Rkarcz Zgłoś #2921 Napisano 14 Lutego 2018 (edytowane) galux20 tylko że ja znam jedną osobę która kupiła Mazdę 6 2012+ gdy posiadała poprzednio taką Mazdę 6 2012+. I zapewne tylko dlatego że miał 6kę 3 miesiące i ją ukradli, więc idąc na oparach fanatyzmu kupił ponownie. Reszta przesiada się do A5, Q50, 3ek, Superbów, czy tak jak ja ze wspólnikiem do Arteonów. No sorry, ale nie bez powodu tak się dzieje. To że silniki czy skrzynie AT się nie rozpadają to nie wszystko czego większość oczekuje. Ile rozpadło się silników 2.0 TSI z DSG 380? No ile przeglądając fora różnych marek VAG? 1, 2? No i poza tym o jakiej serii produkcyjnej mówimy? Ile się produkuje i sprzedaje Mazd a ile VAGów? 10:1? 8:1? I z tej masy wyprodukowanych aut zawsze znajdzie się 1% takich którym coś się psuje. Abstrahując od tego czy użytkownicy są mniej czy bardziej upierdliwi. A w Maździe jak wszyscy mają problem z heblami to mają, jak padają lusterka to padają wszystkim. Naprawdę to co czytam tu przy ilości sprzedanych w PL B8 względem Mazdy 6 to jest nic. Zero problemów. Mazda ma 2 rzeczy - silnik nie do zarżnięcia i skrzynię AT, która z całym szacunkiem ale kładzie DSG przy ruszaniu, czy podjeżdżaniu i starcie z podporządkowanej. Jest mega szybka mimo że klasyczna. I szkoda że taki VW nie może takiej skrzyni stosować. Ale co z tego, jak jest bieda z wyciszeniem, heble spowalniają, a silnik 2.5 ostro goniony pali 18-20/100? Dopiero jazda 100 km/h daje spalanie 5.8-6. Tylko kto jeździ 100? Nawet na krajówce? Im szybciej tym różnice się zacierają na korzyść 2.0 TSI VAGa. Porównałem spalanie z kompa Arteon 280 KM v. Mazda 6 2.5 - opony także 245 żeby nie było. Spalanie po odcinku miasto Gdańsk, trochę obwodnicy, jazda blisko siebie. Arteon 14.5, Mazda 16.8. No sorry nie mam pytań. Nie oczekuję aby samochód palił 10, niech pali 12-14, ale niech jedzie. A tu spalanie będzie wyższe a odejścia ni ma.. Już nie mówię nawet że po 70 kkm zaczyna palić olej jak stare dobre TSI. Olej zmieniany co 10 kkm. I co? I jedna wielka kupa. Kupa łajna. No sorry, ale nie... Edytowane 14 Lutego 2018 przez Rkarcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #2922 Napisano 14 Lutego 2018 (edytowane) W sumie to wszyscy się pukali w głowę jak brałem kolejne mondeo td ci A ostatnie ma już300 tyś I zero problemów tylko dwunasta i Eger No ale m400 mm i Cały czas sprawie radosc Ja passata ze względów podatkowych i tak puchnie przy przebiegu 70 tyś km Sprzedam w 2019 Aerton ma wyraźnie lepsze zawieszenie i układ kierowniczy niż passat? Edytowane 14 Lutego 2018 przez galux20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #2923 Napisano 14 Lutego 2018 (edytowane) 3 dni jazd testówkami i właśnie nie wiem o jakim tylnym zawieszeniu piszecie. Cisza. Felgi 19, dcc na sport i garby w mieście i dalej cisza. Nie mówię że dealer nie tuninguje demówek. Ale jedną miałem 23 kkm i była naprawdę cisza. Edytowane 14 Lutego 2018 przez Rkarcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2924 Napisano 14 Lutego 2018 Bo nie każdy egzemplarz 'to' ma. W moim np. 'gniją' chromy (a kiedyś się wszyscy śmiali, ze fiaty gniją już w katalogu) ale z zawieszeniem mam spokój. A niektórym zawieszenie skrzypi jak w wozie drabiniastym ale maja spokój z chromami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #2925 Napisano 14 Lutego 2018 Jest tu gdzieś wątek o planach z wyborem następcy passata¿ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #2926 Napisano 14 Lutego 2018 Przez 3 dni miałem 2 egzemplarze. Jeden 240 KM 23 kkm i 280 KM i 4 kkm. Na chromach też nic nie wiedziałem. Okaże się jak odbiorę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #2927 Napisano 14 Lutego 2018 Godzinę temu, marcin232 napisał: Bo nie każdy egzemplarz 'to' ma. W moim np. 'gniją' chromy (a kiedyś się wszyscy śmiali, ze fiaty gniją już w katalogu) ale z zawieszeniem mam spokój. A niektórym zawieszenie skrzypi jak w wozie drabiniastym ale maja spokój z chromami. Koledzy piszecie o zawieszeniu tylnym, a czy ktoś miał problem z przednim? mnie jakieś 2 tys km temu zaczęło stukać przy przejeżdżaniu przez garby lub po nierównościach. Wydaje mi się ze to lewe koło ale pewności nie mam. Dzisiaj jeździłem b7 z przebiegiem prawie 150tysi i nic nie stuka, a mój ma zaledwie 20tysi i coś tam słyszę. moze ktoś przerabiał temat przednich stuków, co to może być? W piątek zabiorę szefa serwisu na przejażdżkę ale jak kilka tygodni temu im o tym mówiłem to powiedzieli ze za "świerze" auto aby coś pukało w przednim zawieszeniu. Sugerowali ze może jakieś kamienie się dostały (nie bardzo wiem gdzie mogłyby się dostać) odglos stuków pojawia się przy trochę moceniejszej pracy góra/dół przedniego zawieszenia (garby, większe nierówności na drodze) moze jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #2928 Napisano 15 Lutego 2018 Witajcie Panowie ! mi dzisiaj nie chciały wyłączyć się światła. Zawsze jezdze w pozycji automatycznych świateł. Dziś ku mojemu zdziwieniu gdy zgasiłem auto na desce był komunikat ze światła są włączone. Po zamknięciu auta nadal były włączone. Dopiero po ponownym odpaleniu i zgaszeniu silnika swiatla się wyłączyły tak jak powinny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2929 Napisano 15 Lutego 2018 Auto to dziś jeden wielki komputer, więc nie ma się co dziwić, że zachowuje się jak komputer. Naprawianie przez restartowanie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #2930 Napisano 15 Lutego 2018 Moze w passacie czymś można Włączyć światła na dojście do drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robertsas Zgłoś #2931 Napisano 15 Lutego 2018 20 minut temu, galux20 napisał: Moze w passacie czymś można Włączyć światła na dojście do drzwi? Ja mam funkcje leaving coming home- czy oto ci chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madix Zgłoś #2932 Napisano 18 Lutego 2018 Testując samochód do zakupu (B8 240 KM) pojawiła się ciekawa usterka, włożyłem płytę CD (audio) do odtwarzacza w schowku i ... pozbyłem się płyty System multimedialny nie chce (lub nie potrafi) jej odtworzyć, ale również nie chce jej "oddać". Przy próbie wyjęcia płyty pisze że wysuwa płytę, a płyta bez żadnej reakcji zostaje w odtwarzaczu. (płyta oryginalna audio "LP") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #2933 Napisano 18 Lutego 2018 Dnia 14.02.2018 o 23:14, adam.s napisał: Koledzy piszecie o zawieszeniu tylnym, a czy ktoś miał problem z przednim? mnie jakieś 2 tys km temu zaczęło stukać przy przejeżdżaniu przez garby lub po nierównościach. Wydaje mi się ze to lewe koło ale pewności nie mam. Dzisiaj jeździłem b7 z przebiegiem prawie 150tysi i nic nie stuka, a mój ma zaledwie 20tysi i coś tam słyszę. moze ktoś przerabiał temat przednich stuków, co to może być? W piątek zabiorę szefa serwisu na przejażdżkę ale jak kilka tygodni temu im o tym mówiłem to powiedzieli ze za "świerze" auto aby coś pukało w przednim zawieszeniu. Sugerowali ze może jakieś kamienie się dostały (nie bardzo wiem gdzie mogłyby się dostać) odglos stuków pojawia się przy trochę moceniejszej pracy góra/dół przedniego zawieszenia (garby, większe nierówności na drodze) moze jakieś pomysły? Ja tak miałem u siebie w B8 z DCC i teraz również zauważyłem dolegliwość w Arteonie z DCC. Problem stanowią wszelkiego rodzaju przeguby i tuleje z przodu. Po pewnym czasie zaczynają skrzypieć/stukać, co właśnie najlepiej słychać przy przejeżdżaniu większych poprzecznych nierówności. U mnie po kilku wizytach i jazdach z Mistrzem i kierownikiem udało się zdiagnozować i doraźnie usunąć problem. Najpierw wymienili czujniki położenia nadwozia (te odpowiedzialne za poziomowanie świateł). Jednak skrzypienie powraca i stuki dalej występują. Generalnie smarują wszystko co się rusza z przodu - przeguby, tuleje i właśnie te czujniki, które są mocowane do zawieszenia. Serwis używa smaru Wurth HHS5000. Po 10k km problem wróci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #2934 Napisano 19 Lutego 2018 Czy serwisy uporały się już z problemem niewykrywania znaków drogowych w Passatach B8 z 2017 z Active info display? Na rozpisce konfiguracji posiadam taką opcje, lecz fizycznie nie działa w aucie, kiedyś w serwisie mówiono, że czekaja na jakąś oficjalna "poprawkę" z centrali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2935 Napisano 19 Lutego 2018 Podobno coś jest już poprawione. Znajdziesz na ten temat osobny temat na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #2936 Napisano 20 Lutego 2018 Jakie wycieraczki polecacie? Kupiłem ostatnio na allegro z Bosha AreoTwiny i nie wiem czy trafiłem na felerny egzemplarz czy podróbę, ale już od samego początku wycieraczki na swoich skrajnych końcach strasznie mażą, nie potrafia dobrze zebrać wody, płynu co finalnie powoduje, że szyba jest cała brudna, tak jakby w tych miejscach na końcach nie dociskały dobrze do szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2937 Napisano 21 Lutego 2018 ja mam takie same wycieraczki i jak dla mnie nie ma lepszych, zrobiłem z nimi już ponad 30 tys. km, głównie w deszczu, bo mieszkam w Irlandii i leje u mnie prawie codziennie i nadal super zbierają i cicho pracują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekCzarny Zgłoś #2938 Napisano 22 Lutego 2018 Dzisiaj, równo miesiąc po odbiorze auta, pierwsza "przygoda" z Discover Media - system rozłączył się z telefonem (bluetooth), nie był w stanie znaleźć routera WIFI, a potem w ogóle brak reakcji na dotyk... Już zacząłem szukać jakichś magicznych sposobów na twardy reset (na postoju, po wyłączeniu silnika), a potem... po włączeniu zapłonu oczywiście wszystko działa bez zarzutu, połączył się z telefonem "w sekundę", WIFI znalezione po krótkiej chwili... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #2939 Napisano 22 Lutego 2018 jest nowy soft od 15 grudnia 2017 ktory eliminuje te wszystkie niedogodnosci, polecam wizyte w ASO bo u mnie tez tak bylo i pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekCzarny Zgłoś #2940 Napisano 22 Lutego 2018 W poniedziałek będą mi "montować" App Connect, przy okazji zapytam, dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach