje się dopiero po przekroczeniu 20 km/h. Ja i tak zapinam pasy ze względu na to że aktywuje mi się Auto Hold co przy DSG jest rewelacyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach