kubapigora Zgłoś #81 Napisano 19 Lutego 2016 Panowie bez przesady. Po to sie nakłada wosk, żeby sobie ułatwić życie i uprościć mycie. Dobry wosk starcza do 6 miesiecy. Ja nakładam wosk po zimie i przed zima (jesli można to w UK zima nazwać) Później raz na 2 tygodnie mycie + suszenie + psikniecie kół czernidłem i auta i tak należą do najczystszych na dzielni W UK to by się zgadzało Generalnie też chyba skłaniam się za tym, żeby woskowanie miało ułatwić życie. Czyli po woskowaniu przez ok. 4 tygodnie tylko mycie pianą i suszenie+ pielęgnacja kół i plastików. Po miesiącu powtórka, czyli komplet z woskowaniem. A pytanie poza konkursem- nakładacie więcej niż jedną warstwę collnite? Bo są różne szkoły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #82 Napisano 20 Lutego 2016 bez przesady ... jedną warstwę nakładam ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubapigora Zgłoś #83 Napisano 20 Lutego 2016 bez przesady ... jedną warstwę nakładam ... Tez tak myślę. Po prostu zdziwiło mnie na innym forum, ze niektorzy zalecaja 2 a nawet 3 warstwy. To sie chyba mija z celem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #84 Napisano 20 Lutego 2016 Kolega chciał napisać, że sama myjka nie wystarczy do dobrego umycia auta. Czasem jak leży kwarc można to zrobić. Ogólnie do dobrego u bezpiecznego mycia potrzebne będzie umycie "na dwa wiadra". Wosk nowa nakłada się gdy stary zejdzie i nie kropelkuje. Więcej znajdziecie na stronach o detailingu samochodowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #85 Napisano 20 Lutego 2016 Kolega chciał napisać, że sama myjka nie wystarczy do dobrego umycia auta. Czasem jak leży kwarc można to zrobić. Ogólnie do dobrego u bezpiecznego mycia potrzebne będzie umycie "na dwa wiadra". Wosk nowa nakłada się gdy stary zejdzie i nie kropelkuje. Więcej znajdziecie na stronach o detailingu samochodowym Na dwa wiadra albo wiadro z separatorem brudu ( piasku ) wtedy nie macza sie gąbki w piachu który lezy na dnie wiadra i innego syfu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #86 Napisano 20 Lutego 2016 Grit guard pomaga, ale ja i tak zawsze używam dwóch wiaderek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #87 Napisano 24 Lutego 2016 mam rzucony temat przez znajomego że nie trzeba bawić się nakładanie powłoki kwarcowej wystarczy folia ochronna na zderzak przedni, + maska + lusterka + wgłębienia na klamki + nadkola przednie = koszt folii ochronnej 1tys zł Dzięki 100-150 mikronom grubości znakomicie chronią lakier oraz poszczególne elementy karoserii przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. tak wygląda auto po naklejeniu bezbarwej folii czy ktoś to próbował ? tak samo jest z folia na przednia szybę koszt folii około 200zł poniżej test takiej szyby oklejonej kusząca propozycja pzdr VW picia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #88 Napisano 24 Lutego 2016 czy ktoś to próbował ? Zastanawiałem się nad daniem folii po zakupie, ale przy wersji z zaklejeniem całego przodu wychodziły jakieś kosmiczne pieniądze. Wersja "ekonomiczna", czyli zderzak, nadkola przednie, lusterka, pas przedni i 1/3 maski to były nieco mniejsze pieniądze, ale jednak widać to przejście z folii w gołą maskę i wygląda to tak sobie, więc zdecydowałem się dać wyłącznie powłokę kwarcową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #89 Napisano 24 Lutego 2016 Ja mam folią oklejony cały przód, zderzak, maska, lampy, nadkola, lusterka, okolice kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #90 Napisano 24 Lutego 2016 Zastanawiałem się nad daniem folii po zakupie, ale przy wersji z zaklejeniem całego przodu wychodziły jakieś kosmiczne pieniądze. Wersja "ekonomiczna", czyli zderzak, nadkola przednie, lusterka, pas przedni i 1/3 maski to były nieco mniejsze pieniądze, ale jednak widać to przejście z folii w gołą maskę i wygląda to tak sobie, więc zdecydowałem się dać wyłącznie powłokę kwarcową. Wiesiu pisałem koszt materiału foli to 1 tys zł wiec nie dużo - ja liczyłem na folie na całość maski , jak piszesz do połowy widać byłoby różnice oj chyba będę pionierem tego rodzaju usługi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #91 Napisano 24 Lutego 2016 pisałem koszt materiału foli to 1 tys zł Może to zależy od folii, może to zależy od firmy. Nie znajdę już tej kartki, gdzie miałem zgrubną ofertę oklejania folią, ale pamiętam, że to były ceny rzędu setek złotych za pojedynczy element. Może to dlatego, że ta firma do najtańszych nie należy, a raczej wręcz przeciwnie. Tak czy owak lakier zabezpieczyć warto, bo jest tak miękki, że mikrorysy powstają po przetarciu go ściereczką z mikrofibry, a nawet po zabezpieczeniu powłoką kwarcową mam już ryski we wgłębieniu klamki drzwi kierowcy, choć nigdy nie miałem paznokci dłuższych niż 1mm. Żeby było jasne: samochód nie ma jeszcze trzech miesięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #92 Napisano 25 Lutego 2016 No to ja mam i powłokę kwarcową oklejone folią zderzak z przodu + reflektory + lusterka oraz górną część zderzaka tylnego na szerokość klapy bagażnika + wszystkie progi. Według mnie wyszło super. Sam ocenisz Piotr jak się spotkamy. Moja folia nazywa się Premium Schield czy jakoś tak. Natomiast jak dla mnie nie powinniśmy rozpatrywać tych dwóch rzeczy w formie albo.....albo. Jedno jest uzupełnieniem drugiego. Natomiast jeśli nie byłoby mnie stać na obydwa rozwiązania wybrałbym powłokę a nie folię. Pozdrwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maluch69 Zgłoś #93 Napisano 25 Lutego 2016 Folia nie da głębi i szklistości. Chroni natomiast bardzo dobrze przed uszkodzeniami. Tak jak kolega pisał wyżej to się dwie zupełnie inne sprawy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #94 Napisano 25 Lutego 2016 Folia nie da głębi i szklistości. Chroni natomiast bardzo dobrze przed uszkodzeniami. Tak jak kolega pisał wyżej to się dwie zupełnie inne sprawy ... Dokładnie o głębię mi akurat chodziło! I rzeczywiście jak odbierałem mojego (powłoka robiona w salonie) to obok stał drugi i uwierzcie mi było widać różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #95 Napisano 25 Lutego 2016 Wierzę wierzę .. i tu jest problem.. z jednej strony folia super, bo daje dobre zabezpieczenie lakieru, fizyczne, realne, ale z drugiej strony nie wyciągniesz tej głębi po np. woskowaniu. No chyba, że są jakieś specjalne preparaty dedykowane na folię.. z trzeciej strony lakier w b8 (może mają już tak wszystkie nowe auta) jak już ktoś wspomniał mikrofibrą możesz porysować. Sprawdzałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChMateusz Zgłoś #96 Napisano 26 Lutego 2016 (edytowane) W Warszawie za nakładanie Ceramic Pro 9H Strong zapłaciłam 3,5 tys. Śląsk to nie Wawka ale w te 2,5 tys mimo wszystko nie wierzę. We Wrocławiu wychodzi za Ceramic Pro mniej więcej tyle samo co w m. st., tj. 2,9 netto za powłokę na lakier na 5 lat. Ja jutro jadę na wycenę ale myślę o wersji na 2-3 lata. Wstępnie sam lakier to 1,7 netto + 200 zł za szyby. Czy dalej jesteś zadowolona z powłoki - bo ja się łamię czy nie jest to jednak lekka przesada... Ps. Ładny kolor - jeden z dwóch który mi się podobał ale zdecydowałem się na cimson red. Edytowane 26 Lutego 2016 przez ChMateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Olanzapina Zgłoś #97 Napisano 28 Lutego 2016 Czy dalej jesteś zadowolona z powłoki - bo ja się łamię czy nie jest to jednak lekka przesada... Ps. Ładny kolor - jeden z dwóch który mi się podobał ale zdecydowałem się na cimson red. Nie jest to przesada, jak się wykłada tyle kasy na nowe auto. Woskowanie nie dla mnie. Po pierwsze nie mam kiedy, po drugie mi się nie chce, po trzecie wosk jednak tak nie chroni przed drobnymi zarysowaniami jak to robi powłoka ceramiczna. Też rozważałam crimson red. W katalogu wyglądał ładnie, ale w rzeczywistości był jakiś strasznie ciemny. Ale może to moje subiektwne odczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #98 Napisano 29 Lutego 2016 Koledzy wczoraj odebrałem Passata od kosmetyczki "trafił do naszego Studio na kompleksowe zabezpieczenie powłokami kwarcowymi i ceramicznymi. Mimo przebiegu kilkudziesięciu kilometrów, prace rozpoczęliśmy od delikatnej korekty lakieru by usunąć wszystkie zarysowania transportowe. Następnie lakier zabezpieczyliśmy najtwardszą powłoką Gyeon MOHS+. Felgi zabezpieczyliśmy Gyeon RIM, opony Gyeon TIRE, a szyby powłoką hydrofobową, tzw niewidzialną wycieraczką, GTECHNIQ G1Clear Vision. Wnętrze po czyszczeniu detailingowym sporej ilości kurzu zabezpieczone zostało dedykowanymi powłokami kwarcowymi Gyeon. Tapicerka skórzana po oczyszczeniu i odtłuszczeniu pokryta została kwarcową powłoką Gyeon Leather Coat. Zapraszamy serdecznie !!" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChMateusz Zgłoś #99 Napisano 29 Lutego 2016 Koledzy wczoraj odebrałem Passata od kosmetyczki Ładnie i ładny :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idiom Zgłoś #100 Napisano 29 Lutego 2016 Rewelacyjna robota! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach