dzidekbeskid Zgłoś #2681 Napisano 10 Października 2017 hey ja zauważyłem dziwną przypadłość , mianowicie gdy przyśpieszam to ściąga w prawo a jak odpuszczam gaz to czuję jak wraca na zadany tor jazdy , normalnie w momencie przyśpieszania muszę robić sporą kontrę w lewo , dziwne to, spotkał się ktoś z Was z czymś takim ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #2682 Napisano 10 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, kubek197878 napisał: nie wiem od czego zależy z tym wypalaniem częstym wypalaniem DPF ale u mojego znajomego w Audi z tym samym motorem z 2015 r nie ma żadnego wypalania, a też jeździ po mieście. Z tym że ma system Adblue. Najlepsze jest to że po wizycie w ASO miałem spokój z wypalaniem na 3 tyg. Nic jednak nie przyznali się że coś robili. Ja mam a3 z motorem 2.0 tdi crbc. Dopalanie dpf u mnie zdarza się raz na dwa tygodnie , jak jezdze tylko po mieście to częściej. Mój sposób jednak na to jest taki ze jadę na autostradę i przegonie auto kilka razy i mam na jakiś czas spokoj. Edytowane 10 Października 2017 przez Maciej86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #2683 Napisano 10 Października 2017 Bylem w ASO nic nie znalezli, ale mowia ze zachowanie nie jest normalne. Mam zostawic na caly poniedzialek auto i beda go badac pod obciazenem i wypala go recznie i zobacza co sie dzieje pod obciazeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2684 Napisano 10 Października 2017 (edytowane) no ale to już coś , przynajmniej nie próbują wmówić, że tak ma być bo jazda takim autem jest irytująca ale silnik i turbina też cierpią przez podwyższone temperatury, do tego olej się zużywa szybciej i zanieczyszcza. Otwórz sobie maskę podczas wypalania to zobaczysz, można smażyć jajka, a filtr jest bezpośrednio przy samym silniku i turbinie nie jak kiedyś na dole pod autem. Może tak być, że komputer nie wykryje błędu czujnika ale on będzie wadliwy, wiele razy to przerabiałem w innych autach. Musi być fachowiec który sprawdzi dany czujnik po rezystancji czy innych parametrach. Ja kiedyś jeździłem 2 lata autem z uwaloną sondą l. bo ASO twierdziło, że nie ma żadnych błedów i może to być przyczyna silnika że jest mułowaty. Pojechałem do pewnego garażowca, pomierzył, wymienił na nową i auto hulało jak nowo narodzone i paliło znacznie mniej. Co do ASO VW to jest również żenada. Co do oleju to raczej nie rośnie. Np. w Tiguanie 2.0 tdi (2014) ojca nie ma żadnego wypalania i nigdy nie zauważył, a jest 60 tyś. - ma EURO5 . U mnie też tak jest, że zrobiłem trasę 1000 km i nagle wypalał . ASO tłumaczy, że to normalne i koniec kropka. Edytowane 10 Października 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarode Zgłoś #2685 Napisano 11 Października 2017 Podzielę się z wami pewnym ciekawym przypadkiem. Jakiś czas temu na trasie przed samym skrzyżowaniem wywaliło mi takie błędy: Przy dojeździe do innego pojazdu (zbyt bliskim wg kompa w aucie) zadziałał system ostrzegania przed niebezpieczeństwem, na co zareagowałem nico nerwowym hamowaniem, no i choinka na desce jak w święta . Błędy system wyświetlał jeszcze przez 30 min a potem jakby nic wszystko się magicznie naprawiło Niestety problem zaczął nawracać, szczególnie przy pokonywaniu ostrzej skrętów lub nawet przy wjedzie do garażu w galerii (przy pokonywaniu ramp pomiędzy piętrami) ... w sumie z 2 -3 razy w tygodniu to był standard. Upierd to był spory bo ani tempomatu ani czujników przy parkowaniu, ani autoholda ... Dobrze że miałem dokumentację foto z każdego takiego przypadku więc w ASO dostali wszystko na tacy wraz z dokładnym opisem kiedy co się wydarzyło i w jakich okolicznościach. Już po drugiej wizycie panowie z ASO zdiagnozowali przyczynę - uszkodzony moduł sterownika ABS. Po tygodniu czekania na część i wymianie, więcej problemów już nie było, 2 x nawet pojechałem sobie specjalnie na plac aby to sprawdzić. Ciekawe co jeszcze wyjdzie na gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2686 Napisano 12 Października 2017 (edytowane) Mam małe nieporozumienie w swoim samochodzie względem tego co mam w specyfikacji samochodu a tym co jest w nim faktycznie. Mam tu na myśli tempomat do 210. Faktycznie mam w aucie 160. Nie mogłem znaleźć specyfikacji, byliśmy po remoncie i jakoś wszystko wcięło w domu. Pojechałem jednak do ASO i pozwoliłem sobie poprosić o specyfikację i to co powinnienem mieć według VIN. Tam jest info zgodne ze stanem faktycznym. Udało mi się jednak odnaleźć ofertę VW i tam mam informację że tempomat jest do 210. Ktoś miał już może takie niezgodności i może pokierować jak to z nimi rozegrać? Edytowane 12 Października 2017 przez Thomsoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #2687 Napisano 12 Października 2017 VIN zawiera dane opuszczenia fabryki , masz ofertę ? zobacz co masz w podpisanym zamówieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2688 Napisano 12 Października 2017 14 minut temu, robertfx10 napisał: VIN zawiera dane opuszczenia fabryki , masz ofertę ? zobacz co masz w podpisanym zamówieniu. Tak mam. Jest tam różnica. Tu jest zapis ze specyfikacji oferty/zamówienia (załącznik). To co dostałem po VIN mam w tej chwili w aucie i nie bede szedł teraz po to ale wiem co jest faktycznie. Tempomat kończy się na 160. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
towarg-d Zgłoś #2689 Napisano 13 Października 2017 Witam kolegów Dziś, po 2,5 roku padł mi auto-hold. Przycisk nie reaguje, muszę na skrzyżowaniach dusić hamulec. Główny ręczny działa, na konsoli pojawił się tylko żółty trójkącik. Oczywiście podjadę do serwisu (już po 2-letniej gwarancji )ale profilaktycznie chcę zapytać czy przytrafiła się to komuś taka awaria, na jakie wydatki być przygotowanym, co mogło się stać? Telefonicznie, "pomocna" pani poinformowała mnie już że trzeba przyjechać, nie mniej niż 250 za oględziny Z góry dziekuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2690 Napisano 13 Października 2017 13 godzin temu, Thomsoon napisał: Mam małe nieporozumienie w swoim samochodzie względem tego co mam w specyfikacji samochodu a tym co jest w nim faktycznie. Mam tu na myśli tempomat do 210. Faktycznie mam w aucie 160. Nie mogłem znaleźć specyfikacji, byliśmy po remoncie i jakoś wszystko wcięło w domu. Pojechałem jednak do ASO i pozwoliłem sobie poprosić o specyfikację i to co powinnienem mieć według VIN. Tam jest info zgodne ze stanem faktycznym. Udało mi się jednak odnaleźć ofertę VW i tam mam informację że tempomat jest do 210. Ktoś miał już może takie niezgodności i może pokierować jak to z nimi rozegrać? Mam to samo, w ofercie było 210, a mam 160. Też nie wiem co z tym zrobić, ja auto brałem z placu ale jak ktoś zamawiał i nie dostał tego to powinien mieć rekompensate. JA to np. zgłaszałem to do dziś nikt nie oddzwonił i potem olałem bo i tak nie jeżdżę więcej jak 150-160 ale niesmak pozostał. Poza tym na rynek PL tempomat był do jakiegoś czasu do 160 w standardzie. Ciekawe czy to jest ten sam radar i elektronika tylko zablokowane softwerowo no ale dopłata w cennikach była i to spora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #2691 Napisano 13 Października 2017 Znam podobny przypadek, po małej awanturze mozna wyrwac troche kasy. Wiecej szczegółów dla zinteresowanych na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2692 Napisano 13 Października 2017 Ja też nie jeżdżę powyżej 160- raczej. Jednak jakie to ma znaczenie. Samochód kupiłem i taką mam specyfikację przekazaną przed zakupem. Byłem święcie przekonany że tak jest do czasu kiedy ja nie doczytałem/ktoś mnie wprowadził w błąd na temat kilku szczegółów. Zaczęło się od Safe+, zapłaciłem za to 1690 PLN a gość mi powiedział że to jest serwis do określonych km samochodu. Przy przeglądzie byłem zaskoczony że muszę zapłacić za serwis przy przebiegu 30k. Przy okazji dochodzi jeszcze tempomat do 210km/h ktory mam w specyfikacji która jest podbita pieczątką VW. Auto jednak ma 160... Mam jeszcze jedną zagwozdkę ale z tym to mogę się mylić. Napiszę o co chodzi później. Może ktoś rzeczyliwy mnie wyprowadzi z błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #2693 Napisano 13 Października 2017 Thomsoon czy brałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Jeśli na osobę prywatną to możesz skorzystać z Rzecznika Praw Konsumenta. Często idzie tak szybciej i sprawniej takie rzeczy załatwić. Jesli na firmę to niestety musisz się sam pomęczyć i zgłaszać reklamację przez oficjalne pisma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #2694 Napisano 13 Października 2017 Co do tego tempomatu to coś takiego nie powinno mieć wogole miejsca. Wstyd dla Vw i tyle. Walcz o swoje z nimi kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thomsoon Zgłoś #2695 Napisano 13 Października 2017 3 godziny temu, thr napisał: Thomsoon czy brałeś samochód na firmę czy osobę prywatną? Jeśli na osobę prywatną to możesz skorzystać z Rzecznika Praw Konsumenta. Często idzie tak szybciej i sprawniej takie rzeczy załatwić. Jesli na firmę to niestety musisz się sam pomęczyć i zgłaszać reklamację przez oficjalne pisma. Niestety na firmę. Ale też jestem zdania że to jakaś pomyłka żeby tak auta wychodziły z salonu. Takie odczuwam wrażenie jak czytam ile jest podobnych wpisów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brodziojeslaw Zgłoś #2696 Napisano 14 Października 2017 (edytowane) Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i wpisuję 1 post. Od kwietnia 2017 jestem posiadaczem nowego B8 1.8Tsi DSG.W związku z tym, iż od pewnego czasu mam pewne problemy z samochodem chciałem się dowiedzieć czy ktoś z forum miał podobne doświadczenia (niestety złe) ze swoim VW. Opis usterek: na zimnym silniku ale tez krótko przy temp. 90 samochód wpada w dziwne wibracje oraz odczuwalne są szarpania dsg w szczególności po zmianie biegu z 2 na 3 i z 3 i na 4 (tak jakby nie potrafił "załapać biegu". Odczuwa się również jakby koła zaczynały boksować oraz brak płynności w przyspieszaniu. W ASO rozkładają ręce, skierowali już zapytanie do Poznania do działu techniczego (odpowiedź: usterka dotąd nieznana) i wysłali mobilnego doradcę serwisowego celem zweryfikowania przez niego wady technicznej (czekam na tel). Ponadto podczas powolnego ruszania odczuwalne są wibracje na kierownicy i rezonans.W związku z powyższym, szukam użytkownika passata b8 podobnie skonfigurowanego, który być może miał podobny problem. Będę wdzięczny za każdą sugestię, radę, informację.Życzę wszystkim tylko takich awarii jak nakładające się znaki (też mam) , niewyregulowane drzwi czy kasowanie się danych o spalaniu po pewnym czasie (też mam) :). Panowie w/w usterki to jest NIC. pozdrawiam i dziękuje Edytowane 14 Października 2017 przez brodziojeslaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #2697 Napisano 14 Października 2017 Godzinę temu, brodziojeslaw napisał: Życzę wszystkim tylko takich awarii jak nakładające się znaki (też mam) Nakładają się znaki na AID, na centralnym wyswietlaczu są obok siebie. To nie jest awaria, tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dirve Zgłoś #2698 Napisano 14 Października 2017 Panowie... po jakim przebiegu resetuje się wam spalanie długodystansowe ? Mi samo się zresetowało po około 7 tys km ? Reklamować to ? Mike Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2699 Napisano 14 Października 2017 Resetuje się po 99h 59m jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #2700 Napisano 14 Października 2017 Dnia 13.10.2017 o 01:06, Thomsoon napisał: Tak mam. Jest tam różnica. Tu jest zapis ze specyfikacji oferty/zamówienia (załącznik). To co dostałem po VIN mam w tej chwili w aucie i nie bede szedł teraz po to ale wiem co jest faktycznie. Tempomat kończy się na 160. Miałem to samo i pewnie dziesiątki osób które o tym nie wiedza. Ja wyrwałem z ASO części na 2k. Bagażnik dachowy plus uchwyty na rower. W sumie nie chciało mi sie bawić w drążenie sprawy.... yyy i pakiet safe nie obejmuje przeglądu przy 30 tys .!.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach