jot Zgłoś #421 Napisano 16 Czerwca 2016 Niestety nie i nie wiem jak to rozkminić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #422 Napisano 21 Lipca 2016 Dzisiaj założone nakładki na pedały zakupione w skodzie, podstopnica z Octavii uchwyt na tablet i wymieniona żarówka w bagażniku na leda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #423 Napisano 22 Lipca 2016 Czy ktoś z was montował rejestrator jazdy w B8? Po wstępnych oględzinach nie wygląda to zbyt dobrze bo aby ukryć kabel musiałbym wypruć pół kokpitu, a nie chcę tego robić Pytałem w ASO ale z tego co zrozumiałem to mogli by się tego podjąć ale za jakieś kosmiczne pieniądze i w dodatku byłby to ich debiut w tej sprawie, więc wolę nie ryzykować rozwalenia przez nich wnętrza auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #424 Napisano 22 Lipca 2016 Mi na razie kable wiszą Rozmawiałem wstępnie z ASO (Autospecial, Kraków) i gość oszacował to na 300zł, ale powiedział że ostatecznie wyceni jak zobaczy na własne oczy. Na razie nie mogę odstawić samochodu, muszę go mieć pod ręką. Pewnie gdzieś na miesiąc im to podrzucę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #425 Napisano 22 Lipca 2016 ... bo aby ukryć kabel musiałbym wypruć pół kokpitu, a nie chcę tego robić Pytałem w ASO ale z tego co zrozumiałem to mogli by się tego podjąć ale za jakieś kosmiczne pieniądze ... To którędy wymyśliłeś sobie prowadzenie tych kabli, że trzeba przy tym wypruć pół kokpitu? Bez przesady. Montaż rejestratora to jedna z prostszych i tańszych usług w każdym serwisie, który ma w ofercie montaż podobnych akcesoriów. Kable z rejestratora zamocowanego, np. w okolicy lusterka wstecznego na przedniej szybie prowadzisz do góry, przy krawędzi przedniej szyby pod podsufitką, potem w dół pod poszyciem prawego słupka "A", następnie za schowkiem pasażera do jakiegoś bezpiecznego źródła zasilania, np. do gniazda zapalniczki. Te elementy łatwo się demontuje, a niektórych czasem nawet w ogóle nie potrzeba demontować w celu położenia kabla. Ceny montażu to 150-200zł brutto w zależności od samochodu i modelu rejestratora. Przy dodatkowej tylnej kamerze koszty rosną bardziej, bo i roboty jest więcej. W dobrych serwisach wiązka kabli będzie owinięta w całości taśmą tkaninowa "z meszkiem" i solidnie mocowane co kawałek, aby po montażu nic nie grzechotało i nie brzęczało. Tego raczej nie robią "fachowcy" oferujący szybką wrzutkę kabli pod dywan za 50-100 zeta. Często też zasilanie łączą na żywca bez dodatkowego bezpiecznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #426 Napisano 22 Lipca 2016 Nie mówiłem im jeszcze gdzie ale planowałem podpiąć się poprzez podsufitkę, słupek i kokpit do skrzynki z bezpiecznikami poprzez Mio SmartBox. Od spodu kokpit jest zabudowany i nie wiem jak miałbym to podłączyć bez rozbierania go. Ktoś może polecić sprawdzony serwis w Szczecinie lub okolicach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #427 Napisano 22 Lipca 2016 Namiary wysłałem Ci na PW, żeby nie było, że to jakaś reklama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #428 Napisano 22 Lipca 2016 To którędy wymyśliłeś sobie prowadzenie tych kabli, że trzeba przy tym wypruć pół kokpitu? Bez przesady. a nie dałoby się podłączyć do jakiegoś źródła zasilania w okolicy lusterka wstecznego? wtedy by prawie w ogóle nie trzeba było ciągnąć kabli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wisnia1505733037 Zgłoś #429 Napisano 22 Lipca 2016 Mi na razie kable wiszą Rozmawiałem wstępnie z ASO (Autospecial, Kraków) i gość oszacował to na 300zł, ale powiedział że ostatecznie wyceni jak zobaczy na własne oczy. Na razie nie mogę odstawić samochodu, muszę go mieć pod ręką. Pewnie gdzieś na miesiąc im to podrzucę. Ja bym sie bał czegokolwiek zostawiać w tym serwisie.... ewentualnie stoj i patrz czy Ci czegos nie wymontuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #430 Napisano 22 Lipca 2016 Ja bym sie bał czegokolwiek zostawiać w tym serwisie.... ewentualnie stoj i patrz czy Ci czegos nie wymontuja i co jeździsz do Bełtowskiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #431 Napisano 22 Lipca 2016 a nie dałoby się podłączyć do jakiegoś źródła zasilania w okolicy lusterka wstecznego? wtedy by prawie w ogóle nie trzeba było ciągnąć kabli... Nie sprawdzałem skąd leci tam zasilanie i o jakiej jest obciążalności. Szkoda na to czasu. Dla świętego spokoju nigdy nie podpinamy się z zasilaniem dodatkowych urządzeń do przewodów zasilających inne fabryczne komponenty. Te obwody są już fabrycznie zabezpieczone adekwatnie do poboru prądu przez fabryczne wyposażenie. Dopięcie "bokiem" innego odbiornika prądu mogło by czasem coś namieszać lub być pretekstem dla ASO do szukania haka. Najbezpieczniej jest poprowadzić niezależne zasilanie z bezpiecznego punktu, np. ze skrzynki bezpieczników lub gdy pobór prądu przez dodatkowe akcesoria jest niewielki, to nawet "od tylca" gniazda zapalniczki. Krócej to trwa niż rozbieranie plastików przy lusterku i badanie co tam jest i do czego podpięte. Po co takie kombinacje? Nie wiem czemu większość ma takie lęki przed odkręceniem kilku plastików kokpitu? To się robi w kilka minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #432 Napisano 22 Lipca 2016 Boję się urwania zaczepów i że będzie mi odstawać słupek lub podsufitka. Gdzie są zaczepy i jak je odczepić bez psucia czegokolwiek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #433 Napisano 22 Lipca 2016 To albo chcesz instrukcję typu "zrób to sam", albo chcesz zlecić robotę temu, który wie co robi i nic nie zepsuje? A gdy nawet urwie mu się jakiś zatrzask, to na pewno zainwestuje te 2 zeta i da nowy. Poza tym, dla przeprowadzenia 2 kabli najczęściej nie ma konieczności odczepiania podsufitki i poszycia słupka. Kilka plastików trzeba zdemontować na dole kokpitu, ale tam są wkręty lub całkiem przyzwoite zatrzaski. Wszystko dobrze się ponownie montuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wisnia1505733037 Zgłoś #434 Napisano 22 Lipca 2016 i co jeździsz do Bełtowskiego? Kolego na razie to zastanawiam sie gdzie serwisować auto. Na pewno nie w autospecialu. Żeby opisać sprawę, która mnie spotkała będę potrzebował założyć osobny wątek. Tutaj sprawa ociera sie o poważne oszustwo i próbę wyłudzenia koła masowego w aucie przy przebiegu 15kkm. - - - - - aktualizacja - - - - - Boję się urwania zaczepów i że będzie mi odstawać słupek lub podsufitka. Gdzie są zaczepy i jak je odczepić bez psucia czegokolwiek? Ja puściłem kabel w słupku i nie było problemów. Wszystkie elementy wskoczyły idealnie na miejsce nic nie połamałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #435 Napisano 22 Lipca 2016 Rejestratory zazwyczaj mają zasilanie 5v z USB, więc najlepiej pociągnąć 5v z USB w schowku w podłokietniku. To gniazdo jest przeznaczone do zasilania obcych urządzeń więc dodatkowy pobór prądu nie wywali żadnego błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #436 Napisano 23 Lipca 2016 Zasilanie z USB, to stałe blokowanie jedynego USB w aucie z wiecznie sterczącym kablem w schowki. Na dodatek wyczyniając kombinacje z wejściem kabla do tego schowka - albo wiercenie od spodu sporego otworu w plastikach (czyli demontaż konsoli), albo druty na wierzchu po plastikach wchodzące pod podłokietnik. Bezsens, ale róbcie jak chcecie. Ja lubię raz a dobrze i normalnie. Nie wiem po co z prostej sprawy robić wielkie zagadnienie i na dodatek mieć przy tym pod górkę. Odpuszczam, temat wyczerpałem z nawiązką. PS A dodatkowy pobór prądu zazwyczaj nie wywala błędów, tylko co najwyżej bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachu.lachu Zgłoś #437 Napisano 23 Lipca 2016 Slowa uznanaia dla kolegi z forum Wagena - mimo pewnych trudności lane assist odblokowany (+kilka innych funkcji) Dzięks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #438 Napisano 23 Lipca 2016 Slowa uznanaia dla kolegi z forum Wagena - mimo pewnych trudności lane assist odblokowany (+kilka innych funkcji) Dzięks trudności wynikały z roku modelowego 2016 i 190KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lachu.lachu Zgłoś #439 Napisano 23 Lipca 2016 ja sie tam nie wyznaje ale wedlug slow mistrza - kazde auto inne i czasem trzeba pogłówkować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #440 Napisano 28 Lipca 2016 Próbował ktoś wymieniać podsufitkę na czarną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach